Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paskimmat muistot ex:stä (tämä vuonna eronneet)

Onnea, Puhdas Uusi Vuosi!
31.12.2022 |

Mielenpuhdistus alkaa n.y.t

Nyt te kaikki onnelliset, jotka ovat päässeet äijästänne eroon.
Nyt saa ulostaa viimeisetkin mädät ulos, kerro pahimmat jutut, joita sinun ei tarvitse enää ikinä kokea eikä muistella enää tämän jälkeen!

Ja huomenna uusi puhdas vuosi voi alkaa!

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pyrki suhteeseen, jossa olisi voinut hyödyntää minua päästen itse samalla pienimmällä mahdollisella panostuksella. Ei olisi tahtonut oikein edes perus hygieniastaan huolehtia mutta samalla oletti minun haluavan hemmotella häntä laittamalla ruokaa ym.

Vierailija
22/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan ole. Erosimme hyvissä väleissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyl välillä ymmärrä kun luen teidän juttuja täällä et millasia apinoita ja aivottomia ne miehet teillä on ollut! 

T:MIES -81

Vierailija
24/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin 17 vuotta sitten ensimmäisen kerran tähän  fletkumatoon ja nyt vihdoinkin tämän vuoden jälkeen voin sanoa sulkeneeni sen oven lopullisesti. En jää kaipaamaan tyhjiä lupauksia ja krokotiilin kyyneleitä. Nyt tapailen jo uutta herrasmiestä ja saan astua uuteen vuoteen onnellisempana kuin pitkään aikaan.

Vierailija
25/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistakaa tämä! Miesviha ketju jossa naisissa ei tietenkään ollut vikaa. Puhukaa joskus rehellisesti. Samanlaisia paskiaisia olitte itsekkin. Useimmiten vielä pahempia.

Vierailija
26/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olette menneet näiden kanssa yhteen alunperinkään, eikö mitään hälytysmerkkejä ole ollut?🙄

Kukapa sitä huonoja puoliaan haluaa esitellä saati että toinen niitä etsisi rakastamastaan ihmisestä

sivu

Vierailija
27/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olette menneet näiden kanssa yhteen alunperinkään, eikö mitään hälytysmerkkejä ole ollut?🙄

Silloin, kun olin viimeksi valkkaamassa, hulluja olivat vain semmoiset, jotka oli miekkareissa lepositeissä. Ei puhuttu mitään mistään kiintymystyyleistä eikä pershäiriöistä, ei muutenkaan mitään koko kansan terapiakieltä ollut olemassa. Jos joku oli vähän erikoinen, piti vaan ymmärtää. En sitten lopulta jaksanut ymmärtää. Minulla tosin on jo yksi eksätön vuosi vierähtänyt, ei varsinaisesti tarvetta avautua, kunhan klikkasin ketjun auki.

Vierailija
28/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en kyl välillä ymmärrä kun luen teidän juttuja täällä et millasia apinoita ja aivottomia ne miehet teillä on ollut! 

Anna mä arvaan: Sä "kunnollisuuden voimissaan" huutelet sieltä, että olisit parempi mies (kuin muut):D

Vierailija
29/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitti usein, etten osaa olla tarpeeksi viettelevä. Kerran sitten yritin nukkumaan mennessämme ottaa vaatteita pikkuhiljaaksen pois hänen mielikseen.

Hän totesi siihen, että minäpä näytän miltä tuo näyttää minun mielestä.

Hän tempaisi kalsarit pois, kääntyi kontalleen ja levitti pyllyreiän näkyviin.

Hän teki erittäin paljon ikäviä asioita, mutta tuon kertominen viiltää vieläkin rinnasta.

Sairas, luonnevikainen ihminen.

Vierailija
30/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna mä arvaan: Sä "kunnollisuuden voimissaan" huutelet sieltä, että olisit parempi mies (kuin muut):D

no itseasiassa olen, kaikki ei ole samanlaisia. suurinosa miehistä on itse kussut typerillä teolla ja jutuilla omat parisuhteensa

Vierailija
31/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aluksi tykkäsin kun oli sopivan äijä, ihan eri maata kuin tuttavani. Hiukan juntti, sellainen rento kaljasieppo. Sitten mielipiteet alkoi vähän rasittaa - ei ollutkaan kevyttä äijäläppää vaan oikeasti oli patavanhoillinen shovinisti. Antoi myös ymmärtää syyllistyneensä väkivaltaisuuksiin. En halunnut jäädä selvittämään että uhosiko vai oliko totta. Ei ehditty olla kuin muutama kuukausi. Olipahan erikoinen kokemus.

Kuulostaa tutulta, ettei mies vaan olisi naantalista? Siellä niitä juntteja riittää

Minun junttini lähti sieltä. Hänessä on/oli kuitenkin enemmän hyvää kuin huonoa. Pää vain ei kestänyt.

Kaipaan häntä.

