Uusi vuosi, miten aiot poistua mukavuusalueeltasi?
Luin että tuollainen tekee hyvää ihmiselle joten mitäpä ajattelit tehdä?
Kommentit (12)
En mitenkään. Pysyn siinä missä on mukavempaa.
En mitenkään. Oma mukavuusalue on just paras. :) Siinä aion pysyä.
Kasvattamalla kilpailukykyä. Kannustamalla. Verosuunnittelulla.
Vierailija kirjoitti:
Poistun jatkuvasti mukavuusalueeltani, olen sen verran seikkailijaluonne, että tarvitsen tiettyä haastetta elämässä tai tylsistyn.
Pienikin omalta mukavuusalueeltaan poistuminen kehittää aina jollain tavalla itseä ja kynnys lähteä testaamaan uutta madaltuu ajan myötä.
Voisit alkaa meditoida.
Poistuin mukavuusalueeltani sairastumalla koronaan. Ei tee hyvää ihmiselle.
Palstailen av:lla selvinpäin. Tiedossa karmiva kauhujen ilta.
:D
Käymällä kaupassa ja töissä, esimerkiksi. Kotoa poistuminen on aina mukavuusalueelta poistumista itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistun jatkuvasti mukavuusalueeltani, olen sen verran seikkailijaluonne, että tarvitsen tiettyä haastetta elämässä tai tylsistyn.
Pienikin omalta mukavuusalueeltaan poistuminen kehittää aina jollain tavalla itseä ja kynnys lähteä testaamaan uutta madaltuu ajan myötä.
Voisit alkaa meditoida.
Harjoitin meditaatiota kun oli hankalampi vaihe elämässä ja auttoi siinä tilanteessa, mutta en koe normaalisti saavani kauheasti irti. Mulle parasta hiljentymistä ja keskittymistä omaan itseeni on täysin uuden ympäristön, kielen, taidon tms pariin siirtyminen :)