Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks toi Panulla oleva miesnuttura (kuten Jirillä) ole jo niin last season?
Nellalla on tämänpäivän jaksossa uusi hiustyyli
Nellalla on myös uudet tissit, isommat.
Miks Nella otti ulkovaatteet, vaikka sano papalle menevänsä Violan luo?
Ulkona oli pipokin päässä ja posket pakkasesta punaiset, mutta sisälle tullessa eivät enää olleet.😁
Vierailija kirjoitti:
Eiks toi Panulla oleva miesnuttura (kuten Jirillä) ole jo niin last season?
Miespuolisella lentäjällä ei saa olla pitkät hiukset ja tuo ukkohan näyttää ihan karseelta juopolta, ei sopisi asiakaspalveluun.
Sallan lapsen isyys. Suomen lakien mukaan asiassa ei ole epäselvyyttä. Lapsi on saannut alkunsa Sallan ja Karin avioliiton aikana ja sillä ei ole mitään merkitystä onko niillä menossa avioeroprosessi. Eli Suomessa Kari merkitään automaattisesti lapsen isäksi jollei Sallalla ole todistettavasti muuta esittää. Suomessa julkisuudessa ollut tapaus jossa aviomies merkitty lapsen isäksi. Pariskunnalle tullut avioero jonka yhteydessä selvisi että isänä pidetty isä ei ole lapsen isä, siitä huolimatta laki määrännyt hänet maksamaan lapsen elatusmaksuja.
Laittomasti tehty isyystesti on oikeudessa pätemätön todiste. Sen sijaan ottamalla luvatta verikokeen lapselta (hiuksesta se ei selviä 100%) syylistytään lapsen pahoinpitelyksi katsottuun tekoon.
Miksi Kari vauhkoo, se on asiassa vahvoilla.
Lassen holhousasenne ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mt-ongelmainen elää veronmaksajien rajoilla ja viettää päivänsä täällä suoltamassa aivotonta pas kaa.
Ei kai mt-ongelmaista voi töihin laittaa? Jasminkin oli niin loppu ettei työt onnistunu.
Lapsi hyvä, mt-ongelmia on monenlaisia, kuten esim. skitsofrenia, se taitaa näkyä tälläkin palstalla.😆
Sä voisit mennä lääkäriks Salkkareihin kun näyttää diagnoosit onnistuvan.😂
Vierailija kirjoitti:
Sallan lapsen isyys. Suomen lakien mukaan asiassa ei ole epäselvyyttä. Lapsi on saannut alkunsa Sallan ja Karin avioliiton aikana ja sillä ei ole mitään merkitystä onko niillä menossa avioeroprosessi. Eli Suomessa Kari merkitään automaattisesti lapsen isäksi jollei Sallalla ole todistettavasti muuta esittää. Suomessa julkisuudessa ollut tapaus jossa aviomies merkitty lapsen isäksi. Pariskunnalle tullut avioero jonka yhteydessä selvisi että isänä pidetty isä ei ole lapsen isä, siitä huolimatta laki määrännyt hänet maksamaan lapsen elatusmaksuja.
Laittomasti tehty isyystesti on oikeudessa pätemätön todiste. Sen sijaan ottamalla luvatta verikokeen lapselta (hiuksesta se ei selviä 100%) syylistytään lapsen pahoinpitelyksi katsottuun tekoon.
Miksi Kari vauhkoo, se on asiassa vahvoilla.
Juu, eikös siinä ole joku aikaraja, jonka jälkeen isyyttä ei voi enää muuttaa?
Mä seison sillalla
Eteen kallistun
Peilikuva kaupungista se minuun pukeutuu
Haukut ja diagnoosit, ilkeydet ihmisten
Mitä tahdon kuolemalta sitä vielä tiedä en
Aion kokea mä sen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mt-ongelmainen elää veronmaksajien rajoilla ja viettää päivänsä täällä suoltamassa aivotonta pas kaa.
Ei kai mt-ongelmaista voi töihin laittaa? Jasminkin oli niin loppu ettei työt onnistunu.
Lapsi hyvä, mt-ongelmia on monenlaisia, kuten esim. skitsofrenia, se taitaa näkyä tälläkin palstalla.😆
Ei tarvitse, olen alalla jo. Huvin vuoksi käyn joskus näillä ketjuilla, ja täällä on selvästi yksi ja sama, joka roolipelaa itsensä kanssa ja muita kommentteja tulee jatkuvasti joihin itse vastaa. Säälittävää.
Mulla alkaa oikeesti mennä hermo. Te täällä vaaditte kuinka ketju on pilalla. Sitten te itse koko ajan haukutte meitä yhdeksi ja samaksi ja teette ties mitä muita olettamuksia. Ihan turha vaatia yhtään mitään jos ei itsekään osaa kunnioittaa muita.
Sallan lapsi syntyi napanuora valmiiksi leikattuna, putsattuna ja puleerattuna. Mitään ei haitannut kireä nahkahamekaan synnytystä. Hieno suoritus, onnittelut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse, olen alalla jo. Huvin vuoksi käyn joskus näillä ketjuilla, ja täällä on selvästi yksi ja sama, joka roolipelaa itsensä kanssa ja muita kommentteja tulee jatkuvasti joihin itse vastaa. Säälittävää.
