Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa kokemuksia pelastuneesta seksielämästä

Vierailija
31.12.2022 |

Meillä on kokeiltu (minun taholta) jo kaikkea: hoidan pääosan kotitöistä, laskut, auton huollon, kehun, vien illalliselle, pukeudun hänen makunsa mukaisesti, pidän hygieniani tip-top, huomioin arjessa lukemattomin tavoin ja kannustan häntä niin ura-asioissa kuin terveellisissä elämäntavoissa. Lapsia meillä ei ole, joten vapaa-aikaa rakastella olisi yllin kyllin, mutta kännykkä vie aina voiton minusta. Ehkä eniten häiritsee se, että tiedän hänen itsetyydyttävän ja haluavan seksiä useamminkin (on sanonut), mutta halu ei vaan millään kohdistu siihen omaan puolisoon. Masentaa niin hitosti se, että kelpaisin varmasti monellekin naiselle, mutta se yksi ja ainoa, jota rakastan ei osoita haluaan juuri koskaan. Hakisin vaikka kuun taivaalta, jos tietäisin, että se saisi hänet syttymään.

Tarinat siitä, että joku on onnistunut löytämään kipinän uudelleen loisivat edes jotakin toivoa tulevaisuuteen.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia

Vierailija
2/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuntuu, että naisen haluttomuus

on usein sitä korvien välissä olevaa haluttomuutta eikä niinkään todellista

haarojen välissä olevaa haluttomuutta. Tuo

tilanne on sitten harmillinen miehen kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin tuntuu, että naisen haluttomuus

on usein sitä korvien välissä olevaa haluttomuutta eikä niinkään todellista

haarojen välissä olevaa haluttomuutta. Tuo

tilanne on sitten harmillinen miehen kannalta.

Eniten harmittaa, että moni hyvä parisuhde, mukaanlukien omani, kärsii siksi, että seksille ei varata aikaa, siihen ei panosteta eikä ymmärretä seksin merkitystä parisuhdetta koossapitävänä liimana. Sitten erotaan ja kas kummaa, uusi suhde toimii ainakin alkuvaiheessa paremmin, kun seksiä harrastetaan. Kunnes palataan taas siihen samaan tilanteeseen, josta on erottu.

Vierailija
4/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen itse tietää kuinka nainen (itse) tyydytetään, ja miehet eivät halua/osaa/malta sitä tehdä kuten nainen haluaisi.On kiire päästä panemaan, ja se ei aina ole naisen mieleen. Helpompaa siis tehdä itse, jotta saa sen tyydytyksen.

Voin kertoa, että meillä on seksiä jokapäivä, koska mies tyydyttää minut juuri tismalleen niin kuin haluan, ja sitten haluan myös häntä. Saa aina kun haluaaa kuten minäkin.

Uskonkin, etteivät miehet oikeasti tätätajua, vaikka usein kirjoittavat tälläkin, että "vaimo kyllä nauttii ja saa orgasmeja"....onkohan noin oikeasti.

Miehetkin kertovat, että handjobin osaa tehdä vain toinen mies.

Vierailija
5/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa PALJON uusia seksileluja ja keskustelkaa mitkä on seksifantasianne. Meillä oli vähän sama tilanne kunnes selvisi että vaimo tykkää "sido minut ota minut" leikeistä. Minä tykkään myös sitoa vaimoni sänkyyn, vibrata ja dildottaa häntä ennen "pakko" naintia. On tilannut kaikki mahdolliset lelut tähän liittyen suupalloista latex asuihin.

Vierailija
6/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseen ihmiseen vaikutetaan tehokkaammin

tunnetasolla kui järki tasolla. Eli tunnesaarna

on tehokkaampi kuin pelkkä järki saarna.

Molempia kyllä tarvitaan. Noihin naisen

tunnevisioihin pitäis päästä aina vaikuttamaan

sitä reittiä pitkin mitä nainen itse käyttää. Se

sitten tulee naisen puolelta vastaanotetuksi.

