iso kohtu
joo...marraskuussa olisi tarkoitus ängätä kolmas muksu maailmaan...lääkäri tänään ja se sanoi et on iso kohtu..onko muilla samanlaista hommaa..mitä se tarkoittaa??????
Kommentit (4)
Ja johtuu kuulemma siitä että edellisestä raskaudesta ei ole kauhea kauaa ja olen uudelleensynnyttäjä joten kohtu kasvaa tosi nopeesti, mullaki maha ku olis kuudennella:)
Että ei se mitenkään vaarallista ole:)
Onnea odotukseen..
Simppu rv 12+1
että on iso kohtu. Toinen tulossa ja edellisestä synnytyksen ja uudelleen raskautumisen välillä 3,5 vuotta aikaa. En minä huolestunut, eikä lääkärit ole asiaa mitenkään kummeksuneet tai sanoneet, että olisi jotenkin epänormaalia. Joten huolet pois ja nauti raskaudestasi.
Eliador rv 33+5
no mulla on edellisistä synnytyksistä aikaa reilu 10-ja 13 vuotta.......mutta pitää kysäistä perjantaina ultrassa mitä se voisi olla......ekoissa ultrissa koko vastasi viikkoja......
Ootko käyny ultrassa? Siis että pitääkö tuo laskettuaika paikkansa? Jospa vaikka raskaus olisikin pidemmällä?
Itelläni rv 9+5 menossa, la 20.11.2008 ja maha on kun olis kuudennella kuulla raskaana. Lääkäri vaan sano ku kysyin miten tää maha on näin iso, että uudelleen synnyttäjillä maha kasvaa nopeammin alussa.. Meille neljäs tulossa..
Onnellista odotusta sulle!