Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikaa deittejä

Vierailija
01.01.2023 |

Ja kaikki haluaa nähdä. Onko soveliasta nähdä kaikkia? En ole sopinut kenenkään kanssa parisuhteesta. Käynkö kaikkien kanssa treffeillä vaikka yksi mies on vienyt jo sydämeni.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista, miten sanon yhdelle miehelle että treffejä ei tule. Sanonko että on joku johon haluan enemmän

tutustua?

Ap

Vierailija
2/10 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista, miten sanon yhdelle miehelle että treffejä ei tule. Sanonko että on joku johon haluan enemmän

tutustua?

Ap

Minä juttelen yleensä sen verran jokaisen kanssa, että osaan siltä pohjalta rajata liiat tapaamisten ulkopuolelle. En siis vertaile miehiä toisiinsa, vaan pohdin jokaisen kohdalla erikseen, kiinnostaako minua lähteä tapaamaan juuri häntä.

Sanon sitten niille, joita en halua tavata, rehellisesti miten asia on. Juuri äsken laitoin yhdelle viestiä että olemme mielestäni niin erilaisia ettei kannata järkkäillä treffejä. Toivotin lisäksi hyvää uutta vuotta ja paljon onnea jatkoon. Mies laittoi kommenttiini sydäntä (Tinderissä) merkiksi ettei muistele pahalla.

Rehellisyys ja avoimuus on usein paras vaihtoehto kaikkien kannalta.

Vierailija
4/10 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"PY:n paikkaan oli paljon hyviä hakijoita. Valitettavasti valinta ei kohdistunut sinuun."

Vierailija
5/10 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiettä kun menin sopimaan tiistaille nuo treffit. Miten ihmeessä saan ne peruttua?

Ap epätoivoisena

Vierailija
6/10 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiettä kun menin sopimaan tiistaille nuo treffit. Miten ihmeessä saan ne peruttua?

Ap epätoivoisena

Siis sovit jonkun kanssa treffit, jota et haluakaan tavata? Vai et halua tavata sinänsä kiinnostavaa miestä, koska olet jo ihastunut toiseen mieheen?

Mieti realistisesti onko oikeasti aihetta olla ihastunut siihen toiseen. Kuinka hyvin tunnette, montako kertaa olette tavanneet? Jos tutustuminen on ihan alkuvaiheessa, siinä voi käydä miten vain, etkä välttämättä tiedä vielä ollenkaan minkälainen mies on oikeasti kyseessä. Siinä tapauksessa laittaisin jäitä hattuun ja jatkaisin muidenkin miesten tapailua ihan rauhassa.

Jos taas et haluaisi tavata tätä toista miestä sittenkään vaikka hän olisi ainoa vaihtoehto, niin miettisin miksi tulin sopineeksi kuitenkin treffit. Laittaisin lyhyen rehellisen viestin aiheesta, jolla perun treffit ja pyydän anteeksi sekoilua.

t. 7

7/10 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tutustua?

Ap

joo tuo on hyvin sanottu. Voit lisätä, että otat tähän toiseen mieheen yhteyttä,sitten kun tämä nykyinen ihastus laantuu. Että ei kannata vielä poistaa matchia.

Vierailija
8/10 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olin rehellinen ja peruin treffit molempien miesten kanssa. Nyt olen valmis tutustumaan oikein tähän ihanaan mieheen.

Vierailija
9/10 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap epätoivoisena

Hei. Valitettavasti joudun perumaan treffimme. Oikein hyvää jatkoa Sinulle!

-> poista osuma muutaman tunnin päästä.

Nyt hanki oma selkäranka ensi kertaa varten.

Vierailija
10/10 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiettä kun menin sopimaan tiistaille nuo treffit. Miten ihmeessä saan ne peruttua? Ĺ

Ap epätoivoisena

Hei. Valitettavasti joudun perumaan treffimme. Oikein hyvää jatkoa Sinulle!

-> poista osuma muutaman tunnin päästä.

Nyt hanki oma selkäranka ensi kertaa varten.

Kyllä nyt olen tinderin laittanut tauolle. Huh huh! Mikä vuoden aloitus, miten minä töppäsin näin. Sain onneksi hyvin peruttua treffit. Nyt vaan uusia trreffejä sopimaan Ihanan miehen kanssa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi