Millainen ihminen ei ole koskaan käynyt Majorcalla?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Se on Mallorgalla.
Ding, taaaas väärin🙄
Vierailija kirjoitti:
Mallorcalla.
Lausutaan avauksen mukaisesti.
Itse en ole käynyt. Minulle pari päivää Djerballa riitti. Myöhästyimme jatkoyhteydeltä.
Millainen ihminen enää ylipäänsä tuhoaa luontoa matkustamalla?
Semmoinen, tämmöinen, tuommoinen...
Mitäs näitä nyt on🙄
OLEN DEMARI SIELLÄHÄN LUULLAAN AINA ETTÄ KUN DEMARI TULEE SE TUA MUKANAAN MILJOONAN TAI MILJARDIN SUOMEN VALTION LAHJANA.
Nähdä Mallorca ja kuolla?
No kukin tavallaan, itse menisin mieluummin muualle.
Mallorca on muuten upea saari, Euroopan kivoin saari mielestäni.
Olikos joskus oikein muotia lomakohteena, vai muistanko väärin?
Millainen ihminen kyselee täällä aina näitä millainen sitä ja millainen tätä.
Tämän haluaisin todellakin tietää.
Vierailija kirjoitti:
Olikos joskus oikein muotia lomakohteena, vai muistanko väärin?
Taisi olla ensimmäisiä turistikohteita johon tehtiin suomesta matkoja. Varmaan noista ajoista on jäänyt junttimaine, todellisuudessa on espanjan varakkaiden suosiossa ja espanjan vauraampia alueita.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Boikotoin Espanjaa ja kaikkia sen tuotteita.
Se ei ole sivistysvaltio, niin kauan, kuin siellä
harrastetaan eläinrääkkäystä, kuten härkätaisteluita
ja Galgo-koirien jokasyksyisiä hirttäjäisiä.
Raaka ja sivistymätön kansa.
No toi on kyllä. Mutta kaikkialla on näitä mätiä hedelmiä.
Itselläni on espanjalainen rescuepodenco enkä sinne välttämättä mitenkään hingu, kolme reissua käynyt.
Mis on Majorca? Mut jos Mallorcasta puhutaan, niin perussuomalainen persu!
Olen käynyt 30 maassa myös Espanjassa mutta en kuitenkaan Mallorcalla. Siellä ei ole mitään mikä erityisesti houkuttelisi
Älykäs ihminen, joka a) osaa kirjoittaa tuon kohteen nimen oikein ja b) löytää parempiakin lomakohteita kuin turistirysät.
Sellainen joka ei 80 luvulla tehnyt useita pakettimatkoja etelään?
Oikeasti tiedostava ihminen matkustaa nykyään massaturismikohteisiin. Niissä on jo valmiiksi infrastruktuuri turismia varten. Vain idiootti mainostaa jossain instagramissa paikkoja, joihin massaturismi ei ole vielä löytänyt.
Nää Kanariansaaret ja Välimeren turistikohteet sitä paitsi sijaitsevat usein paikoissa joissa on pitkä historia ja kaunista luontoa. Jos vaan vähän viitsii poiketa pois rantakadulta, niin näistäkin voi löytää elämyksiä. Vaikka niissä paikoissa ovat muutkin käyneet.
Ihmisen ei tarvitse pilata kaikkea tällä maapallolla. Matkustakaa Mallorcalle, se on kaunis paikka oikeasti. Jättäkää koskemattomat paikat rauhaan. Myös erikoisuudentavoittelijat ovat turisteja.
Boikotoin Espanjaa ja kaikkia sen tuotteita.
Se ei ole sivistysvaltio, niin kauan, kuin siellä
harrastetaan eläinrääkkäystä, kuten härkätaisteluita
ja Galgo-koirien jokasyksyisiä hirttäjäisiä.
Raaka ja sivistymätön kansa.