Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttaminen. Katsonko puntaria vai peiliä?

Vierailija
31.12.2022 |

Alle puolessa vuodessa olen pudottanut 19kg. Olen mies 174cm ja aloituspainoni oli 105kg (nyt 86kg). Todella tuhdissa kunnossa siis olin. Nyt kun herkut on minimissä, niin paino tahtoo junnata paikoillaan. Pitäisikö kaloreita alkaa tässä vaiheessa vähän katsella? Vai lisäänkö liikuntaa ja pienennän annoskokoja? Paljonko tämä kokoisena teidän mielestä minun pitäisi vielä pudottaa? Katsonko puntaria vai peiliä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson mittanauhaa. Puntari on hyödytön yksinään, koska sata kiloa läskiä painaa saman verran kuin sata kiloa lihasta. Ja jos on koskaan käyny naurutalossa ja kohdannut peilimaailman ei luota peilimaailmaan. 68 cm sen sijaan on 68 cm ja kaikki alle 80 on ok.

Vierailija
22/26 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän katsella munaani, mutta en näe sitä mahan alta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaakaa ja paino on pysynyt vuosia samana tai laskenut.

24/26 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää keskittyisi niinkään painonpudotukseen. Yritä säilyttää nykypainosi. Olet tehnyt ison urakan ja terveyden kannalta lisännyt huimasti hyvinvointiasi. Olet enää lievästi ylipainoinen painoindeksin mukaan. Nyt vasta alkaa vaikein vaihe - kuinka olla lihomatta takaisin entiseen painoon. Mutta: Onnea onnistuneesta laihdutuksesta!

Vierailija
25/26 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittanauha ja vaatteiden koko. Mutta älä mittaa edes viikottain, vaan vaikka kuukauden välein.

Vierailija
26/26 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut on hyvä mittari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä