Naismakuni hävettää minua.
Sytyn ja näen seksuaalisesti viehättävän vain lihavat naiset. Näyttävätkö kuvan naiset kovin lihavilta teidän silmään? Esim plusmalli Loeylane. Tuntuu kuin joutuisi elämään kaapissa...Onko tämä oikeasti noloa?
https://curvage.org/forum/uploads/monthly_2018_11/Screenshot_20181104-0…
https://pbs.twimg.com/media/EHA7X3cWkAAwoNO.jpg
https://i2-prod.irishmirror.ie/incoming/article25080468.ece/ALTERNATES/…
Kommentit (55)
Pieni,lyhyt,muodokas ja ampiaisvyötäröinen. Perseen leveys saa olla kyllä kunnolla olkapäitä levempi.
Hyvä että isoille tytöille on ihailijansa. Ei kaikki naiset voi olla pojilta näyttäviä kuikkakoposia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että isoille tytöille on ihailijansa. Ei kaikki naiset voi olla pojilta näyttäviä kuikkakoposia.
Noista läskeistä todellakin on kukkakepit kaukana. Aivan oksettavia läskikasoja. Onneksi parampaakin on tarjolla vaikka kuinka.
On todella. Kantaa itsensä kauniisti eikä mielistele ketään
Hyvin sanottu kiitti :) Omastakin mielestä toki paksuja mutta itselle sitä mieluisinta kokoa tai jopa pienintä mistä ylipäätään syttyy kunnolla.
Itseäni taas kiihoittaa laihat luisevat naiset, jostain syystä.
Mulle ihan sama onko läski vai laiha kunhan on nainen ja antaa pillua!
Ainakin ensimmäinen ja toinen ovat kauneusihanteen mukaisia muilta osin kuin kropaltaan ja senkin osalta näyttävät keräävän massaa lantiolle ja reisiin. En näe heitä ulkomuodoltaan kovin erikoisina tai poikkeavina.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ihan sama onko läski vai laiha kunhan on nainen ja antaa pillua!
Näin se onkin monella Ensiö Epätoivoilla.
Hyvä.
Hyvin puhuttu.
Kaapeistalihavienulos tuleminen on parasta. Tai, sulle.
Ja ehkä, heille? En tiedä olen niin aliravitun näköinen aina ollut. Oma vika.
Mulle tärkeintä on että on suhteessa omaan kroppaani. Ymmärrän hyvin jos timmiä naista ei kiinnosta möhömahainen, pulska mies.
Olen itse normaalivartaloinen mies, siispä minua säväyttää 160-175 cm pituinen ja 60 - 75 kg painoinen, hyväkroppainen nainen.
En todellakaan syty itseni heikommassa vartaloprofiilissa olevat.
Uskon oman vartalon vaikuttavan siihen, mitä odottaa toiselta.
Mistä sitä tietää kuinka hyvä, tiukka ja eläväinen tavara isommilta naisilta löytyy. Ei katso ulkonäköä eikä kokoa. Sitä paitsi noi on tunnetusti riettaita ja halukkaita kullin perään.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitä tietää kuinka hyvä, tiukka ja eläväinen tavara isommilta naisilta löytyy. Ei katso ulkonäköä eikä kokoa. Sitä paitsi noi on tunnetusti riettaita ja halukkaita kullin perään.
Ja onhan se nyt ihan parasta kun läskillä naisella on mistä ottaa kiinni ja isot, löllyvät tissit ja muhkea perä. Ai että...
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitä tietää kuinka hyvä, tiukka ja eläväinen tavara isommilta naisilta löytyy.
Mitä ihmeen väliä sillä on kun pitäisi olla kirjaimellisesti hevosen mulqqu että edes kärki ulottuisi noiden läskien takaa sisään missään normaalissa asennossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitä tietää kuinka hyvä, tiukka ja eläväinen tavara isommilta naisilta löytyy.
Mitä ihmeen väliä sillä on kun pitäisi olla kirjaimellisesti hevosen mulqqu että edes kärki ulottuisi noiden läskien takaa sisään missään normaalissa asennossa.
Ai niin, ei tule aina muistettua, ettei kaikilla ole isoa g. yrpää.
Ei oo mitään syytä hävetä omaa naismakua. Kaikki maut ja mieltymykset on ihan luonnollisia.
Miksi ei saisi pitää viehättävänä? Yhteiskunnassa tietyt normit ja vaiheet aaltoilee, ei niiden kannata antaa määrittää sitä kenestä tykkää. Kaikki naismaut ovat ok!
Lihavuusfettari palasi ylikseltä.
En panisi noista ketään, koska hoikat ja laihat naiset on enemmän makuuni. Saa olla lähes tissitönkin, se ei haittaa. Kapea vyötärö ja pieni suloinen peppu on tärkeämpää.