Palstan uudenvuodenjuhlat N,Y,T, NYT!!
Kommentit (54)
Niitä kilttejä ja kunnollisia miehiä ei varmaan ole kutsuttu tänne, kuten ei koskaan minnekään muuallekaan. 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennustetaan kuvioista joita tulee paahtoleipään. Minulla tuli aivan selvästi Zelensky...
Tein paahtoleivän sijaan mikrotettuja nakkeja ja yhteen tuli ihan Tenojokea muistuttava halkeama. Mitähän tämä nyt sitten tarkoittaa..?
Tulet muuttamaan ensi vuonna Lappiin ja tapaat siellä Jasper Pääkkösen kaksoisolennon ja rakastutte ja kalastelette loppuelämänne onnellisena Tenojoella. Siis ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Niitä kilttejä ja kunnollisia miehiä ei varmaan ole kutsuttu tänne, kuten ei koskaan minnekään muuallekaan. 😔
Tuu vaan mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se teidän uusivuosi maistuu? Parhaat herkut saat tietysti ääs marketista.
Fuck U!!
Laskuhumalakiukku päällä, juot nyt heti mehua että verensokeri nousee eikä tarvitse taas putkaan lähteä!
No kieltämättä...
Pääministerimme Sanna on liittynyt mukaan uudenvuodenjuhliin. Iloa ja valoa!
Avaan kohta pullon kuoharia ja juon sen yksin, koska olen yksin kotona.
töiden merkeissä on mennyt, mutta nyt alan lopetella, selkä alkaa olla kipeä, vähän tuossa naukkailua
täytyy syödä jotain suolaista, vaikka juustoleipää, sitten voi ottaa mansikkakakkua ja naukkailla vähän lisää
näin vanhana ei jaksa kovin myöhään, onneksi tuli nuorena tehtyä kaikenlaista
hyvää uutta vuotta kaikille!
Slava Ukraini!
Heti kun joku laittaa sen iänikuisen tökötökötöö-sandstormin soimaan, mä häivyn!
Vierailija kirjoitti:
Heti kun joku laittaa sen iänikuisen tökötökötöö-sandstormin soimaan, mä häivyn!
:D Siitä on tehty hienoja instrumentaaliversioita, haluatko kuulla?
Nämäkin bileet loppuu kohta, hyvää uutta vuotta kaikille yksinäisille ja muille myös
Miten meni keskiyö?
Minä nukuin. Ei vanha enää jaksa.
Tä, eikö Tepa olekaan enää Hondurasissa?