Ole hyvä ja näytä todisteet.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle on yllätys että Kallen ja Sampon häät (tilaisuus) on Amandassa? Kenelle on yllätys että Kalle ja Sampo haluaa pienet häät ja häätoimituksen maistraatissa ja että Ismo ja Panu haluaa täysin muuta? Kenelle on yllätys että jälleen sarjassa nähdään naispappi?
Sarjassa esitetään koko ajan kannanottoja.
Jos toi Kalle ja Sampo olisi sitä mieltä mistä ne puhu Moosessa, ne ottaisivat kumpikin mukaansa yhden todistajan ja painuisivat maistraattiin ja avioituisivat ja sen jälkeiset asiat kuten hääjuhla olisi ihan toinen juttu. Mutta ideahan on että ensin tehdään kannanotto propagandaa siitä, että samaa sukupuolta olevia ei vihitä kirkossa, ainoastaan heterosuhteissa eläviä (Ismon ja Panun heteroesitys kirkossa papille) ja koko hommasta sarjan tyyliin iso komedia spektaakkeli. Eli odotettavaa on että papin (naisen) aamenta ei kuulla tai sitten sen jälkeen ilmestyy Ismon iloksi paikalle se.... Petri (lausutaan Ismon ulos sylkevällä äänellä päätä keikuttaen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko hyvän itsemurha tavan?
Vierailija kirjoitti:
Mt-ongelmainen elää veronmaksajien rajoilla ja viettää päivänsä täällä suoltamassa
aivotonta pas kaa.
Juuri näin !
Nyt täällä SEKOITETAAN KAKSI ERI ASIAA .
Jasmin sai HÄNESTÄ itsestään kertovia, hyvin henkilökohtaisia kommentteja ja ikäviä kirjoituksia. Mikä oli ihan järkyttävää.
Mutta tällä palstalla, täällä kirjoittavat jotkut "kylähullut".
Näitä MT-ihmisten TÄNNE kirjoittamia hulluksia kun on täällä kommentoitu, se on ERI ASIA.
Ihan voivat myös nämä MT-ihmiset kirjoitella älyttömyyksiä jatkossakin. Ei mitään vaikutusta minuun.
Heidän tarkoituksensa onkin vaan ÄRSYTTÄÄ muita. EIVÄT onnistu minua ainakaan ärsyttämään.
Heidän ainut ilonsa on näköjään tuo sössöttämine älyttömyyksiä. Jos siitä saavat ilonsa, niin siitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mt-ongelmainen elää veronmaksajien rajoilla ja viettää päivänsä täällä suoltamassa
aivotonta pas kaa.
Juuri näin !
Jasmin sai HÄNESTÄ itsestään kertovia, hyvin henkilökohtaisia kommentteja ja ikäviä kirjoituksia. Mikä oli ihan järkyttävää.
Näitä MT-ihmisten TÄNNE kirjoittamia hulluksia kun on täällä kommentoitu, se on ERI ASIA.
Ihan voivat myös nämä MT-ihmiset kirjoitella älyttömyyksiä jatkossakin. Ei mitään vaikutusta minuun.
Heidän tarkoituksensa onkin vaan ÄRSYTTÄÄ muita. EIVÄT onnistu minua ainakaan ärsyttämään.
Heidän ainut ilonsa on näköjään tuo sössöttämine älyttömyyksiä. Jos siitä saavat ilonsa, niin siitä vaan.
Mä en ole täällä ketään ärsyttämässä. Luuletko sä tosissasi voivasi vaatia muilta hyvää käytöstä, kun itse haukut muita hulluiksi ja ties mitä. Noissa trolleissa voi oikeasti olla huonosti voivia. Turha ottaa mitään palstan sääntöjä puheeksi kuk itse niitä rikotaan haukumalla kirjoittajia.
Vierailija kirjoitti:
Sallan lapsi syntyi napanuora valmiiksi leikattuna, putsattuna ja puleerattuna. Mitään ei haitannut kireä nahkahamekaan synnytystä. Hieno suoritus, onnittelut!
Ei edes pikkarit ja sukkikset revenneet🤣 se Hanin huuto pää näkyy jo🤣
Lasse on ihan hlvetin ärsyttävä. Kiukuttelee kun Nella haluaa muuttaa omaan asuntoon. Nellahan on täysikäinen eikä Lasse voi määrätä sitä!
Hyvä hyvä, tehdään tästä ketjusta jatkuvaa riitaa siitä, kuka kirjoittaa mitäkin ja mikä on kenenkin motiivi ja diagnoosi. Onhan se toki kaikista mielenkiintoisempaa kuin ketjun oikea aihe.
JOKAISELLA aiheella on omat otsikkonsa.
Se että jauhetaan JATKUVASTI sontaa , täyttä liippa laapaa ihan älyttömyyksiä, sehän on just SITÄ KIUSAAMISTA, mistä Jasminkin kärsi.
Täällä nuo jatkuvast hörhöilevät ovat niitä kiusaajia , hulluilla kommenteillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aivotonta pas kaa.
Juuri näin !
Mä en ole täällä ketään ärsyttämässä. Luuletko sä tosissasi voivasi vaatia muilta hyvää käytöstä, kun itse haukut muita hulluiksi ja ties mitä. Noissa trolleissa voi oikeasti olla huonosti voivia. Turha ottaa mitään palstan sääntöjä puheeksi kuk itse niitä rikotaan haukumalla kirjoittajia.
Menikö tunteisiin?
Kerro kenellä täällä ei mene tunteisiin? Jatkuvaa toisten haukkumista ja ties mitä.