Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisko noloa laittaa henkselit eli olkaimet housuihin? Toki puseron alle

Vierailija
31.12.2022 |

kun ei meinaa pysyä housut ylhäällä, vyö ei käy.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon päättänyt ostaa henkselit kun ei enää jaksa farkkuja kiskoa ylös jatkuvasti. Kertokaas millaset henkselit mun kannattaa ostaa että saan pidettyä leviksen 501:t kokoa 34/32 päällä. Oon ymmärtänyt että niitä on kapeita ja leveämpiä ja X ja H ja Y-mallisia ja sitten klipsi- ja nappikiinnityksellä. Klipsit varmaan olisi helpommat kun tuskin jaksan kaikkiin farkkuihini ommella nappeja.

Vierailija
62/76 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on töissä henkselit, pysyy housut hyvin päällä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin prismasta 25mm leveät mustat h-malliset henkselit ja hyvin on farkut pysyneet niillä jalassa. Maksoivat jotain vähän alle 20e. En oo vyötä kaivannut henkseleiden ostamisen jälkeen.

Vierailija
64/76 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin kesämökille puutarhatyöfarkkuihini henkselit alkukesästä, mutta ne olivat niin kätevät, että olen ruvennut käyttämään niitä muissakin farkuissani niin mökillä kuin kaupungissakin. Aluksi mietin että mitä kaverit sanoo niistä, mutta ei oikeastaan kukaan kommentoinut mitään.

Vierailija
65/76 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä valuvia housujakin on kyllä tympeä nostella ja vähän noloakin kai on sitä persvakoa vilautella muille vähintäänkin kumarrellessa, niin että jos ehkä sitten kuitenkin pitäisi harkita niitä henkseleitä että olisko ne vähemmän nolot.

Vierailija
66/76 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henxelit on tosi jees. Vyö ahdistaa. Olen käyttänyt vuosikausia henxeleitä kaikissa housuissa ja shortseissa. Suosittelen!

Vierailija
67/76 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa, että henkseleissä ei ole mitää terävää, joka raapii jälkiä auton penkkiin, sohvaan tms. 

Terävä osa voi olla pieni. Vaikea nähdä, mutta sormella tuntee. 

Vierailija
68/76 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi noloa? Minä käytän silloin tällöin ja hyvin istuu. Niitä metalliosia kannattaa tosiaan katsoa ja laittaa aluspaita, ettei tule ihottumaa.

Vierailija
69/76 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin mun henkseleiden klipsit on reunasta pyöristetyt niin, ettei ne mitään revi.

Vierailija
70/76 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkseleissä ei todellakaan ole mitään noloa, ainakaan persvaon vilkkumiseen verrattuna. Mun puolesta kaikki kundit, joilla housut valuu saisi käyttää henkseleitä!

Vierailija
71/76 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henxelit on tosi jees. Vyö ahdistaa. Olen käyttänyt vuosikausia henxeleitä kaikissa housuissa ja shortseissa. Suosittelen!

Joo, vyö kiristää ikävästi ja ei pidä farkkuja kunnolla edes ylhäällä. Henkseleillä voi kiristää farkut just sille korkeudelle kuin itse haluaa ja vaikka vähän kumartelee ja pyllistelee niin housut pysyy ylhäällä tai ainakin nousee ylös itsestään heti kun nousee takaisin pystyyn. Shortsien kanssa en itse yleensä käytä henkseleitä paitsi farkkushortsien jos taskuissa on panavaa tavaraa. Itse en oo koskaan kokenu henkseleitä mitenkään noloiksi eikä kukaan mulle niistä ole mitään negatiivista kommentoinut. Useinmiten ihmiset ei noteeraa mun henkseleitä yhtään mitenkään.

Vierailija
72/76 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Jameksissa henkseleitä.

Vierailija
73/76 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan henkseleitä! Oon käyttänyt sellaisia mustia ohuita, mutta sain nyt mun ekat pappahenkselit, sellaiset leveät ja raidalliset. On hienot. N35

Vierailija
74/76 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
75/76 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyttänyt henkseleitä lapsesta asti ja se oli varsin luonnollinen valinta kun isäni käytti henkseleitä ja myös kaksoisveljeni.

Vierailija
76/76 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän Jameksissa henkseleitä.

Mulla on mökkifarkkuina Jamekset ja käytän myös niissä leveitä henkseleitä. Henkselit on ihan ehdottomat kun maalla tulee kykittyä ja kumarreltua puutarha- ja rakennushommissa niin ei ne jamekset pysyisi edes jalassa ilman. Yöelämään mennessä sen sijaan käytän leviksiä ja dieseleitä mutta nekin pysyvät mulla ylhäällä kapeilla henkseleillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme