Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entinen maksullinen vaimona.

Martin.
31.12.2022 |

Tapasin naisen baaritiskillä joka ilmoitti heti olevansa maksullinen. Juttumme sujui hyvin. bailasimme tahoilamme ja valomerkin jälkeen hän tuli ja sanoi että lähde mukaan ei maksa mitään. Lupauduin heti ja ajattelin että nyt saan oikean kokemuksen. Hän esittäytyi Kristaksi taxissa, Upea ilmestys pikkumustassa ja korkoavokkaissa. Tultuamme hänen asunolle otti hän pikkumustan heti pois. Hän oli upea kurvikas nainen mustissa sukissa, sukkanauhaliiveissä, rintaliiveissä ja avokorkkareissa. Hän tuli ja riisui minut varmalla otteella ja sitten mentiin. Aloimme tapailla muuten vaan ja 4kk jälkeen Krista muutti luokseni siitä 2kk kihloihin ja nyt oltu 6v naimisissa. Seksin myymisen hän on lopettanut.Aivan upean vaimon sain joka osaa seksin, olla edustava ja tulla ihmisten kanssa toimeen.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös täällä. Vietnamilainen, suomessa asunut 15 vuotta tosin. Aivan eri maailmasta petipuuhissa kuin yksikään kokemani suominainen. Ei ole koskaan "pää kipeä" eikä räplää kännykkää.

Riittää kun räplää sinun pankkikorttiasi.

Räplää todennäköisesti ihan yhtä paljon kuin tavisnainenkin tekisi.

Ehkäpä mutta ilman tätä tohvelisankaria ei tällä entisellä kehitysmaan asukkaalla olisi lainkaan korttia jota räplätä.

Kyllä jokaisen mammanpojan joka haalii itselleen vaimon kehitysmaan tyttöbaarista kannattaisi sisäistää, että rakkaus ei välttämättä ole tulevassa avioliitossa se tärkein tekijä naisen näkökulmasta. Vanha työ tuossa jatkuu yhä mutta eri kontekstissa vain. Ja tämä on täysin eri

Tuskin se rakkaus on suomalaisen av-mammankaan mielessä. Rahan ja statuksen perässä vaan.

Vierailija
42/66 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä samoin ent: maksullinen virotar vaimona. Hetkeäkään en kadu, aivan tajuton naaras sängyssä. Siivoaa kokkaa ja on tehokas myös muissa arjenaskareissa. On aina tällingissä ja osaa olla kohtelias ja edustava. En vaihtaisi millään hinnalla simppailevaan, pihtaavaan väsähtäneeseen suomi akkaan. Mathias 37.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tykkää tautisista ja toiset prinsessoista xD itse en huolisi miestä joka ajattelee vain itseään , vaan oon todella vaativa ja haluan itsekkin ns saada. Maksulliset on vain rahan perään, tyhmiä miehiä kiinnostaa sellanen.

Vierailija
44/66 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin entinen? Et voi tietää kaikkea.

Vierailija
45/66 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä, kyllä kun katsoo alan ammattilaisia baareissa, niin osaavat pukeutua, keskustella ja olla seksikkäitä. Toisin kun nämä kotihiiret virttyneissä kaavuissa parin mukulan jäkeen. Jos naiset pitäisivät miehensä tyytyväisenä, niin koko maksullisten ammattikuntaa ei tarvittaisi. N42

No jos se kotihiiren henkeen jäänti olis riippuvainen että joutuis myymää itseään niin äkkiähän sieltä kotihiiren kaavuista kuoriutuis yöperhonen.

Kotihiiri on töisä 07.00-17.00 ja elättää perhettään ihan niiku miehensä. Ja saattaapi vielä ottaa enemmän vastuuta kotona.

Baarin yöperhosen työajat jo tekee että lapset on lähetetty maalle perhosen vanhemmille. 

Sinne lähetetään myös kaikki raha mitä tienataan kun on madam ottanut osansa ja pakolliset maksut maksettu.

Itse olen kotihiiri, eikä minusta olisi yöperhosen ammattiin.

Vierailija
46/66 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te miehet joilla ent. Maksullinen niin ettekö pelkää että pettää tai lähtee varakkaamman mukaan?

Vai elättekö tyyliin ei se järvikään soutaen kulu.

Vierailija
47/66 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Sarjassamme peräkammaripertin drunkkailu-unelmat. Pertti ei tiedä mitään naisesta.

Vierailija
48/66 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä, kyllä kun katsoo alan ammattilaisia baareissa, niin osaavat pukeutua, keskustella ja olla seksikkäitä. Toisin kun nämä kotihiiret virttyneissä kaavuissa parin mukulan jäkeen. Jos naiset pitäisivät miehensä tyytyväisenä, niin koko maksullisten ammattikuntaa ei tarvittaisi. N42

No jos se kotihiiren henkeen jäänti olis riippuvainen että joutuis myymää itseään niin äkkiähän sieltä kotihiiren kaavuista kuoriutuis yöperhonen.

Kotihiiri on töisä 07.00-17.00 ja elättää perhettään ihan niiku miehensä. Ja saattaapi vielä ottaa enemmän vastuuta kotona.

Baarin yöperhosen työajat jo tekee että lapset on lähetetty maalle perhosen vanhemmille. 

Sinne lähetetään myös kaikki raha mitä tienataan kun on madam ottanut osansa ja pakolliset maksut maksettu.

Itse olen kotihiiri, eikä minusta olisi yöperhosen ammattiin.

Niin, jospa vaikka taikun ottaa niin pimppi rahaa pitää lähettää joka kuukausi vanhemmille thailandiaan. Tämä minun virotar toimii kiinteistövälittäjänä ja tekee mukavaa tiliä. Itse toimin johtavassa asemassa ihan on molemmilla omat rahat. Pakolliset kulut maksamme puokkiin, mutta muuten omat tilit. En ymmärrä näitä katkeria vouhkaajia täälä jotka elättävät suomi eukkoa kotia päin.

Vierailija
49/66 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin avoliitossa suomi naisen kanssa 12 vuotta. Alkuun oli ihan ok mutta, ajan kanssa tuli pihtaava kärttyinen akka. Heitin ulos kun en jaksanut enää. Sitten tapasin vironlaivalla mukavan kauniin maksullisen naisen.  Nyt olemme olleet 9 vuotta kimpassa eikä paremmasta naisesta väliä. Hoitaa kodin kokkaa, siivoaa jne. Osaa olla edustava ja kohtelias ihmisten seurassa. Seksikin on hänen kanssaan ihanaa, ei ole migreeniä, pää kipeä tai sittten ei nyt olen väsynyt. Painaa duunia ja tuo omat rahansa talouteen. Mikä tässä on  suomi miehellä tai naisella niin vaikeaa ymmärtää Jos on parisuhteessa entisen maksullisen kanssa. Uskoisin että, perus tossukka ukot jotka ovat naimisissa naisen kanssa jolta ovat saaneet piparia eka kertaa eivät tiedä paremmasta. Sitten kateelliset suomi naiset joita ahdistaa kun pitkäsäärinen kaunis virotar joka osaa olla näyttävä ja kohtelias miesten katseen kääntäjä. Pitäkää suomi naiset kiinni tossukoistanne ettei ala himot hyrräämään ja mies lähtee virottaren perään.

Vierailija
50/66 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaunotar on neitsyt niin hän on omassa luokassaan. Jo hän on käytetty, niin on aivan sama kuinka mies on maksanut seksistä, mutta kaupallinen kaunotar on ihan hämmästyttävän taitava verrattuna muuhun tarjontaan.

Vierailija
51/66 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin hetken Punaisen Lyhdyn stripparin kanssa. Ei siitä mitään tullut. Hän halusi olla bilettämässä baareissa lähes joka ilta. Se elämäntapa on aika kuluttavaa. 

Tutustuin alan "tanssiravintolassa" useisiinkin ammattilaisiin. Viikolla hain heitä kotiini pariksi päiväksi silloin tällöin. Tykkäsivät kovasti maaseudun rauhasta. Myöhemmin kävin heidän luonaan myös, mentiin jopa yhdessä muutaman kerran kun pyysivät, tulli ja rajavartiosto olivat silloin turhan uteliaita yksinäisten kauniiden naisten suhteen. Ei me mistään avioliitoista edes puhuttu, vietettiin vaan mukavaa aikaa. Varmaan vähintään yhtä hyviä puolisoita kuin muutkin, niistä on kokemusta.

Vierailija
52/66 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulla oli thai morsian. Varmasti alan nainen ennenkuin tuli Suomeen. Tuttu piti kai kolme vuotta mutta kun naisella ei ollut mitään käsitystä rahasta. Tutun tulot eivät riittäneet niin laittoi kävelemään. 

Vierailija
53/66 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutulla oli thai morsian. Varmasti alan nainen ennenkuin tuli Suomeen. Tuttu piti kai kolme vuotta mutta kun naisella ei ollut mitään käsitystä rahasta. Tutun tulot eivät riittäneet niin laittoi kävelemään. 

Thaikulla ei ole mitään tekemistä virottaren kanssa. Thaikun vanhemille  pitää lähettää rahaa joka kuukausi kun on suomessa antamassa piparia. Älä hyvä ihminen sekaa näitä vinosilmiä virottariin.

Vierailija
54/66 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva saada entinen ilotyttö vaimoksi, hän ei varmastikaan nalkuttaisi niin kuin normaalit akat, ja osaisi tyydyttää ja tietäisi mistä mistä mies tykkää.

Vierailija
55/66 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puolisen tusinaa suomalaista maksullista harrastanut, ja jokainen on ollut tosi mukava.

Ensimmäinen pyysi että jos joskus tavataan muissa merkeissä niin voitko olla niin kuin ei tunnettaisi.

No, törmättiin sitten rockfestareilla, hän oli poikaystävän kanssa, minä moikkasin kun näin että poikaystävä katsoo muualle. Pian sen jälkeen kun mies meni kuselle juteltiin hetki, sanoin vain minä että en kerro mitään, mutta oli mukava taas nähdä.

Toisen kanssa törmättiin myös kerran vahingossa ja kerroin vain hänelle, tai lähinnä hänen poikaystävälleen että ollaan entisiä kouluystäviä.

Vierailija
56/66 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeahan sitä pystyy "antamaan anteeksi" ja jos asiat käydään kunnolla läpi niin ehkä. Mutta jos alussa tietäisin niin tuskin tulisi mitään. 

Vierailija
57/66 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martin. kirjoitti:

Posliinina näyttää ihan hyvältä. Mun mielestä kivan näköinen pimpsa.......!

No saisko muut palstalaiset käydä ajamassa rouvaasi, eihän se tosiaan siitä kulu. Kaverille kans.

Vierailija
58/66 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva saada entinen ilotyttö vaimoksi, hän ei varmastikaan nalkuttaisi niin kuin normaalit akat, ja osaisi tyydyttää ja tietäisi mistä mistä mies tykkää.

Voi hyvää päivää mikä uuno. Jatka vain haaveiluasi.

Vierailija
59/66 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virotar on seksikäs nainen, ei voi mitään.

Vierailija
60/66 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Susan Silverin tissit ovat suorastaan pelottavat.