Naismakuni hävettää minua.
Sytyn ja näen seksuaalisesti viehättävän vain lihavat naiset. Näyttävätkö kuvan naiset kovin lihavilta teidän silmään? Esim plusmalli Loeylane. Tuntuu kuin joutuisi elämään kaapissa...Onko tämä oikeasti noloa?
https://curvage.org/forum/uploads/monthly_2018_11/Screenshot_20181104-0…
https://pbs.twimg.com/media/EHA7X3cWkAAwoNO.jpg
https://i2-prod.irishmirror.ie/incoming/article25080468.ece/ALTERNATES/…
Kommentit (55)
Naismaku ja fetissi eivät ole samoja asioita. On täysin normaalia tykätä lihavista naisista
Tästä olen samaa mieltä. Itselläni se on selvästi maku vaikka varmasti myös fetissi kyseiseen asiaan löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Naismaku ja fetissi eivät ole samoja asioita. On täysin normaalia tykätä lihavista naisista
On ihan nomaalia tykätä naisesta vaikka se olisi lihava, lauta tai jotain siltä väliltä mutta jos kiihotut nimenomaan löysänä roikkuvasta läskistä niin se on fetissi.
"Fetissi voi myös kohdistua myös johonkin ihmisen ruumiinosaan, olemukseen tai piirteeseen."
Siis ihan sama kuin vaikka fetissi isoihin tisseihin.
Sellaisten näkeminen saa tämän fetissin omaavat kiimaan vaikka itse naista ei voisi voisi sietää eikä haluaisi olla missään tekemisissä sen kanssa.
Täytyy sanoa että tää oli silmiä avaava kommentti. Kyllä se fetissin puolelle menee koska juuri se valtavan lihava koko ja roikkuvan pehmeä läski on se mikä kiihottaa. Painon puolesta en varmaan edes kiihotu alle 100kg menevistä naisista. Kaikki siihen lihavuuteenkin kuuluva kiihottaa mutta eniten se lihavuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan nomaalia tykätä naisesta vaikka se olisi lihava, lauta tai jotain siltä väliltä mutta jos kiihotut nimenomaan löysänä roikkuvasta läskistä niin se on fetissi.
"Fetissi voi myös kohdistua myös johonkin ihmisen ruumiinosaan, olemukseen tai piirteeseen."
Siis ihan sama kuin vaikka fetissi isoihin tisseihin.
Sellaisten näkeminen saa tämän fetissin omaavat kiimaan vaikka itse naista ei voisi voisi sietää eikä haluaisi olla missään tekemisissä sen kanssa.
Täytyy sanoa että tää oli silmiä avaava kommentti. Kyllä se fetissin puolelle menee koska juuri se valtavan lihava koko ja roikkuvan pehmeä läski on se mikä kiihottaa. Painon puolesta en varmaan edes kiihotu alle 100kg menevistä naisista. Kaikki siihen lihavuuteenkin kuuluva kiihottaa mutta eniten se lihavuus
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa että tää oli silmiä avaava kommentti. Kyllä se fetissin puolelle menee koska juuri se valtavan lihava koko ja roikkuvan pehmeä läski on se mikä kiihottaa.
Aika helppo vastata siihen onko kyseessä fetissi. Jos pelkkä roikkuvan pehmeä läski saa sinut kiihottumaan vaikka itse nainen ei herätä mitään tunteita tai suorastaan inhoat sitä niin fetissihän tuo.
Jos kyseessä on fetissi niin sinun ei edes tarvitse nähdä tuntemattomasta naisesta kuin vilaus paljaita pehmeitä vatsamakkaroita niin veri alkaa pakkautua alapäähän ja korvissa humista.
Fetissiään ei voi itse valita eikä päättää että se lakkaa kiihottamasta joten turha hävetä asiaa.
Sanoit tän kyllä täydellisesti. En tarvitse mitään tunteita siihen että kiihotun, lähes aina lihava naisen keho kiinnostaa ja herättää haluja. Riittää kun kuvitteleekin sen pulleuden ja ne lihavat isot rinnat ja mahan yms
Häpeä ei auta mitään eikä palvele ketään. Kenelle olet tilivelvollinen?
Toista se on amerikassa. Harmi että tätä joutuu edes miettimään
Kaikki ihmiset ovat yhtä arvokkaita eikä mikään keho ole häpeämisen arvoinen eikä varsinkaan niistä pitäminen. Ihminen kokee eri asiat seksuaalisesti ja toiset vaan tykkäävät pulleammasta.
Vierailija kirjoitti:
Oot kyllä täysin oikeessa. Pitäis yrittää miettiä vähemmän mitä muut ajattelee joskus se on vaa nii vaikeeta
Johtuu iästäsi. Itselle on ainakin käynyt iän karttuessa niin, ettei muiden ajatukset kiinnosta pätkääkään.
Täälä kanssa yksi lihavuusfetissin omaava poika. En tiedä onko mulla feeder fetissiä mutta ajatus lihavan naisen syöttämisestä vielä isommaksi kiihottaa valtavasti. Mulla ihan sama häpeen tätä paljon enkä kehtaa sanoo kellekkään. Haluisin ainakin yli 120kg naisen. Yli 200 olis unelma
Onpa mukava kuulla ja lukea terveen ihmisen tekstiä, joka on aitoa avointa niin kunnioittavaa ja mietittyä.
Kaikkea hyvää teille kaikkea rakkautta, kaikkea intohimoa ja kaikkea sitä, juuri teille!
Itse asiassa obeeseja henkilöitä pidetään kylläkin sairaina, eikä "jotenkin vääränlaisina". Se että joku nimen omaan haluaa esim. liikuntakyvyttömän 200kg morsmaikun rinnastuu ihmisten mielissä siihen että joku haluaa nimen omaan cp-vammaisen seksipartnerin, tai kehvarin. Päälle vielä se että jos se toinen laihtuu, niin hän ei ole enää viehättävä, ja siksipä kumppani yrittää kaikkensa ettei toinen tulisi terveempään painoon, vaan pysyisi sairaalloisen lihavana. Eli ei ole hyvä kumppani sille toiselle tuollainen.
Tuo ei ole tervettä.