Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herrasmiehet

Vierailija
23.02.2026 |

Voi kunpa miehet avaisivat vielä ovia, antaisivat kulkea portaissa edellä, kantaisivat kasseja ja olisivat muutenkin kohteliaita naisille.

Haluan takaisin vanhaan hyvään aikaan.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset muuttuivat.

Vierailija
2/24 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkiikö muisti? Tai toinen vaihtoehto on ettet ole noita aikoja elänyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää uskalla edes katsoa päin.

M55

Vierailija
4/24 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ymmärrä. Miehet olivat tuollaisia, koska naiset olivat NAISIA. Nyt naiset eivät halua olla enää naisia, joten miehet lakkasivat kohtelemasta naisia naisina. Kaikki tapahtui naisten tahdon mukaan. Jos haluatte että miehet kohtelevat teitä naisina, teidän pitää palata takaisin naisiksi. Naisena oleminen on kulttuuria. Jos käyttäydytte kuin miehet ja pukeudutte kuin miehet, olette miehiä.

Vierailija
5/24 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako herrasmies olla sängyssä peto?

Vierailija
6/24 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kilttimies olla herrasmies?

Vierailija
7/24 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vanhanaikainen nainen, enkä näytä mieheltä. Kohteliasta käytöstä saan osakseni itseäni nuoremmilta naisilta. Ap 

Vierailija
8/24 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimaiden naiset ovat tuhonneet länsimaat.

Vierailija
9/24 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono 0/5

Vierailija
10/24 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli ajassa jossa myös naiseus vielä määritettiin ulkomuoto- sekä käytösseikkojen mukaan. 

Vierailija
11/24 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä. Miehet olivat tuollaisia, koska naiset olivat NAISIA. Nyt naiset eivät halua olla enää naisia, joten miehet lakkasivat kohtelemasta naisia naisina. Kaikki tapahtui naisten tahdon mukaan. Jos haluatte että miehet kohtelevat teitä naisina, teidän pitää palata takaisin naisiksi. Naisena oleminen on kulttuuria. Jos käyttäydytte kuin miehet ja pukeudutte kuin miehet, olette miehiä.

Naiset ihan itse halusivat, että heitä mitataan samoilla mittareilla joilla miehiä on aina mitattu. Ja nyt uusimpana trendinä tämä myösKIN amerikasta varastettu muotisana on väärinsukupuolittaminen.

Vierailija
12/24 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Aina ovat änkeämässä esim bussiin ensin. Ei mitään tietoakaan oikeista kunnon käytöstavoista ! Ja kaikkien miesten ja lasten kuuluu antaa paikkansa bussissa ja seistä. He eivät saa istua ! Sellainen on hävytöntä käytöstä. Nykyään on aniharva herrasmies, minkään ikäinen. Todella harvassa ! Minne katosivat käytöstavat ? Ei nykyvanhemmat enää opeta poikiaan käyttäytymään oikein. Miksi ? 

Vierailija
13/24 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka avaa ovet ja siirtää tuolin naiselle, auttaa naiselta takin pois päältä ja jos sateenvarjoja on vain yksi, mies on totta kai se joka kastuu. Ihanaa ja romanttista vai kuinka?! Oliko tämä vastikkeetonta? mm vielä ennen vuotta 1994 vaimoa ei voinut avioliitossaraiskata

Vierailija
14/24 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Aina ovat änkeämässä esim bussiin ensin. Ei mitään tietoakaan oikeista kunnon käytöstavoista ! Ja kaikkien miesten ja lasten kuuluu antaa paikkansa bussissa ja seistä. He eivät saa istua ! Sellainen on hävytöntä käytöstä. Nykyään on aniharva herrasmies, minkään ikäinen. Todella harvassa ! Minne katosivat käytöstavat ? Ei nykyvanhemmat enää opeta poikiaan käyttäytymään oikein. Miksi ? 

Sitä kutsutaan tasa-arvoksi, miehet ja naiset ovat samalla viivalla.

Vierailija
15/24 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen aikaan naiset olivat seksuaalisesti vähemmän seikkailunhaluisia, tavoittelivat vähemmän omaa etuaan, erosivat harvemmin, olivat sitoutuneempia mieheen ja oli erilainen moraalikäsitys. Nykyään lähdetään siitä, että miehen pitää tarjota 24/7 arvoa naiselle. Jos tämä ei onnistu epäonnen, sairauden tai muun syyn takia, niin se on bye bye. Ei ole siis kauheesti kannustimia olla herrasmies

Vierailija
16/24 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän se tuolin siirtämisen tarkoitus oli? Eikö naisen osannut itse sitä perseensä olle siirtää?

N50

Vierailija
17/24 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän se tuolin siirtämisen tarkoitus oli? Eikö naisen osannut itse sitä perseensä olle siirtää?

N50

Jotkut miehet hienommissa tilaisuuksissa tekevät edelleen niin. Tai sitten palvelusväki.  

Vierailija
18/24 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Länsimaiden naiset ovat tuhonneet länsimaat.

Tästä nimenomaan on kysymys.

Missä ovat empaattiset, lämpimät, inhimilliset, naiset?

Naisista on tullut kylmiä, kovia ja itsekkäitä. Empatiakyvyt ovat romahtaneet.

Viimeinen feministi sammuttaa valot. Jos löytää katkaisijan, kun pää on sekaisin psyykelääkkeistä ja terapiasta.

Vierailija
19/24 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan vaimot hyväksyivät miesten syrjähypyt.

Vierailija
20/24 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kantaa ainakin painavammat kauppakassit ja avaa minulle ovet. 

Kun oli selkäleikkauksen takia kantamiskiellossa, niin sitä oikeasti hävetti kun lähdettiin kaupasta niin että minä kannoin kaikki kassit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi