Entinen maksullinen vaimona.
Tapasin naisen baaritiskillä joka ilmoitti heti olevansa maksullinen. Juttumme sujui hyvin. bailasimme tahoilamme ja valomerkin jälkeen hän tuli ja sanoi että lähde mukaan ei maksa mitään. Lupauduin heti ja ajattelin että nyt saan oikean kokemuksen. Hän esittäytyi Kristaksi taxissa, Upea ilmestys pikkumustassa ja korkoavokkaissa. Tultuamme hänen asunolle otti hän pikkumustan heti pois. Hän oli upea kurvikas nainen mustissa sukissa, sukkanauhaliiveissä, rintaliiveissä ja avokorkkareissa. Hän tuli ja riisui minut varmalla otteella ja sitten mentiin. Aloimme tapailla muuten vaan ja 4kk jälkeen Krista muutti luokseni siitä 2kk kihloihin ja nyt oltu 6v naimisissa. Seksin myymisen hän on lopettanut.Aivan upean vaimon sain joka osaa seksin, olla edustava ja tulla ihmisten kanssa toimeen.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös täällä. Vietnamilainen, suomessa asunut 15 vuotta tosin. Aivan eri maailmasta petipuuhissa kuin yksikään kokemani suominainen. Ei ole koskaan "pää kipeä" eikä räplää kännykkää.
Riittää kun räplää sinun pankkikorttiasi.
Räplää todennäköisesti ihan yhtä paljon kuin tavisnainenkin tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös täällä. Vietnamilainen, suomessa asunut 15 vuotta tosin. Aivan eri maailmasta petipuuhissa kuin yksikään kokemani suominainen. Ei ole koskaan "pää kipeä" eikä räplää kännykkää.
Ehkäpä mutta ilman tätä tohvelisankaria ei tällä entisellä kehitysmaan asukkaalla olisi lainkaan korttia jota räplätä.
Kyllä jokaisen mammanpojan joka haalii itselleen vaimon kehitysmaan tyttöbaarista kannattaisi sisäistää, että rakkaus ei välttämättä ole tulevassa avioliitossa se tärkein tekijä naisen näkökulmasta. Vanha työ tuossa jatkuu yhä mutta eri kontekstissa vain. Ja tämä on täysin eri asia kuin AP:n tapauksessa.
Kyllä mä voisin maksullista käydä panemassa, mutta veisinkö sellasen alttarille. En ikinä.
Jos olisi joku takuu siitä, että saisi kaikkia palveluita mitä tarjoaa rahasta asiakkaille, niin olisihan se aivan fantastinen kumppani. Mietittikää nyt, ammattilaisen suihinottoja, kakkoseen panoja, rimmingiä etc. joka ilta ja aamu. Mitä muuta mies voisi toivoa.
Mikäs siinä, kyllä kun katsoo alan ammattilaisia baareissa, niin osaavat pukeutua, keskustella ja olla seksikkäitä. Toisin kun nämä kotihiiret virttyneissä kaavuissa parin mukulan jäkeen. Jos naiset pitäisivät miehensä tyytyväisenä, niin koko maksullisten ammattikuntaa ei tarvittaisi. N42
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä, kyllä kun katsoo alan ammattilaisia baareissa, niin osaavat pukeutua, keskustella ja olla seksikkäitä. Toisin kun nämä kotihiiret virttyneissä kaavuissa parin mukulan jäkeen. Jos naiset pitäisivät miehensä tyytyväisenä, niin koko maksullisten ammattikuntaa ei tarvittaisi. N42
Totta, käsittääkseni jos mies on aina tyydytetty, niin pysyy naisensa kanssa. Itse näin naisena olen yrittänyt tehdä parhaani mieheni tyydyttämisessä. Siksi kai olemme olleetkin yli 20 vuotta yhdessä.
Paras vaihtoehto jollekin aisurille, joka haluaa panettaa vaimoaan muilla miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Paras vaihtoehto jollekin aisurille, joka haluaa panettaa vaimoaan muilla miehillä.
Luulet olevasi kovakin mies. Hommaa elämä äläkä harrasta pimeässä vain lähetyssaarnaajaa. Luultavasti olet vaimosi armoilla oleva kikkelin hiplaaja. N37.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulet olevasi kovakin mies. Hommaa elämä äläkä harrasta pimeässä vain lähetyssaarnaajaa. Luultavasti olet vaimosi armoilla oleva kikkelin hiplaaja. N37.
Oletko entinen maksullinen, kun noin kovasti suutuit?
Kaikki kunnia vaativan ammatin harjoittajille, mutta kohdallani paremmin entinen vaimo kuin nykyinen. Mutta voishan se ollakin entinen vaimo maksullisena.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ymmärtänyt tätä ajatusmaailmaa. Miksi ihmeessä tavallinen nainen esittäisi sängyssä ja tyydyttäisi miehen yksipuolisesti? En minä ainakaan ajattele seksiä niin, että siinä pidetään mies tyytyväisenä vaan minulla on omatkin tarpeet. Maksullinen saa rahaa aktista koska antaa panna itseään, vaikkei olisi fyysistä tarvetta siihen. Minä itse taas nain, koska minulla on fyysinen tarve siihen ja pidän hommasta, mutta en otakaan rahaa enkä harrasta seksiä miehen takia.
Vierailija kirjoitti:
Se on enempi se kiihottava ajatus, että muut miehet on pannut vaimoa, ehkä tosi iso kulliset ja kovaa. Kuinka vaimo on imenyt ehkä tuhansia kulleja, niellyt sata litraa eri miesten spermaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä mutta ilman tätä tohvelisankaria ei tällä entisellä kehitysmaan asukkaalla olisi lainkaan korttia jota räplätä.
Kyllä jokaisen mammanpojan joka haalii itselleen vaimon kehitysmaan tyttöbaarista kannattaisi sisäistää, että rakkaus ei välttämättä ole tulevassa avioliitossa se tärkein tekijä naisen näkökulmasta. Vanha työ tuossa jatkuu yhä mutta eri kontekstissa vain. Ja tämä on täysin eri
Edelleenkään ei siis mitään eroa kotimaiseen, ja kai tässä pitää taas muistuttaa siitä faktasta, että tuontivaimojen avioliitot kestävät pitempään, kuin kahden kotimaisen, tai tuontimiesten avioliitot. Ymmärrätkö? Voisitteko sisäistää tämän faktan, jottei aina tarvitsisi kertoa uudelleen.
Mulla on nykyinen maksullinen vaimona. On tosi hyvä! Parempi kuin entinen, koska aktiivipalveluksessa oleva tienaa paljon enemmän kuin entinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on enempi se kiihottava ajatus, että muut miehet on pannut vaimoa, ehkä tosi iso kulliset ja kovaa. Kuinka vaimo on imenyt ehkä tuhansia kulleja, niellyt sata litraa eri miesten spermaa jne.
Mistähän tänäpäivänä löydät neitsyen. Jakoperiä nykyään kaikki naiset nuorista lähtien.
Vierailija kirjoitti:
H u ora kyllä kelpaisi vaimoksi oikein hyvin. Eikä haittaa, vaikka jatkaisi työtään. Kyllähän siinä tienaa tosi hyvin kuitenkin.
Näin on. Luksusseuralainen joka hoitaa yhden miehen viiikonlopussa riittää. Käyttävät aina kumia niin mua ei haittaa eikä ällötä jos olis vieraan nesteet sisällä. Itse vielä tiedän asiakkaat joista kaksi löysin itse hänelle.
Heh. Siveelliset miehet antavat kommenttia jotka ovat vaimonsa tossun alla. Käyvät kiltisti tehtaassa töissä ja kantavat tilinsä vaimolle kiltisti tai ei saa tussua. Hommatkaa nyt juman kauta jonkinlainen elämä. Käykää vaikka tallinassa katsomassa landepaukut jos vaikka tajuisitte jotain laiffista.
Reissumies.
Juurikin näin, tehtaan ja kodin väliä kulkevat tossukat koittavat täälä sönkätä. Nainen jolla on kokemuksia ja elättänyt itsensä maksullisena eikä miehen lompakolla on aivan toisenlainen maailmankatsomus.
Eli ihannevaimo aisuri miehelle