Vierailija
32/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kertoillaan mitä kaikkea on siedetty. Ei tarvi näköjään miehen olla edes lähi - idästä, nää suomimiehet pystyy samaan. Ja naiset katselee kiltisti.

Paitsi eronneet.

Vierailija
33/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistakaa tämä! Miesviha ketju jossa naisissa ei tietenkään ollut vikaa. Puhukaa joskus rehellisesti. Samanlaisia paskiaisia olitte itsekkin. Useimmiten vielä pahempia.

T. Narsku, jonka nainen jätti

Vierailija
34/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä käänsi joka ikisen asian kritiikiksi itseään kohtaan ja oli täysin mahdotonta ennakoida, mistä sanomisesta tai tekemisestä herra sillä kertaa tulee suuttumaan. Tällaiseen kohtaukseen saattoi riittää se, että luki ääneen jonkin uutisen, josta eksä oli eri mieltä tai uutinen ei vastannut hänen konservatiivisia arvojaan. Suuttumiseen tai huutamiseen vedettiin tietysti mukaan vanhat riidat, asiat jotka olivat tapahtuneet ennen kuin eksän kanssa oltiin edes tavattu sekä minua syytettiin asioista, joita en koskaan ollut sanonut tai tehnyt. Näitä kohtauksia tuli pahimmillaan viikottain.

Jälkiviisaana on todettava, että olisi pitänyt lähteä ensimmäisestä tällaisesta kohtauksesta, mutta ei sitä rakastuneena osannut kuin uskoa siihen, että asiat muuttuisivat paremmaksi.

Vierailija
35/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi kiinni toisesta naisesta.

Rupesi vaatimaan minulta anteeksi, kun olen ollut hankala.

Huh

Aivan hirveää.

Itsellä ei nyt ihan samaa, mutta kokemusta myös tuosta syyllistämisestä.

Aina olisi pitänyt mennä hänen luokseen ja jos ei sopinut, esim. ihan yksinkert. väsytti tai olin kaverin kanssa sopinut menon niin suutahti, löi luurin korvaan tai loukkaantui hieman liian kohtuuttomasti.

Syyllisti myös tunteistani, esim. loukkaantumisesta kun itkin.

"Et kai sä nyt ITKE???"

Ensin tekee itse väärin ja sitten arvostelee tunteitani...Jep, ei enää tällaisia.

Vierailija
36/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen uuteen painajaiseen sukeltamista, muistakaa, että yli puolella väestöstä on väkivaltaan altistava häiriögeeni. Se varmaan altistaa muullekin unterikäyttäytymiselle.

T: onnellinen sinkku

Vierailija
37/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen ex olet? Timantin menetti. Not.

Vierailija
38/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi tykkäsin kun oli sopivan äijä, ihan eri maata kuin tuttavani. Hiukan juntti, sellainen rento kaljasieppo. Sitten mielipiteet alkoi vähän rasittaa - ei ollutkaan kevyttä äijäläppää vaan oikeasti oli patavanhoillinen shovinisti. Antoi myös ymmärtää syyllistyneensä väkivaltaisuuksiin. En halunnut jäädä selvittämään että uhosiko vai oliko totta. Ei ehditty olla kuin muutama kuukausi. Olipahan erikoinen kokemus.

Ollaankohan oltu saman miehen kanssa, ihan samoja kokemuksia!

Vierailija
39/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmasti on naisissakin kaikenlaisia ja vikaa VOI olla molemmissakin.

Mutta on myös suhteita, joissa vikaa on enemmän just toisessa.

Vierailija
40/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi palata takaisin yhteen. Alkoi vuodattamaan rakkauttaan, siis emme juurikaan olleet vuosiintekemisissä,en ollut laisinkaan "mukana" tilanteessa. Oli aiemmin käyttäytynyt todella asiattomasti, törkyjuttuja kirjoitteli. Suoraan ei juurikaan puhunut, mutta kamalia mauttomuuksia ja solvauksia päästeli. Yritin selittää, että voidaan olla kavereita. Kosi ja haki maistraatista esteettömyyttä, yksipuolisesti kesällä. Toppuutelin ja harvaksetaan chattailin kesä jälkeen. Nyt toivoin joulurauhaa, sanoin että perheessäni tapana että negaatiot jätetään jouluksi pois, että palataa ensi vuonna. Siitä suivaantuneena taas alkoi sama järjetön valitus, kuinka MINÄ kuulemma itken hänen peräänsä. Sanoin että minusta olisi mukava jos voisimme olla tuttuja, yhteisen myöhään keskenmenneen lapsemme vuoksi. Itse en voi enää saada lapsia. Onhan vuosien taival takana, mutta etten todellakaan halua häntä ja tekstin sävy saa erittäin vakuuttuneeksi siitä ettei ole osannut kasvaa ihmisenä laisinkaan. Blokkasi ja suuttui. No menköön. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän