Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kurkkukipeä, nuha ja palelee

Vierailija
02.01.2023 |

Kuumetta ei ole. Olenko työkykyinen?. Työnantaja suuttuu jos jään sairauslomalle. Olin kipeä 3vk sitten ja nyt taas.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä ainakin olen työkuntoinen noilla oireilla. Mutta teenkin toimistotyötä. Jotain asiakaspalvelua on hankalampi tehdä jos nenä vuotaa.

Vierailija
22/26 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän missä olet töissä. Toimistohommia nyt pystyy tekemään helposti flunssassa, mutta jos olet vaikka leikkausosastolla töissä niin parempi jäädä kotiin ettei tartuta ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä rokottamattomia ei ole koskaan ollut flunssaa? Vai johtuuko vain kaikki piikin jälkeiset vaivat rokotteesta, sitä ennen on normaalia olla joskus flunssassa. T: nimim missä äly?

Meillä sairastaa eniten lapset eikä ne ole saaneet k-rokotteita. Sama kaikissa tuntemissani perheissä 🧐

Vierailija
24/26 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, miten kova nuha ja kurkkukipu sekä onko mahdollisuus jäädä etätöihin. En itse tykkäisi, jos toimistolle vieruskaveri tulisi tosi nuhaisena ja aivastelevana. Pienessä nuhassa voi mennä, mutta kovassa nuhassa sitten etätöihin tai sairaslomalle. Ja eihän työnantaja voi suuttua sairaslomista. Luulisi työnantajankin olevan sitä mieltä, että mieluummin yksi työntekijä pari päivää pois kuin kymmenen työntekijää pari päivää pois, kun yksi on käynyt tartuttamassa.

Vierailija
25/26 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun korona alkoi vain kuumeililla ja lihassäryllä. Vasta 4/5 päästä alkoivat kurkku ja nuha vaivata ja makuaisti kadoksissa.

Korona voi olla käytännössä millä vain oireilla, mitä nyt tuttavapiirissä on ollut... Joillain on pelkkää nuhaa tai kurkkukipua, joillain ei ole ollenkaan kumpaakaan.

Vierailija
26/26 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, toivottavasti olit vastuuntuntoinen ja jäit siksikin kotiin. Ei kannata välittää wt:n kommenteista, juuri heidänlaisten takia koronakin levisi.