Naiset. Miksi teidän mielestä Danny on niin suosittu?
yli 60 vuotta on onnistunut hurmaamaan nuoret ja vanhat, mutta mikä on Dannyn salaisuus? Miksi muute eivät pysty tähän?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
On vai? En oo koskaan ymmärtänyt hypetystä kuin ehkä joskus 60-70-luvuilla.
Tämä.
Minäkään en ymmärtänyt ennen kuin tapasin hänet. Hän on erittäin karismaattinen henkilö. Jos hänellä olisi lahko, liittyisin heti.
Olen asunut 40 vuotta ulkomailla. Danny ei ollut kaveripiirissäni mitenkään suosittu sitä ennenkään, enkä ymmärrä hänen suosiotaan tänäänkään. Kuka väittää että on suosittu?
En tykännyt hänestä yhtään silloin nuoruudessani 60-70-luvuilla, mutta kun katsoin
Aikoinaan tv:sta Linnan tähdet ja kuuntelin hänen juttujaan, niin käsitykseni muuttui täysin.
Jotenkin oikeasti mukavan oloinen ihminen ja eikä ole mitään juoppo/huumejuttuja ollut.
T. Mummeli
Onhan hän hyvin karismaattinen ja lisäksi maanläheisen ja mukavan oloinen mies. Nuorena ollut tosi komeakin.
Minä en hänestä koskaan ole tykänyt en pitänyt minkään ikäisenä! Olin Kirka ja Sammy Fani !
Voi hitsi !
En ikinä oo tykännyt enkä fanittanut ko.henkilöä.
Säälin sitä naista ( tyttöä) joka tuppautui Dannylle töihin.
Katsoin dokkaria hänestä ja oikeastaan ymmärrän nyt. Hyväkäytöksinen, kohtelias, hieman ujonkin oloinen, mutta silti läsnäoleva, karismaattinen näiden ominaisuuksien takia.
Olen käynyt aikoinaan Danny-show:ssa ja kyllähän miehessä karismaa on, oli nuorena todella komea ja seksikäs. Laulaa vieläkin hyvin. Toi aikoinaan suuren maailman tuulahdukset Suomeen. Iso D-tuotanto.
Lisäksi vuosikymmeniä saattanut uusia artisteja matkallaan eteenpäin, työllistänyt satoja, ei rökälehdä kännissä eikä kai huumeissakaan. Kerrotaan että on herrasmies, paitsi nyt nuo pettämiset/pettäminen on yök. Mutta katson, ettei kuulu mitenkään sen työhön ja mittavaan uraan. Menestynyt myös ulkomailla aika hyvin, palkittukin jossain muistaakseni. Legenda.
Ehkä he katselevat D:n nuoruuden kuvia ja urakuvauksia.
Dannyllä on rahaa ja kuuluisuutta. Sillä kombolla saa pillua vaikka 100 vuotias
Onko Danny nykyään muka suosittu? Eikös hänen tämänkertaisen päättäjäiskonserttikiertueensa lipunmyynti takkua aika pahasti?
Olihan hänellä aikanaan hyvää musiikkia ja supersexy lavakarisma.
Todella komea , karismaattinen esiintyjä ja A-luokan viihdyttäjä.
Toi jo nuorena SHOW-meininkiä takapajuiseen Suomeen.
Komea, kohtelias, herrasmies. Ei ole itserakas kuten esim elastinen, hyi helvetti kun sen itserakkaus näkyy jo omahyväisestä naamasta 😒
Ei kai se enää ole. Nuoruuden kuvissa on kyllä hyvännäköinen, mutta itse olen nähnyt siitä vain kuvia.
Mikäli Dannya ei olisi ollut, meillähän olisi todella aneeminen viihdekulttuuri.
Olisi Katri-Helenaa ja Markku Aroa sekä Tapani Kansaa, Juicea, Irwiniä, Matti Eskoa, Mikko Ala-taloa,jne muttei kansainvälistä show meininkiä.......
" Komea, kohtelias, herrasmies. Ei ole itserakas kuten esim elastinen, hyi helvetti kun sen itserakkaus näkyy jo omahyväisestä naamasta 😒[/"
Elastinen ja Cheek. Jaiks.
Minäkin näin joskus hänestä tehdyn dokumentin. Karismaattinen taiteilija, vaikutti sympaattiselta. Ei nyt enää mitenkään suosittu, mutta tunnettu kylläkin. Pidin nuorempana.
Myöhemmällä iällä tosin ollut turhaa sekoilua esim. neiti Vikmanin kanssa, mikä tainnut vaikuttaa Dannyn julkisuuskuvaan negatiivisesti. Ilmeisesti mm. jouduttu perumaan joku Danny Show -laivaristeily kiinnostuksen puutteen vuoksi. Toinen osapuoli menetti vanhoja faneja ja nuorempi pääsi otsikoihin.
On vai? En oo koskaan ymmärtänyt hypetystä kuin ehkä joskus 60-70-luvuilla.