Paskimmat muistot ex:stä (tämä vuonna eronneet)
Mielenpuhdistus alkaa n.y.t
Nyt te kaikki onnelliset, jotka ovat päässeet äijästänne eroon.
Nyt saa ulostaa viimeisetkin mädät ulos, kerro pahimmat jutut, joita sinun ei tarvitse enää ikinä kokea eikä muistella enää tämän jälkeen!
Ja huomenna uusi puhdas vuosi voi alkaa!
Kommentit (49)
Tämä on kyllä kumma ominaisuus joissakin, että itse kritisoivat, ilkeilevät ja haukkuvat muita mutta itse eivät siedä pienintäkään "poikkipuolista" sanaa.
Eikä ole välttämättä mikään sukupuoli juttukaan.
Sekosi ja alkoi juomaan, koska koronan alkaessa joutui jäämään etätöihin kotiin. Ei sietänyt omia lapsiaan 24/7 ja nyt olen ollut onnellinen tämän vuoden lasteni kanssa. Isänsä ei pidä yhteyttä, paitsi aattona toi joululahjoja eikä pyytänyt edes lapsiaan omista huoneistaan esiin.
Vierailija kirjoitti:
Mies uhkasi veti pari kertaa turpiin. Pelkäsin hemmetti. Hyi hemmetti.
Vetäköön ketä haluaa ensi vuonna, ei kuitenkaan minua
Olipa omituinen kommentti. Sinulle on ok kun se lyö jotakuta ja ihan kannustat.
Kaikenlaisia lapamatoja sitä kyllä leipä elättää, hyi että.
Vierailija kirjoitti:
Valitti usein, etten osaa olla tarpeeksi viettelevä. Kerran sitten yritin nukkumaan mennessämme ottaa vaatteita pikkuhiljaaksen pois hänen mielikseen.
Hän totesi siihen, että minäpä näytän miltä tuo näyttää minun mielestä.
Hän tempaisi kalsarit pois, kääntyi kontalleen ja levitti pyllyreiän näkyviin.Hän teki erittäin paljon ikäviä asioita, mutta tuon kertominen viiltää vieläkin rinnasta.
Ja nämä sitten ihmettelevät, kun seksi loppuu suhteesta ja nainen kylmenee.
Vierailija kirjoitti:
en kyl välillä ymmärrä kun luen teidän juttuja täällä et millasia apinoita ja aivottomia ne miehet teillä on ollut!
T:MIES -81
No jaa...
Jotkut osaavat olla erittäin mukavia, hauskoja ja hurmaaviakin.
Aluksi.
Eikä tarvitse edes olla mikään narsisti kyseessä.
Jossain vaiheessa iskee tylsyys ja kyllästyminen.
Tai huomataan, ettei se aluksi haluttu kumppani enää kiinnosta/ riitäkään.
Toinen ei ollutkaan sellainen, jollaiseksi luuli; Voi olla liian erilaiset tavat, arvot tms.
Ja vaikka omia vaatimuksia esitetään, ei ymmärretä että myös sillä toisella on omat tarpeensa ja niihin ei osata tai edes haluta vastata.
Pääsee helpommalla, kun etsii jonkun joka vaikuttaa "paremmalta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistakaa tämä! Miesviha ketju jossa naisissa ei tietenkään ollut vikaa. Puhukaa joskus rehellisesti. Samanlaisia paskiaisia olitte itsekkin. Useimmiten vielä pahempia.
Kenen ex olet? Timantin menetti. Not.
No en kenenkään. Tänään vietämme vaimoni kanssa vuosipäivää. On kymmenen vuotta siitä kun mentiin kihloihin. Meillä on vähän viiniä ja ei sitä tiedä mihin vielä hullaannutaan yön edetessä kun lapset nukkuvat. Mutta lopettakaa se miesten haukkuminen,ette usko itsekkään noihin. Miettikää joskus mitä vikaa teissä itsessänne oli.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä kumma ominaisuus joissakin, että itse kritisoivat, ilkeilevät ja haukkuvat muita mutta itse eivät siedä pienintäkään "poikkipuolista" sanaa.
Eikä ole välttämättä mikään sukupuoli juttukaan.
Tätä olen kohdannut yllättävän paljon naisissa. Halutaan keskustelutaitoinen kumppani, mutta ei koskaan kyetä keskustelemaan siten että nähdään erilaisia vaihtoehtoja.
Hommasi uuden naisen päällekkäin minun kanssa ja luuli kai että olen niin epätooivoisesti kiikissä että jäisin vielä roikkumaan mukana tai tappelemaan hänestä.