Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaatko erottaa dromedaarin, kamelin, vikunjan, guanakon, alpakan sekä laaman toisistaan?

Vierailija
01.01.2023 |

Minä en osaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalla on hahmotushäiriö.

Miten sujuu parkkeeraus, kolhitko peltejä ja luulet usein että joku muu on kolhinut autosi.

Ei hätää asuin kaupan parkkiksen vieressä ja hahmotushäiriö on aika yleinen vaiva.

Kamelilla on kaksi ketterää, domeraalilla vain yks. Alpakalla on pidemmät karvat ja ne voi sekoittaa toisiin laamaeläimiin. No laama on tyls3mmän värinen. Mites aasi ja muuli erotus on vain värien yhtälö.

Jos o värisokea, eikä suurinosa miehistä tiedä vieläkään mikä väri o persikka.

Sinulla se hahmotushäiriö taitaa olla jos et erota sanoja dromedaari ja domeraali toisistaab

Vierailija
22/23 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ei dromedaaria ja alpakkaa erota toisistaan, ei ole penaali terävin kynä.

Ei minulle ole näytetty kuin kuvia niistä, mutta minä en pysty näkemään niitä. Ja kun ihmisiä pyytää kuvailemaan dromedaarin, kamelin, vikunjan, guanakon, alpakan ja laaman, he kuvailevat ne samalla tavalla. Pitkät sorkkajalat, lyhyt häntä, lyhyt vartalo, pitkä kaula, pieni pää ja sylkevät paljon.

Avaa silmät niin näet. Mitään ei pysty näkemään jos pitää aina silmät kiinni.

En näe vaikka minulla on silmät auki, olen syntynyt sellaisena.

Valehtelet sillä pystyt kuitenkin kirjoittamaan tänne palstalle. Jos olisit oikeasti sokea niin silloin ei paljoakaan kirjoitella saati olla netissä.

Kyllä vaan näkövammaisiakin täällä netissä pyörii. Nykyään on kehittynyttä laitteistoa lukemiseen ja kirjoittamiseen, eikä siihen lukukykyä/näkökykyä vaadita. Ole hyvä, opit jotain uutta tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ei dromedaaria ja alpakkaa erota toisistaan, ei ole penaali terävin kynä.

Ei minulle ole näytetty kuin kuvia niistä, mutta minä en pysty näkemään niitä. Ja kun ihmisiä pyytää kuvailemaan dromedaarin, kamelin, vikunjan, guanakon, alpakan ja laaman, he kuvailevat ne samalla tavalla. Pitkät sorkkajalat, lyhyt häntä, lyhyt vartalo, pitkä kaula, pieni pää ja sylkevät paljon.

Avaa silmät niin näet. Mitään ei pysty näkemään jos pitää aina silmät kiinni.

En näe vaikka minulla on silmät auki, olen syntynyt sellaisena.

Valehtelet sillä pystyt kuitenkin kirjoittamaan tänne palstalle. Jos olisit oikeasti sokea niin silloin ei paljoakaan kirjoitella saati olla netissä.

Kyllä vaan näkövammaisiakin täällä netissä pyörii. Nykyään on kehittynyttä laitteistoa lukemiseen ja kirjoittamiseen, eikä siihen lukukykyä/näkökykyä vaadita. Ole hyvä, opit jotain uutta tänään.

Mutta kuten täällä on useaan kertaan todettu, niin ap ei ole näkörajoitteinen vaan tällä on hahmotushäiriö. Se on ilmiselvää jos ei kykene hahmottamaan että mikä ero on kamelilla ja alpakalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän