Osaatko erottaa dromedaarin, kamelin, vikunjan, guanakon, alpakan sekä laaman toisistaan?
Kommentit (23)
Vinkujan kuulee vaikka kilometrin päähän, mutta miksi ap lukee tyytymättömyyttä valittelevan ihmisen kamelieläinten joukkoon?
Pistän vielä paremmaksi, erotan kamelin varpaan vaikka alpakan varjosta.
Osaan. t. biologiasta ja eläimistä kiinnostunut ihminen
En erota ja miksi pitäisikään? Eivät kuulu elämänpiiriini.
Vierailija kirjoitti:
No jos ei dromedaaria ja alpakkaa erota toisistaan, ei ole penaali terävin kynä.
Ei minulle ole näytetty kuin kuvia niistä, mutta minä en pysty näkemään niitä. Ja kun ihmisiä pyytää kuvailemaan dromedaarin, kamelin, vikunjan, guanakon, alpakan ja laaman, he kuvailevat ne samalla tavalla. Pitkät sorkkajalat, lyhyt häntä, lyhyt vartalo, pitkä kaula, pieni pää ja sylkevät paljon.
Kyllä nyt kamelin erottaa alpakasta. Dromedaari on myös eräs kamelilaji.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ei dromedaaria ja alpakkaa erota toisistaan, ei ole penaali terävin kynä.
Ei minulle ole näytetty kuin kuvia niistä, mutta minä en pysty näkemään niitä. Ja kun ihmisiä pyytää kuvailemaan dromedaarin, kamelin, vikunjan, guanakon, alpakan ja laaman, he kuvailevat ne samalla tavalla. Pitkät sorkkajalat, lyhyt häntä, lyhyt vartalo, pitkä kaula, pieni pää ja sylkevät paljon.
Avaa silmät niin näet. Mitään ei pysty näkemään jos pitää aina silmät kiinni.
Aloittajalla on hahmotushäiriö.
Miten sujuu parkkeeraus, kolhitko peltejä ja luulet usein että joku muu on kolhinut autosi.
Ei hätää asuin kaupan parkkiksen vieressä ja hahmotushäiriö on aika yleinen vaiva.
Kamelilla on kaksi ketterää, domeraalilla vain yks. Alpakalla on pidemmät karvat ja ne voi sekoittaa toisiin laamaeläimiin. No laama on tyls3mmän värinen. Mites aasi ja muuli erotus on vain värien yhtälö.
Jos o värisokea, eikä suurinosa miehistä tiedä vieläkään mikä väri o persikka.
Jos niitä ei ole kiinnitetty kettingillä niin uskoisin pystyväni erottamaan ko. elukaŧ toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe vaikka minulla on silmät auki, olen syntynyt sellaisena.
Mutta mikä niitä kaikkia yhdistää?
Mikä on vikunja? Täytyypä googlettaa...
Laamasuojaa vaan tällekin vuodelle!
Dromedaareja on miljoonan yksilön populaatio Australiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe vaikka minulla on silmät auki, olen syntynyt sellaisena.
Valehtelet sillä pystyt kuitenkin kirjoittamaan tänne palstalle. Jos olisit oikeasti sokea niin silloin ei paljoakaan kirjoitella saati olla netissä.
Dromedaarin ja kamelin osaan
Alpakkaa ja laamaa en varmaan
Kahdesta muusta en ole kuullutkaan