Galluppia: Millä raskausviikolla maha alkoi näkyä ?
Eli siis uteliaisuuttani kyselen että millä raskausviikolla mahasi alkoi todella kasvaa ja näkyä?
T.sadetar 4+5 ja tyttö03
Kommentit (6)
Naapuri onnitteli perheenlisäyksestä jo 3-4 kk ennen hedelmöittymistä. Elintasomahani teki vissiin vaikutuksen ;o) Nyt mennään rv 18+5 ja edelleen maha näyttää samalta ja samat vaatteet mahtuu. Odottelen tässä vauvamahaa..
A.A.
Saisi jo omasta puolesta ruveta pikkuhiljaa kasvamaan kunnolla. Pieni pömppis tuli esille jo rv 8 tienoilla ja samalla sai heittää hyvästit kaikille piukoille farkuille. Mutta siitä lähtien tuntuu, että on tullut junnattua ihan paikoillaan...
Totaalisaldo nyt rv 20 on toppahousujen perusteella n. 10-15 cm lisää vyötärönympärystä, eli oikeastaan näyttää vaan siltä, että on syönyt liikaa :D (kuuluisat viimeiset sanat)
Coltsfoot ja ex-Oskari 19+2
Tulipa hätäiltyä ja jäi teksti puuttumaan. Eli menossa rv 18 ja ei vielä oikein näy kuin pieni masu jos oikein katsoo, esikoisestakin tuli viikon 20 jälkeen, eli kai se sieltä pian tulee:) Olen jo ostellut raskausvaatteita ja ihanaa olisi, että alkaisi pian jo näkymään ulospäinkin:)
Lari 17+2
Itse odotan kanssa sitä vauvamahaa. Tuossa rv7, rv8 tienoilla sain unohtaa yhdet farkut kokonaan. Toppahousut menee just ja just kiinni muttei o enää hauskaa ne päällä kulkea ja niihin kuuluva takki on piukkana mahan kohdalla. Ja kun fysiikkaani mietitään niin eipä se o vauva, mikä siinä pollottaa vaan ihan ehta aito laardi. Jostain kumman syystä :) on pömppista ja vauva kuitenki löytyy pömppiksen alapuolelta. Nyt rv9+6. Odottelen joulukuun puoleen väliin ajankohtaa, jolloin se itse vauvamasu pitäis pilkahtaa esiin. Eli aikaisintaan n. rv15:lla. Pitkä on odottavan aika..
Kolmatta odotan rv 14+ ja ei vielä näy eikä juuri tunnukaan kun itse selällä maaten kokeilen, kuin lievää pientä kovettumaa ihan alavatsalla.
Keskimmäisestä maha pullahti ulos rv 15+ viikolla, mutta ei vielä silloinkaan näkynyt muille, jos ei käyttänyt ihonmyötäistä paitaa.
Esikoisesta en muista milloin pullahti, taisi olla samoilla viikoilla kuin keskimmäisenkin aikana.
Turvotusta on kaikissa kolmessa raskaudessa ollut alkuraskausviikkoina mahan seudussa, jota ei voida kutsua kylläkään vauvamasuksi tai mahan kasvamiseksi vauvan takia.
No pullottaahan se alkoi tuossa n. rv 15, mutta kunnolla alkaa kasvamaan ja näkymään tuossa rv. 20 kieppeillä (esikosta siis). Nyt pikkukakkosta ootan ja maha on vielä aika pieni, mutta vauvamaha kuitenkin...
17+4