Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Onko Valtter taas huumannut Ainon vai miksei Sampon siskoa ja bestistä oltu kutsuttu yllätyspolttareihin?
Voi myös olla, että Ainon ja Valtterin oli tarkoitus vasta mennä polttareihin. Heitähän ei näytetty ollenkaan paitsi Aino oli kuulemassa Laiteloilla ilmoituksen häistä. Ensi viikon tiisauspätkässä Aino vaikutti katselevan jotain kuvia kirjekuoresta. Mielestäni ehkä hieman sekavana, mutta voin myös tulkita täysin väärin. Jaksokuvissa näkyy Sampo mahdollisesti lohduttelemassa Ainoa ensi viikon loppupuolella. Jakson nimi on muuten "Nuku hyvin, armaani". Mahtaako Valtter lopulta tulla ja huumata Ainon kunnolla ja vie kartanoon?
Ainon näyttelijällä on ollut myös kuvauksissa sormus edelleen. Sen takia olen miettynyt onko Valtter muka vieläkäkin kuvioissa aviomiehenä. Vai käykö tässä joku Matti Virtanen-case jossa Aino tai Sampo vihaisena vahingossa tappaa Valtterin ja kadottaa. Sitten pitää esittää surullista leskeä. Lasse muuten taisi mainita Rauhakorven. Toivottavasti kukaan ei sentään enää samaan paikkaan dumppaa ketään jos näin kävisi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsää kun ystäväni ovat poissa.
= "Sain bannit ja kirjoittelen nyt kirjaston koneelta."
Ärsyttääkö parempiosaista määräilijää?
Itse epäilen että traileri nimenomaan paljastaa taas kaiken. Eikä tänä vuonna muutenkaan ole mitään isoa kliffaria. Kaikki on kuitenkin sellaisia joita jo tiedetään. Viime vuonna ampuminen olisi ollut mutta laukas kuului trailerissa. Joku huomasi sen ja siitähän se sitten tuli viimeinenkin yllätys selville, että yhtiöllä ammutaan.
Lyön vetoa, että 2021 päätösjakso on mielenkiintoisempi kuin 2023.
Vierailija kirjoitti:
Lyön vetoa, että 2021 päätösjakso on mielenkiintoisempi kuin 2023.
Sanotaanko näin, että mua ottaa päähän niin paljon Evan ja Kristianin petokset että pelkästään jo niiden paljastumisella pestään heittämällä vuosi 2021. Kaikki muu on pelkkää plussaa. Luultavasti Miralle selviää, kuka hänen äitinsä on. Mahdollisesti jotain JPhen tai Kallen ja Sampon häät pieleen, koska Sampo jää kiinni.
Kristianin ja Evan salasutinat osoittaa jälleen kerran totuudenmukaisempien asioiden menevän tunteisiin kaikista pahiten. Jotkut rikolliskuviot tai psykopaatteilut ei enää tunnu missään. Tuollaisia vanhempia ja poikaystäviä on oikeasti olemassa. Heillä ei ole enää minkäälaista moraalia. Kiinnijäädessäänkin vain vinkuvat kuinka ei saa pilata muiden elämää. Kumpikaan ei miettinyt sitä ennen kuin jatkoivat puuhiaan tai ylipäätänsä hyppäsivät sänkyyn. Yksi kerta olisi voinut vielä mennä yksinäisyyteen vaikka en missään tapauksessa usko ja inhoan sitä taas kuultua lausetta kuinka asiat vain johtivat toiseen ja siinä kävi niin. Kukaan ei vahingossa lipsahda kenenkään sisään ja päädy sänkyyn. Kyllä koko aika on mahdollisuus perääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Lihapulla vs. mansikka, kumpi voittaa?
Ainakin mutsis häviää.
Vierailija kirjoitti:
Milloinkahan Miki paljastuu laulavaksi tarjoilijaksi ja saa keikan Moosesta? Tai alkaa laulaa luikauttaa karaokebiisejä työnteon lomassa? Ihme, ettei Konstan musikaalisuutta ole hyödynnetty muuta kuin siinä Tunteisiin-tunnariprojektissa.
2014 sarjasta hävisi musiikin merkitys kun vaihdettiin katalogiin. Vesa Mäkinen teki arvostettavaa työtä sarjan alussa. Mitään Inka-Liinan tasoista juonikuviota ei kyllä mistään Mikin hahmosta saisi. Skäbä ei oikein lähtenyt sekään lentoon.
Vierailija kirjoitti:
Milloin Nightmare kolmosen kuvaukset alkavat?
Toivottavasti ei koskaan. Rantabaarista sopisi tehdä leffa tai Mustavaaroista, Pihlajasadusta, Maaritista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Misa Nirhamon näyttelemä Olavi sopisi muuten hyvin Lassen pikkuveljeksi. Samanlainen jäyhä olemus, ilmehdintä ja puhiseva ääni.
Tai Aaron veljeksi Iiroksi, koska on nariseva nahkatakki aina päällä.
Aaron pitäisi olla itse Iiro, koska parvekkeelta putoamista ei voi muuten selittää.
Salkkareissa on kyllä kuultu ihan oikeetakin musiikkia viime vuosina. Esimerkiksi Jiri sitä Eva-biisiä karaokena. Taisi olla tänään kesäuusinnoissa. Oliko näissä jo kun Kalle veetuilu ja lauloi sitä Jirille? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan traileri milloin?
Tänään
Mihin aikaan? Millä kanavalla?
Tv7.
Trailerin julkaisulla ei kai ole mitään tiettyä päivää. Olen itse pari kertaa muutamana vuonna bongannut sen ensimmäisenä tai ollut siis ensimmäinen joka tänne sanoo ja joskus päivä on ollut tiistai ja joskus lauantai. En sitä sitten osaa sanoa kuinka kauan traileri on pyörinyt ennen sitä. Kukaan ei ainakaan ole sanonut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Salkkareissa on kyllä kuultu ihan oikeetakin musiikkia viime vuosina. Esimerkiksi Jiri sitä Eva-biisiä karaokena. Taisi olla tänään kesäuusinnoissa. Oliko näissä jo kun Kalle veetuilu ja lauloi sitä Jirille? :D
Salkkarimusiikki on silti paljon paremmin sarjaan sopivaa kuin jos käytetään valmiiksi tehtyä musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan traileri milloin?
Tänään
Mihin aikaan? Millä kanavalla?
Tv7.
Syntisten pöytä ois niiden kommentit sarjasta 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsää kun ystäväni ovat poissa.
= "Sain bannit ja kirjoittelen nyt kirjaston koneelta."
Joo mä kirjoittelen kirjastossa myös silloin ku se on kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salkkarimusiikki on silti paljon paremmin sarjaan sopivaa kuin jos käytetään valmiiksi tehtyä musiikkia.
Joo en mä sillä. Ajattelin vaan sanoa että kaikki ei ole pelkkää katalogia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en mä sillä. Ajattelin vaan sanoa että kaikki ei ole pelkkää katalogia.
Katalogi ei oo sitä Salkkarimusiikkia, vaan Vesa Mäkinen sen teki. Orkesterisovitukset niistä pitäis tehä :D
Itse veikkaan että nimenomaan menee loppuviikkoon tai ensi viikolle. Viime vuonnakin tuli vain hetki ennen ennakoita. Jostain syystä ovat päätösjakson mainosta lykänneet. Tämän vuoden kevät traileri tuli kyllä ajoissa.