Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa...

15.07.2007 |

Raskaus aluillaan 4-7 vko, vaikea sanoa kun kierto ollut pitkä. Tullut sitten otettua pari kertaa 600 mg buranaa kun oon ollu varma että menkat alkaa ja kauhet kivut ollu monta viikkoa. Nyt sit oon varma et oon " pilannu" lapsen..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään käyny vastaavaa? Haluaisin jonkinmoisen mielenrauhan asiasta..

Vierailija
2/6 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä äiti voi vahingossa tietämättään vahingoittaa alkiota, koska ei välttämättä tuossa vaiheessa vielä tiedä edes olevansa raskaana. En siis usko että Buranasta on aiheutunut mitään haittaa, itse pelkäsin myös aiheuttaneeni vauvanalulle vahinkoa kun olin ottanut ihan kunnon humalat ennen plussatestin tekemistä. Plussatestin taisin tehdä rv5+3. En sinuna murehtisi turhia, eiköhän siellä masussa ole kaikki ihan ok. Onnea odotukseen!

T:Titi-uu rv39+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jo helpotti.

Vierailija
4/6 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä terveysasemalla,ja siellä muinoin meidän yksi nais lääkäri sanoi,että buranaa voi syödä raskauden alussa ja keskellä,loppu viikoina ei enää,koska (en enää muista) lopussa burana vaikuttaa johonki vauvan sydän läpän silkeutumiseen tms.

Eli et todellakaan ole vahingoittanut vauvaa millään tavalla...ja uutta minulle oli,kun ystäväni sai n.6kk sitten tytön ja hänelle määrättiin synnytys kipuihin kotiuduttua BURANAA...se oli minullekin uutta että sitä syötetään kun imettää.

Ei nuo ole tappavia aineita,huoli pois.

Onnea odotukseen!

LillaMamma ja taavi 21+2

Vierailija
5/6 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa järkikirjoitus menisi perille tuonne mun hormonipäähän :)

Vierailija
6/6 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmasti ole vahingoittanut lasta millään tavalla! :) Huoli pois!

Ja minullekin tosiaan syötettiin laitoksella vuoroin buranaa, vuoroin panadolia häntäluu-kipuun (murtui tai jotain synn. yhteydessä), ja sitä tosiaan tarjottiin monta kertaa vrk:ssa :O

Onnea odotukseen! =D

Pi-Ki ja poitsu 4kk+