Millainen ihminen ei ole koskaan käynyt Majorcalla?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
näin kirjoitti:
Varmaankin sellainen, jota ei kiinnosta pelkkä rantalomailu. Mallorcalla ei ole mulle mitään, miksi sinne matkustaisin.
Siellä on kaunista luontoa ja patikkareittejä.
Niin on monessa paikassa muuallakin. Itse asiassa melkein kaikkialla.
Semmoinen, jolle Mallorca on liian kaukana.
Espanjassa olen käynyt Madrid, Toledo, Barca, Granada, Santa Pola, Alicante, Teneriffa ainakin, kaikkia muistakaan.
Mutta Mallorcalla en ole vielä käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Niitä on muuten Norjassakin, Ruotsissa, Suomessa, Virossa, Puolassa, Unkarissa, Sloveniassa, Itävallassa, Saksassa, Italiassa, Turkissa, Uudessa Seelannissa, Kanadassa. . . Miksi juuri Mallorcalle, jossa myös on niin paljon rupusakkia?
Kokeiles Maljorca niin menee edes vähän espanjalaisemmin?
Mä olen käynyt, mutta moni muu ei. Muutenkin olen käynyt monessa paikassa missä muut ei ole käyneet. Venezuelassa esim. kukaan tuttuni ei ole käynyt vaikka mä olenkin. On se jännä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä on muuten Norjassakin, Ruotsissa, Suomessa, Virossa, Puolassa, Unkarissa, Sloveniassa, Itävallassa, Saksassa, Italiassa, Turkissa, Uudessa Seelannissa, Kanadassa. . . Miksi juuri Mallorcalle, jossa myös on niin paljon rupusakkia?
Jos luit viestin jota lainasin, niin viittasin vastauksessani siihen, että Mallorcalla voi viettää muutakin kuin rantalomaa. Joku siis sanoi että pelkkä rantalomailu ei kiinnosta.
Itse en ole käynyt mutta tunnen pariskunnan joka on matkustanut lähes kaikkialla maailmassa ja jotka pitivät Mallorcasta.
On olemassa varmasti miljoonia ihmisiä, jotka eivät edes tiedä mitään sellaisesta saati että olisivat käyneet siellä.
Kirjoitetaan mallorca, lausutaan majorca
näin kirjoitti:
Varmaankin sellainen, jota ei kiinnosta pelkkä rantalomailu. Mallorcalla ei ole mulle mitään, miksi sinne matkustaisin.
Olet väärässä, se on suosittu patikointi- ja pyöräilykohde, myös historiasta kiinnostuneille on paljon näkemistä ja tekemistä.
Huvittavia nämä ihmiset, jotka eivät ole käyneet ja kovasti saarta mollaavat.
Mallorca on upea saari, pääkaupunki Palma on lähes Hki:n kokoinen upea kaupunki. Ei todellakaan ole kännisiä örveltäjiä paitsi Magalugissa ja Palya de Palmassa bilettävää nuorisoa!
Vierailija kirjoitti:
Vice versa: MILLAINEN siellä on käynyt?
kamala anoppi
Hieno paikka, siellä lomailee Espanjan kuninkaallisetkin. Ja Michael Douglas perheineen. Ja Sam Yaffa vaimonsa Meeri Koutaniemen kanssa. Heidät vihittiinkin siellä, oli upea kuvareportaasi lehdessä.
Ihana saari, olen käynyt useamman kerran. Sieltä löytyy Euroopan upeimmat tippukiviluolat. Suosittelen.
Tiesittekö muuten että noiden saarten nimet tulee tästä:
Mallorca = Major eli iso saari
Menorca = Minor eli pieni saari
Yksi 187 senttinen ja 92 kiloinen peräkammarin poika ei ainakaan ole käynyt, enkä taida mennäkään!
Saletisti natsaa!
Let's go -meininki!