Jos nainen on ahkera räpläämään kännykää,

niin lähetä viestit kännykkään . Äläkä hellitä

Vierailija
7/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen itse tietää kuinka nainen (itse) tyydytetään, ja miehet eivät halua/osaa/malta sitä tehdä kuten nainen haluaisi.On kiire päästä panemaan, ja se ei aina ole naisen mieleen. Helpompaa siis tehdä itse, jotta saa sen tyydytyksen.

Voin kertoa, että meillä on seksiä jokapäivä, koska mies tyydyttää minut juuri tismalleen niin kuin haluan, ja sitten haluan myös häntä. Saa aina kun haluaaa kuten minäkin.

Uskonkin, etteivät miehet oikeasti tätätajua, vaikka usein kirjoittavat tälläkin, että "vaimo kyllä nauttii ja saa orgasmeja"....onkohan noin oikeasti.

Miehetkin kertovat, että handjobin osaa tehdä vain toinen mies.[/

-

Minusta vaan tuntuu, että harvat naiset ovat

noin rohkeita ja estottomia kertomaan

noita juttuja miehelleen. Sinä taisit olla

Eli naiset , koittakaapas saada meidät miehet

oivaltamaan miten lukot aukeaa

Vierailija
8/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pelastunut seksielämä" ketju on yhtä lyhyt ketju kuin on "Italian armeijan voitolliset taistelut toisessa maailmansodassa" tai "Laihialaiset lahjoitukset".

Klitorishullu yrittää selittää jotakin, mutta onko hänenkään seksielämänsä (jos siis oletetaan että hänen satuilussaan yleensäkään on siteeksikään totta) ollut jossakin aallonpohjassa josta on sitten noussut aivan mahtavaan ilotulitukseen? Ei ymmärtääkseni, vaan aiemmin kertomiensa perusteella nykyisessä suhteessaan ihanaaseksiä on ollut ihanjokapäivä. No, mitä tuolla sitten on annettavaa tähän keskusteluketjuun? Niin juuri, ei mitään.

AP:lle sanoisin että totuttele seksittömyyteen, tai etsi uusi kumppani. Siinä on vaihtoehdot.

Luuletko ihan aikuisten oikeasti että jos teillä ei edes nyt, lapsettomana (nuorena?) pariskuntana ole seksiä, niin mitä se tulisi olemaan kun kuvioon tulee lapsiperhearki ja ruuhkavuodet?

Jos puolisosi on tosiaankin maailmankaikkeuden naisista se yksi ja ainoa jonka kanssa haluat seksiä, niin opettele tykkäämään masturboinnista sille se tulee olemaan ainoa seksin muoto mitä on tarjolla sinulle.

Jos ja kun eroatte yksi kaunis päivä, tulet yllättymään siitä kuinka erilaista elämä on sellaisen naisen kanssa joka (ehkä) haluaa ihan itse seksiä, ja vieläpä ilmaisee sen sinulle. Niin ikään puolisosi löytää uuden miehen jonka kanssa, yllätys yllätys, seksi (ehkä) kiinnostaa.

Keskenänne asia ei tule kohenemaan.

Use it or loose it.

Vierailija
9/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pelastunut seksielämä" ketju on yhtä lyhyt ketju kuin on "Italian armeijan voitolliset taistelut toisessa maailmansodassa" tai "Laihialaiset lahjoitukset".

Klitorishullu yrittää selittää jotakin, mutta onko hänenkään seksielämänsä (jos siis oletetaan että hänen satuilussaan yleensäkään on siteeksikään totta) ollut jossakin aallonpohjassa josta on sitten noussut aivan mahtavaan ilotulitukseen? Ei ymmärtääkseni, vaan aiemmin kertomiensa perusteella nykyisessä suhteessaan ihanaaseksiä on ollut ihanjokapäivä. No, mitä tuolla sitten on annettavaa tähän keskusteluketjuun? Niin juuri, ei mitään.

AP:lle sanoisin että totuttele seksittömyyteen, tai etsi uusi kumppani. Siinä on vaihtoehdot.

Luuletko ihan aikuisten oikeasti että jos teillä ei edes nyt, lapsettomana (nuorena?) pariskuntana ole seksiä, niin mitä se tulisi olemaan kun kuvioon tulee lapsiperhearki ja ruuhkavuodet?

Jos puolisosi on tosiaankin maailmankaikkeuden naisista se yksi ja ainoa jonka kanssa haluat seksiä, niin opettele tykkäämään masturboinnista sille se tulee olemaan ainoa seksin muoto mitä on tarjolla sinulle.

Jos ja kun eroatte yksi kaunis päivä, tulet yllättymään siitä kuinka erilaista elämä on sellaisen naisen kanssa joka (ehkä) haluaa ihan itse seksiä, ja vieläpä ilmaisee sen sinulle. Niin ikään puolisosi löytää uuden miehen jonka kanssa, yllätys yllätys, seksi (ehkä) kiinnostaa.

Use it or loose it.

mikähän katkeruus tätä vaivaa, voi raukkaa.

Vierailija
10/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Use it or loose it.

mikähän katkeruus tätä vaivaa, voi raukkaa.

Tossa kirjoituksessa ei ole mitään katkeruutta. Tosiasioita ja ap:n suhteen tulevaisuus. Vetäkööt siitä johtopäätöksensä.

Vierailija
11/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-

Loppujaan harva kohtaamistani naisista kertoo edes kysyttäessä mieltymyksistään. Ja aina on kaikki mukisematta toteutettu. Minusta naiset tällaisilla palstoilla lähtevät liian helposti liikkeelle siitä oletuksesta, että juuri se kaikin voimin suhteeseeseen panostava mies on oikeasti joku sika tai vähintäänkin huono sängyssä ja vastaavasti se pariskunnan seksielämästä viis veisaava nainen uhri. Meillä vaimo saa ja on saanut ihan kaikkea mitä ikinä keksikään pyytää, missä vaan ja milloin vaan. Toisinpäin ei tarvitse kuin haikailla esimerkiksi suuseksistä (jota hän saa säännöllisesti ja minä harvemmin kuin kerran vuodessa) tai vaikkapa siitä, että nainen olisi päällä (tapahtunut kerran tänä vuonna) niin nousee nopeasti seinä pystyyn.

Vierailija
12/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkikaa PALJON uusia seksileluja ja keskustelkaa mitkä on seksifantasianne. Meillä oli vähän sama tilanne kunnes selvisi että vaimo tykkää "sido minut ota minut" leikeistä. Minä tykkään myös sitoa vaimoni sänkyyn, vibrata ja dildottaa häntä ennen "pakko" naintia. On tilannut kaikki mahdolliset lelut tähän liittyen suupalloista latex asuihin.

Noita olisi varmasti kiva kokeilla. Seksistä on vaan tosi vaikea jutella, sillä se tietää aina riitaa. Kaikki yritykset tuoda uutta kariutuvat aina siihen, että hänelle nykyinen (minulle turhauttava) kylkiasento on paras ja jos ei kelpaa niin vaihda emäntää.

Vierailija
13/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, se panoasento on se ainoa mitä mies ajattelee...eli ei mene perille, ei.

Vierailija
14/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-

Loppujaan harva kohtaamistani naisista kertoo edes kysyttäessä mieltymyksistään. Ja aina on kaikki mukisematta toteutettu. Minusta naiset tällaisilla palstoilla lähtevät liian helposti liikkeelle siitä oletuksesta, että juuri se kaikin voimin suhteeseeseen panostava mies on oikeasti joku sika tai vähintäänkin huono sängyssä ja vastaavasti se pariskunnan seksielämästä viis veisaava nainen uhri. Meillä vaimo saa ja on saanut ihan kaikkea mitä ikinä keksikään pyytää, missä vaan ja milloin vaan. Toisinpäin ei tarvitse kuin haikailla esimerkiksi suuseksistä (jota hän saa säännöllisesti ja minä harvemmin kuin kerran vuodessa) tai vaikkapa siitä, että nainen olisi päällä (tapahtunut kerran tänä vuonna) niin nousee nopeasti seinä pystyyn.

