Paskimmat muistot ex:stä (tämä vuonna eronneet)
Mielenpuhdistus alkaa n.y.t
Nyt te kaikki onnelliset, jotka ovat päässeet äijästänne eroon.
Nyt saa ulostaa viimeisetkin mädät ulos, kerro pahimmat jutut, joita sinun ei tarvitse enää ikinä kokea eikä muistella enää tämän jälkeen!
Ja huomenna uusi puhdas vuosi voi alkaa!
Kommentit (49)
Jäi kiinni toisesta naisesta.
Rupesi vaatimaan minulta anteeksi, kun olen ollut hankala.
Huh
Järjesti työpaikkani avec- henkilöstöjuhlissa kohtauksen, jossa raivosi kurkku suorana minulle kun en sanonut käyväni naistenhuoneessa. Sitä kesti puoli tuntia, mikään ei rauhoittanut. Luoja mikä idiootti.
Aluksi tykkäsin kun oli sopivan äijä, ihan eri maata kuin tuttavani. Hiukan juntti, sellainen rento kaljasieppo. Sitten mielipiteet alkoi vähän rasittaa - ei ollutkaan kevyttä äijäläppää vaan oikeasti oli patavanhoillinen shovinisti. Antoi myös ymmärtää syyllistyneensä väkivaltaisuuksiin. En halunnut jäädä selvittämään että uhosiko vai oliko totta. Ei ehditty olla kuin muutama kuukausi. Olipahan erikoinen kokemus.
Valitti usein, etten osaa olla tarpeeksi viettelevä. Kerran sitten yritin nukkumaan mennessämme ottaa vaatteita pikkuhiljaaksen pois hänen mielikseen.
Hän totesi siihen, että minäpä näytän miltä tuo näyttää minun mielestä.
Hän tempaisi kalsarit pois, kääntyi kontalleen ja levitti pyllyreiän näkyviin.
Hän teki erittäin paljon ikäviä asioita, mutta tuon kertominen viiltää vieläkin rinnasta.
Ei ollut kiinnostunut ilmastoasioista. Haukuin pienimunaiseksi ja sai ukko lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Aluksi tykkäsin kun oli sopivan äijä, ihan eri maata kuin tuttavani. Hiukan juntti, sellainen rento kaljasieppo. Sitten mielipiteet alkoi vähän rasittaa - ei ollutkaan kevyttä äijäläppää vaan oikeasti oli patavanhoillinen shovinisti. Antoi myös ymmärtää syyllistyneensä väkivaltaisuuksiin. En halunnut jäädä selvittämään että uhosiko vai oliko totta. Ei ehditty olla kuin muutama kuukausi. Olipahan erikoinen kokemus.
Kuulostaa tutulta, ettei mies vaan olisi naantalista? Siellä niitä juntteja riittää
Meillä oli tuparit ja mies alkoi kännissä riehua ja itki vieraille, kuinka hän ei ole millään löytänyt itselle uutta naista, vaikka kuinka kauan on yrittänyt etsiä, nyyh.
Ja hyvin tavanomaista oli se tilanne, että nämä ystävänsä lohduttivat häntä, vaikka minä olin paikalla. Hänen omasta mielestä ja muiden mielestä vika oli aina minussa.
Mies oli muuten ok, muttei halunnut vetää häntäluun alle. Myös atm ja kuristaminen oli hänelle vaikeaa, sekä parinvaihto, niin laitoin ukon liuskaan
Tuolla Benjamin rakkaalla pullottaa aika kivasti shortseissa. Ei ihme että Benkku tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla Benjamin rakkaalla pullottaa aika kivasti shortseissa. Ei ihme että Benkku tykkää.
Oho, väärä topic. No ei sen niin väliä.
Nykyään akat pilaa hyvän suhteen kasvisruoka- ja ilmastohöpinöillään. Kukaan sellasta jaksa.
Täällä kertoillaan mitä kaikkea on siedetty. Ei tarvi näköjään miehen olla edes lähi - idästä, nää suomimiehet pystyy samaan. Ja naiset katselee kiltisti.
Katseli mietiskellä minun rintoja, kun oltiin menossa saunaan ja tarttuu niihin kaksin käsin ja litisti ne yhteen ja sanoi että tällaiset ne pitäisi olla tällaiset on sihteeri Pilvilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kertoillaan mitä kaikkea on siedetty. Ei tarvi näköjään miehen olla edes lähi - idästä, nää suomimiehet pystyy samaan. Ja naiset katselee kiltisti.
No eipä ole katselleet. Nämähän ovat muistoja Eksän paskuudesta
Valehteli, oli laiska ja itsekäs, tunnekylmä idiootti. Petti vielä kaikenlisäksi. Nyt on loukkaantunut kun kehtasin jättää hänet, olen siis tarinan pahis.
Hyppäsi liikkuvasta autosta ulos muutamia kertoja, lapset jopa kyydissä. Päätti yhtäkkiä siinä, ettei lähdekään perheen mukaan reissuun.
( Jälkeenpäin selvisi, että meni salarakkaansa luokse)
Vierailija kirjoitti:
Valehteli, oli laiska ja itsekäs, tunnekylmä idiootti. Petti vielä kaikenlisäksi. Nyt on loukkaantunut kun kehtasin jättää hänet, olen siis tarinan pahis.
Mulla sama tilanne, oli väkivaltainen, petti ja
Lopulta oli niin uhkaava että minun oli pakko lähteä karkuun ja kovaa.
Minäkin olen tarinan pahis, hän on vaan ollut hyvä mies, joka on nyt säälimättömästi jätetty
Miten olette menneet näiden kanssa yhteen alunperinkään, eikö mitään hälytysmerkkejä ole ollut?🙄
No ei kyllä ollut. Alkuun mies oli herttainen ja normaalin oloinen. Pikkuhiljaa muuttui, ei kai kestänyt perhearkea jossa oli sairas lapsi.
T: tuo petetty pahis
Mies uhkasi veti pari kertaa turpiin. Pelkäsin hemmetti. Hyi hemmetti.
Vetäköön ketä haluaa ensi vuonna, ei kuitenkaan minua