Mikä juttu tämä on, kun miehen jotkut kaverit ovat ilkeitä minulle ensi kertaa tavatessa?
Olen jo vähän yli 40 ja ollut muutamassa vakituisessa parisuhteessa elämäni aikana, nykyisessä liitossa olen siis edelleen. Olen rauhallinen, ystävällinen ja käsittääkseni mukava tavallinen ihminen. Koulutettu, jos sillä nyt on jotain väliä.
Jokaisessa parisuhteessa on minulle käynyt niin, että joku miehen (tai silloisen miesystävän/poikaystävän) kavereista alkaa ihan tyhjästä kettuilemaan minulle tai siis puhuu avoimen ilkeästi minulle. Vaikka en edes tunne henkilöä hyvin itse vaan tapaan ensimmäistä kertaa tai ensimmäisiä kertoja. Ja olen siis itse ollut aivan asiallinen aina kaikkia kohtaan.
Mikä ihmeen juttu tämä on? On jäänyt vaivaamaan mieltä.
Kommentit (70)
Tyttöystävä pilaa poikien illanvietot tai naispuolisella ystävällä on ollut jotain muita suunnitelmia miehesi varalle.
aivot hakattu viallisiksi jossain vaiheessa elämää.
Kateellinen naisesta.
Kateellinen kaverilleen eikä pysty myöntämään sitä niin pitää kettuilla sille naiselle.
Todennäkösesti itsellä joku karsee kurmu mihin on olut pakko tyytyä, tai ei ole saanut naista ollenkaan.
Tyyppi tiedetään. Eivät kunnioita naista.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävä pilaa poikien illanvietot tai naispuolisella ystävällä on ollut jotain muita suunnitelmia miehesi varalle.
Nämä olleet siis kaikki miespuoleisia henkilöitä. Sinkkuja kaikki. Mutta ei kyseessä ole ollut mikään poikien ilta koskaan vaan vaikkapa tuoreen miesystäväni synttärit, jonne oli kutsuttu hänen kaveripiiri mahdollisine puolisoineen tai vaikkapa tilanne, jossa olen miehen kanssa kaupassa ja sattumalta törmäämme johonkin hänen kaukaiseen vanhaan kaveriin. Ap
Ehkä mieskaveripiirissä on ollut pelkoa, että uusi naisystävä vie kaverin mennessään, eikä miestä enää näy yhteisissä harrastuksissa tms. ajanvietossa? Monet kaveripiirit voivat myös olla sillä tavalla vähän sisäänpäinlämpiäviä, ettei niissä katsota uusia porukkaan tulevia hyvällä. Ovatko nämä ihmiset olleet sinulle ikäviä vielä myöhemminkin, vai vain alussa?
Nuo tyypit on kaikista kamalampia jotka eivät osaa käyttäytyä!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mieskaveripiirissä on ollut pelkoa, että uusi naisystävä vie kaverin mennessään, eikä miestä enää näy yhteisissä harrastuksissa tms. ajanvietossa? Monet kaveripiirit voivat myös olla sillä tavalla vähän sisäänpäinlämpiäviä, ettei niissä katsota uusia porukkaan tulevia hyvällä. Ovatko nämä ihmiset olleet sinulle ikäviä vielä myöhemminkin, vai vain alussa?
Myöhemminkin, mutta kyseessä on tyypit, joita en ole tavannut usein, koska eivät ole olleet kenenkään kumppanini läheisiä ystäviä vaan enemmän sellaisia vanhoja tuttuja tai jonkun ison porukan tyyppejä, siis vaikka kaverin kavereita tms. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä olleet siis kaikki miespuoleisia henkilöitä. Sinkkuja kaikki. Mutta ei kyseessä ole ollut mikään poikien ilta koskaan vaan vaikkapa tuoreen miesystäväni synttärit, jonne oli kutsuttu hänen kaveripiiri mahdollisine puolisoineen tai vaikkapa tilanne, jossa olen miehen kanssa kaupassa ja sattumalta törmäämme johonkin hänen kaukaiseen vanhaan kaveriin. Ap
Siinä tapauksessa kummallista. Voi tietysti olla, että kyse on niistä miehistä, jotka ihan vilpittömästi ei pidä naisista. Mitään henkilökohtaistahan tuo ei voi edes olla, jos tilanteet ovat olleet tuollaisia.
Laita ääliön naama muistiin ja turha odotella mulkkeron kutsua häihin.
Erikoista huumoria? Testaavat oletko tosissasi miehen suhteen? Tai testaavat yleensä millainen olet?
Millä tavalla tuo avoin ilkeys on tullut esille? Äänensävyssä vai ihan sanoissako?
Anna mä arvaan : sinkkuäijiä joilla ei itsellä onnea naismaailmassa.
Miksiköhän sinkkuja?
Vierailija kirjoitti:
Erikoista huumoria? Testaavat oletko tosissasi miehen suhteen? Tai testaavat yleensä millainen olet?
Millä tavalla tuo avoin ilkeys on tullut esille? Äänensävyssä vai ihan sanoissako?
En muista enää sanoja tarkkaan, koska näistä on vuosia aikaa. Mutta minulle on tullut niistä tilanteista todella inhottava olo. Enkä sellaista ole muuten kokenut koskaan, siis tutustuessani itse muihin uusiin ihmisiin vaikka töissä, opinnoissa, omien ystävien kautta tms. Ap
Vierailija kirjoitti:
No kai nyt jokainen avoimen ilkeän vittuilun tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Anna mä arvaan : sinkkuäijiä joilla ei itsellä onnea naismaailmassa.
Miksiköhän sinkkuja?
Sinkkuäijiä ovat olleet kaikki nuo. En tiedä tarkemmin heidän naismenestyksestä muuten, paitsi yksi heistä löysi myöhemmin itselleen vaimon, sen tiedän.
Ap
Miehen veljen puoliso on juuri tällainen kettuilija.
On itse leväperse kaksoisleuka, minulle kantautuu hyväpersejutut, junttia omasta mielestäni juu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aikaisemmin nuo illanvietot ovat olleet ilman naisia. Nyt ne vähenevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aikaisemmin nuo illanvietot ovat olleet ilman naisia. Nyt ne vähenevät.
Kyseessä on siis ollut osin jopa lähes nelikymppiset ihmiset eli ei noinkaan. Enkä ole ollut eka tyttöystävä/naisystävä kunppaneilleni. Nämä siis ei ole mitään teinijuttuja vaan aikuisten ihmisten käyttäytyminen kyseessä. Ap
mistä tai mitä se sanoo? ulkonäöstä,mistä? jotkut voi olla vaan tilannetajuttomia ja laukoa vaikka mitä,omaa huumoria? ei kai nyt kaikki voi olla ilkeitä,varsinkaan ihmistä kohtaan,jota ei tunne? ehkä käsität jotain väärin? jotkut ihmiset ovat tosi herkkähipiäisiä ja ottavat kaikki sanomiset itseensä,mutta on tietysti junttejakin,jotka puhuvat mitä sattuu
Mulla ollut joittenkin mies tai no enempi poikaystävien kanssa sama että tyypin kaveri alkaa tyhjästä pölöttämään että tää heppu on maailman paras tyyppi ja sitä ei saa vahingoittaa tms. Wtf.