Kylläpä se enimmäkseen noin menee. Nimimerkillä "kuulostaa erittäin tutulta, suunnilleen noin se meni omassakin avioliitossa".

Vaikka minua katkeraksi raukaksi arveltiin, niin kuitenkaan ei jostakin syystä ole ainakaan vielä tullut ruuhkaksi asti kertomuksia vähiin taantuneen seksielämän yllättävästä noususta uuteen kukoistukseen sen saman entisen kumppanin kanssa...

Vierailija
15/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jätetään kh:n vakiovastaus kaikkiin ketjuihin eli "meilläonainaseksiäjokapäivä" huomiotta, kun se ei tähänkään aiheeseen tuo mitään uutta...

Eli jos ap:n puolelta on kokeiltu kaikkea, mutta mikään ei auta, taitaa olla niin, että nainen pitää ap:ta itsestäänselvyytenä, jonka eteen ei tarvitse tehdä mitään. On ap:n päätettävissä, kuinka kauan haluaa sitä katsella ja se kannattaa sanoa sille naikkosellekin. Jossain vaiheessa tulee kuitenkin raja vastaan, vaikka sitä ei kukaan vielä tiedäkään, onko se ensi vuonna, viiden vuoden vai viidenkymmenen vuoden päästä. Ennen siihen tilanteeseen päätymistä kannattaa selvittää ensin itselleen, mitä tosiaan haluaa ja sitten kertoa se selväsanaisesti sille naisellekin.

Vierailija
16/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli, se panoasento on se ainoa mitä mies ajattelee...eli ei mene perille, ei.[/

-

No kyllä minullekin tuo kylkiasento olis aika

hankala. Jos pelkästään sillä pitäis mennä,

niin heikosti menis. Jotainhan tuossa nyt

on muutakin pielessä kuin haluttomuus

Vierailija
17/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla haluttomuuteen auttoi kun petin miestäni. Sen jälkeen sujui parisuhteessakin. Päästä emäntä välillä tuulettumaan? Ehkä olette vaan seksuaalisesti yhteensopimattomat.

Vierailija
18/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuulostaa ihan mun unelmalta, pelkään vaan mitä mies sanoisi enkä kehtaa ehdottaa. On sitten vaan tylsää vaniljaa silloin kun jaksaa. Vaikka mies välillä kysyy mistä tykkäsin en ilkeä millään kertoa. Yllättävän moni nainen ei uskalla kertoa fantasioitaan edes aseella uhatessa luulen. Jotenkin sitä vaan on oppinut että ei saa pyytää eikä haluta mitään vähemmän nättiä... ja sitten ei lopulta kiinnosta ollenkaan. Eli minä olen aika huono neuvomaan millä saa naisen kertomaan mistä oikeasti pitää :'(

Vierailija
19/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kertoo aloitusviestissään, kuinka vaimo on ilmoittanut että haluaisi enemmän seksiä, ja että vaimo masturboi. AP:tä harmittaa että vaimonsa halukkuus ei kohdistu häneen.

Sama selkokielellä: Vaimo haluaa enemmän seksiä, mutta ei halua sitä oman puolisonsa kanssa. Hän valitsee mieluummin masturboinnin.

Jos tuosta ei voi vetää selkeitä johtopäätöksiä, niin mistä sitten?

On vain ajan kysymys milloin vaimo löytää kumppanin jonka kanssa seksi kiinnostaa häntä.

Vaikka AP hakisi sen kuun taivaalta, tai pyykkäisi ja puunaisi kotia 24/7  niin se ei tule rouvansa seksihaluja häntä kohtaan enää nostamaan.

Ero jommankumman (todennäköisesti vaimon) aloitteesta on enää ajan kysymys.

Vierailija
20/73 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla haluttomuuteen auttoi kun petin miestäni. Sen jälkeen sujui parisuhteessakin. Päästä emäntä välillä tuulettumaan? Ehkä olette vaan seksuaalisesti yhteensopimattomat.

Tässäpä todella typerä neuvo. Hohhoijaa.