Palstan uudenvuodenjuhlat N,Y,T, NYT!!
Kommentit (54)
Jaahas, meillä alkoi naapurissa aika puheen pöpinä.
Se on sitten tätä, tämä loppuvuosi🤪
Lisäksi tyyppi on kaikkien kanta- astujien esi- isä.
Ai kun "mukavaa".
Eikä ole vitsi.
Valitettavasti...
Mä luulin että nyt on vappu, ei hitto.
Ennustetaan kuvioista joita tulee paahtoleipään. Minulla tuli aivan selvästi Zelensky...
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se teidän uusivuosi maistuu? Parhaat herkut saat tietysti ääs marketista.
Fuck U!!
Meillä homma menee niin, että itse katson youtubea ja mies yläkerrassa jotain leffaa. Hää on suuttunut, kuten tähän aikaan vuodesta yleensäkin, koska oltiin tyttöjen kanssa ulkona eilen ja häntä ei ole sitten hempattu tarpeeksi. Perinteisiin kuuluisi nakit ja perunasalaatti, mutta kumpaakaan ei ole hankittu tän riitelyn takia. Vetelen yksin karpalolonkeroa ja ajattelin katsella youtubesta eri maissa olevat vuoden vaihtumiset. Että happy new year vaan.
Ei tämä ilta eroa mitenkään muistakaan lauantai illoista paitsi siten että ulkona kuuluu rakettien takia pauketta. Eli en siis juhli uuttavuottakaan.
Kyllästynyt näihin uusiin vuosiin. Juhlinut niitä jo vuosikymmeniä eikä ne vähene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se teidän uusivuosi maistuu? Parhaat herkut saat tietysti ääs marketista.
Fuck U!!
Laskuhumalakiukku päällä, juot nyt heti mehua että verensokeri nousee eikä tarvitse taas putkaan lähteä!
Olen alkanut ensi joulun suunnittelun. Ajattelin kirjoittaa kortit jo nyt valmiiksi
Vierailija kirjoitti:
Missä on mun vanukkaat!?
Tunnustan että otin yhden, hävettää tosi paljon anteeksi! :'(
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin että nyt on vappu, ei hitto.
Se on se nakit ja perunasalaatti kun sekoittaa ja sääkin ihan tyypillistä vappenia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysyttekö hereillä ilman kahvia?
Suosittelen sinappia, nakeilla tai varsinkin ilman.
Kauhoo lusikalla, kauhallinen on taattu "virkistäjä".
Auran sinappi väkevä.
Kuohuvaa on lasissa ja raketit paukkuu. Joo, uusi vuosi se on. En ole juhlaihmisiä, mutta en ankeuttajakaan. Vähään tyytyväinen. Palstasta olen kiitollinen. Kaiken sonnan seassa täällä on ihan mukaviakin ihmisiä.
Löytyisikö täältä minulle joku kiva tyttö Sirpa- Sinikan tilalle? 😞
Teuvo per..k.. 🤛👊 minkä teit!
Vierailija kirjoitti:
Kuohuvaa on lasissa ja raketit paukkuu. Joo, uusi vuosi se on. En ole juhlaihmisiä, mutta en ankeuttajakaan. Vähään tyytyväinen. Palstasta olen kiitollinen. Kaiken sonnan seassa täällä on ihan mukaviakin ihmisiä.
🧡 Kaikkea hyvää vuodelle 2023.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🧡 Kaikkea hyvää vuodelle 2023.
Kiitos paljon! Samoin sinulle ja muillekin palstalaisille 🥂
Vierailija kirjoitti:
Ennustetaan kuvioista joita tulee paahtoleipään. Minulla tuli aivan selvästi Zelensky...
Tein paahtoleivän sijaan mikrotettuja nakkeja ja yhteen tuli ihan Tenojokea muistuttava halkeama. Mitähän tämä nyt sitten tarkoittaa..?
Vierailija kirjoitti:
Voi että;
Ilmestyi myös mun aamukaffeeseen
Mutta sitten hoksasin, että enhän mä juo kahvia!
Se olikin Apu- lehden kansi, jossa komeilee vaimonsa kanssa💞
Oli pakko ostaa, ihana pari...
Oli tuossa 2 suolakurkkua, niistä söin toisen.
Laitoin myös leipää uuniin, tomaattia ja juustoa päälle.
Ja kyllä täs nyt on tarpeeksi herkuteltukin...
No niin sittenhän kaikki on mitä mainioimmin, lämpimistä voileivistähän voi muuten ennustaa kuten tinasta