Heitättekö te alkkarit roskiin kun se haaraosa värjäytyy??
Kommentit (87)
Ööö, en? Mulla värjäytyy vain verestä ja jos ei jostain syystä lähdekään pesussa, niin kuivaan auringonpaisteessa.
Vaatteita voi pestä jos menevät likaisiksi
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina värjytynyt tummat alkkarit. Tai siis oikeastaanhan kyse on valkaisusta, sillä eritteiden happamampi pH poistaa värin kankaasta. Ja vaihdan kyllä alkkarit joka päivä ja pesen 60C. Käytän alkkareita niin kauan, kun ne pysyvät hyvinä (kangas ehjä ja tukeva) vaikka olisikin haalistunut. Hapan emätineritehän on merkki terveestä alapäästä ja itselläni ei ainakaan ole koskaan ollut bakteerivaginoosia tai hiivatulehdusta, joten olen ihan tyytyväinen haalistuneihin alkkareihini.
Mikä myös olen tyytyväinen, eikä minullakaan ole koskaan ollut kumpaakaan vaivaa.
Hassua, että monet täällä ei nyt halua lukea juttua, jossa kerrotaan, että värjäytyminen on hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastakun tulee kusenpolttama reikä klittan kohdalle.
Tuota, mulla on sulle uutisia. Naiset ei kuse klitoriksesta.
Virtsarakko on noin sentin päässä. Ja terälehti kuin amarylliksellä. Revi siitä.
🤣
Kukahan tuon tiedon on tutkinut ... amaryllis ... runopoika googletti. 🤣
Et oo kuullut sitten sellaista vaihtohaarakappaleista. Tiiäks, kun menee alkuperänen piloille, niin sitte otetaan irti ja vaihdetaan. Samaan tyyliin kuin on nykyään tiskiharjoihin vaihtopäitä, niin on alkkareihin vaihtohaarakappaleita.
Pieni ajanpatina on vaan hyväksi, kun myy huutonetissä. Tori.fi ei kauppa käy.
Varsinkin perslävessä hellesäällä muhineet pikkarit menee kuin kuumille kiville.
Vierailija kirjoitti:
Eikö pisan polttamat heitetä pois vaikka jotkut homot niitä haluaa nuuhkia kun niitä kakka kiihoittaa ja innostaa.
Mä myyn niitä, saan monta sataa per alkkarit ja kun on vauhtiraitoja niin voi pojat
En ole töissä käynyt sen jälkeen kun tuon bisneksen kekkasin!
Haaraosan voi lähettää vaikka haarakonttorille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastakun tulee kusenpolttama reikä klittan kohdalle.
Tuota, mulla on sulle uutisia. Naiset ei kuse klitoriksesta.
Virtsarakko on noin sentin päässä. Ja terälehti kuin amarylliksellä. Revi siitä.
Virtsarakko ei ole sentin päässä. Virtsaputken pää ehkä joo.
Onko se jollain vaan sentin päässä?? Vain onko mussa joku vika?
Mä voin tulla tutkiin
Ei mikään laki kiellä käymästä dyykkaamassa uimahallien löytötavarakaappeja.
Niistä tekee usein tosi herkullisia löytöjä.
Sanna on varsinainen villikkoprinsessa.
Aikoinaan Monacossa ruhtinas Rainier sai harmaita hiuksia Stephanie -villikkoprinsessan takia.
Emättimen happamuus tuhoaa haaraosan väistämättä. Luulisi naisten tämän tietävän.
Nuuhkitko aloittaja äitisi pikkareita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin! Miten on?
Alat nyt vaihtamaan ja pesemään alkkareitasi, niin ne eivät enää värjäydy. Varaa lääkäriaika jos jatkuu.
Kyllä ne värjäytyy, jos emätin toimii kuten pitää, eli puhdistaa itsensä happamella nesteellä. Valkoiset kellastuu ja mustiin tulee valkoista. Haponpolttamaa. Ihan sama vaikka vaihtaisi kolme kertaa päivässä.
Vastaus ap:n kysymykseen: en heitä pois. Käytän kalliita merinovillaisia ja silkkisiä pikkareita, joten en todellakaan heitä niitä pois lyhyehkön käytön jälkeen, vaikka niissä happoläikkä onkin. Yritän vain lohduttautua sillä ajatuksella, että ainakaan minulla ei ole koskaan hiivatulehdusta, kun emätin pitää itsensä niin happamena ja puhtaana.
Pro tip: kannattaa pestä housut välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä koskee ilmeisesti valkoisia alusvaatteita...? Mulla on vain mustia alkkareita, joten ei näy mitään "värjäytymiä". 😁
Mustat ei värjäydy, mutta niistä haalistuu väri. En tiedä miten kankaan värjäys on muuttunut, mutta uudet mustat alushousut ei kestä edes vuotta kun väri on haalistunut haaroista. Kuitenkin vanhat mustat alushousut pysyvät mustina vuodesta toiseen.
Ekologisemmat värjäysmenetelmät, luulen.
Materiaali vaikuttaa myös. Täysin keinokuituisille ei käy mitään, luonnonkuituiset mustat saavat kyllä valkokäsittelyn.
Pesen alusvaatteeni jokaisen käytön jälkeen. Ei tule värjäymiä.
Seksitreffit -torilla niistä saa hyvän hinnan.