Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä joka kuuntelee jazzia?

Vierailija
31.12.2022 |

Hot or not?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homssuinen, alkoholisti, narsisti. Siinä ekana mieleen tulleet sanat

Vierailija
22/37 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä saattaa olla kotonaan Hi-Res Audio laitteet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kato jazzhullu, pitkästä aikaa🧡

Vierailija
24/37 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räppi ei vaadi kuuntelijaltaan minkäänlaista lahjakkuutta tai ymmärtämystä.

Jazz taas ei aukea, jos ei ole musiikin, matematiikan ja kielen tajua.

Pakko kommentoida, että on varmaan noin osalle, mutta tuollainen analyysi saa jazzin kuulostamaan kulttuurieliitin musiikilta ja monimutkaiselta erkaannuttaen mahdollisesti kiinnostuneita ihmisiä jazzista. Minä kuuntelen jazzia mielelläni, vaikka en ole musikaalinen tai matemaattisesti lahjakas. Taiteellisesti lahjakas kyllä olen. Joku arvioi akateemisten kuuntelevan, pitää paikkaansa minun kohdallani. Olen kuunnellut jazzia 25-vuotiaasta, nyt 3-kymppinen. Nykyjazz ei kiinnosta (ainakaan vielä) minua, pidän klassikoista, varsinkin afroamerikkalaiset naislaulajat upeita. Ella Fitzgerald on lempparini, lisäksi hän esiintyi pilke silmäkulmassa, ihanan positiivinen ihminen.

Vierailija
25/37 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse muiden jazzit heidän kotonaan tai konsertissa. Mutta tuskin jaksaisin kumppania joka soittaa ja kuuntelee koko ajan sitä, tai kaupassa. Tulee vähän kasaritunne jostakin jazzista, joka on sen tyylistä ja kasari paita vaan päälle, se harmaa ja vähän ruudukas.

Vierailija
26/37 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä ihminen joka on jumiutunut vain tähän yhteen musiikkigenreen? Sellaiset on ainakin ihan valtava turnoff

Vierailija
27/37 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelee takakenossa nojaten, polvi toisen päällä. Pää nyökkyy, juo punaviinia pikku pajareissa.

Vierailija
28/37 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee olevansa fiksumpi ja sivistyneempi mitä on.

Vierailija
29/37 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvää jazzia ja on myös huonoa.

Aivan samoin kuin kaikessa muunlaisessakin musiikissa.

Vierailija
30/37 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kommentoida, että on varmaan noin osalle, mutta tuollainen analyysi saa jazzin kuulostamaan kulttuurieliitin musiikilta ja monimutkaiselta erkaannuttaen mahdollisesti kiinnostuneita ihmisiä jazzista. Minä kuuntelen jazzia mielelläni, vaikka en ole musikaalinen tai matemaattisesti lahjakas. Taiteellisesti lahjakas kyllä olen. Joku arvioi akateemisten kuuntelevan, pitää paikkaansa minun kohdallani. Olen kuunnellut jazzia 25-vuotiaasta, nyt 3-kymppinen. Nykyjazz ei kiinnosta (ainakaan vielä) minua, pidän klassikoista, varsinkin afroamerikkalaiset naislaulajat upeita. Ella Fitzgerald on lempparini, lisäksi hän esiintyi pilke silmäkulmassa, ihanan positiivinen ihminen.

Ihminen, joka itse soittaa, tai on joskus soittanut mitä tahansa musiikkia, tajuaa musiikin ja matematiikan yhteyden. Se ei ole kulttuurielitististä, koska se koskee kaikkea musiikkia.

Sinulla on musiikin, matematiikan ja kielen tajua, koska pidät jazzista. Ilman niitä jazz ei välttämättä aukea.

Vierailija
31/37 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana keskivertoa älykkäämpi.

Joskus muinoin saattoi kuulua kenen tahansa kuunteluun.

Kysehän on myös siitä mille altistuu...ei sitä paljon mainstreamissa kuulu nykyään.

Vierailija
32/37 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jazz on älykkäiden ihmisten musiikkia.

Räppiä kuuntelee vain epäonnistunut ja kyvytön luuseri.

Rakastan jazzia, rakastan vanhaa musiikkia. Ella Fitzgerald, aretha franklin.. tykkaan myos david bowiesta, frank sinatrasta ja tietenkin myos Eric Satiesta, debussysta, motzardista, beethowenista . .....

Mutta räppi!!!! Wau love it!!

Mika siis olen?

Vierailija
33/37 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoisia suhteen katkohetkiä teillä. Tykkääkö Jazzista, syökö sitä ja tätä, pitääkö joitain sukkia etc. Itselle olisi totaalinen off jos kävisi ilmi, että tapailemani henkilö kyselee tälläisiä vauva-forumilla. 

Täysin samaa mieltä. Vastuun ulkoistus on tämän päivän uusavuttomille jokapäiväinen juttu, mutta kieltämättä jonkinasteinen huippu ensinnäkin edes miettiä tuollaista ja vielä kysyä sitä vauva-palstalta.  

Vierailija
34/37 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen, joka itse soittaa, tai on joskus soittanut mitä tahansa musiikkia, tajuaa musiikin ja matematiikan yhteyden. Se ei ole kulttuurielitististä, koska se koskee kaikkea musiikkia.

Sinulla on musiikin, matematiikan ja kielen tajua, koska pidät jazzista. Ilman niitä jazz ei välttämättä aukea.

Aina kun mä kuuntelen jazzia on pakko derivoida ja päinvastoin, 

Vierailija
35/37 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool!

Vierailija
36/37 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Acid Jazz tai Techno Jazz?

37/37 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Old fashion jazz, hot indeed. Silver fox with cigar & whiskey on the rocks. I'm waiting for you💙

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan