Olisko noloa laittaa henkselit eli olkaimet housuihin? Toki puseron alle
kun ei meinaa pysyä housut ylhäällä, vyö ei käy.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Nolointa tuossa on laittaa paidan alle. Täys goofy tyyppi.
Henkseleiden kätytämisessähän siis ei ole mitään nolottavaa, mutta se on vähän noloa jos yrittää niitä piilotella puseron alla ja joku huomaa ne henkselit ja niiden piilottelemisen.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ainakin ihan normaalivartaloinen, mutta tykkään käyttää henkseleitä. Vyö kiristää ikävästi ja henkseleillä farkut pysyy vaan paremmin päällä.
Mutta siis miksi tarvitsee edes vyötä? (Naisten) Housuissahan on vyötäröosa kapeampi, sen tarkoitus on pitää housut ylhäällä. En ole eläessäni käyttänyt vöitä, ja silti housut on pysyneet jalassa - pl. parit huonolaatuista stretch-farkut, jotka pesussa lörpähtivät liian löysiksi.
Mä duunikseni joudun kumartelemaan ja nostelemaan tavaroita. Vaikka olin ihan normaalivartaloinen reilu kaksikymppinen kundi niin kumarrellessa farkut vaan tahto aina valua alas ja joutui niitä kiskomaan ylös jatkuvasti ja ei siinä vyöstä paljon apua ollut.
Jokunen vuosi sitten duunissa ollessa satuin huomaamaan, että muutama vuosi vanhemman duunikaverin hupparin alta näkyi selvästi henkselit farkkujen kauluksessa kun hän kyykisteli nostaakseen laatikoita ja sen jälkeen kiinnitin siihen myös huomiota, että eipä kaverin tarvitse kiskoa housuja ylös kuten minun.
Tauolla mainitsin duunikaverille että on se piru kun ei millään housut meinaa pysyä ylhäällä, en kehdannut suoraan kysyä sen henkseleistä. Kaveria niin nauratti ja se veti hupparia ylöspäin, räpsäytti henkseleitään ja sanoi, että ei muuten housut tipu kun on henkselit ja suosittelee minullekin ja sanoi et olisit sä nyt niistä henkseleitä muutenkin voinut kysyä kun huomasit ne kuitenkin mulla päällä.
Mä sitten perjantaina töistä kotiin ajellessa kävin prismassa ruokaostoksilla ja vaaateosaston ohi kävellessä huomasin, että siellähän niitä henkseleitä roikkuu myytävänä. Vaikka ajatus henkseleistä vähän nolottikin niin kyllä mä ne sitten sieltä ostin ja kotiin päästyäni vedin farkuista pois vyön ja tilalle henkselit. Siinä mä sitten kotona kokeilin kyykistellä ja kumarrella ja kyllä ne farkut vaan pysyivät päällä ihan eri tavalla kuin ilman henkseleitä.
Tuli sitä sitten käytyä kavereiden kanssa vielä viikonloppunakin ulkoilemassa, henkselit päällä puseron alla piilossa, mutta ei siinä kauan mennyt kun mun kaverit spottas ne henkselit ja pientä piruiluakin tuli aiheessa ja melkoisesti nolotti - mutta on ne henkselit niin mukavat, että olen sen jälkeen niitä pitänyt kyllä sekä vapaalla että töissä ja ei muuten housut putoa eikä kukaan kaveri niihin enää kiinnitä mitään huomiota vaan ne kuuluvat mun normaaliin pukeutumiseen. Kesäkuumalla henkselit on mulla ihan t-paidan päällä näkyvillä.
Voin sanoa samaa kuin mitä duunikaveri mulle sanoi, suosittelen kokeilemaan!
Vierailija kirjoitti:
Mä duunikseni joudun kumartelemaan ja nostelemaan tavaroita. Vaikka olin ihan normaalivartaloinen reilu kaksikymppinen kundi niin kumarrellessa farkut vaan tahto aina valua alas ja joutui niitä kiskomaan ylös jatkuvasti ja ei siinä vyöstä paljon apua ollut.
Jokunen vuosi sitten duunissa ollessa satuin huomaamaan, että muutama vuosi vanhemman duunikaverin hupparin alta näkyi selvästi henkselit farkkujen kauluksessa kun hän kyykisteli nostaakseen laatikoita ja sen jälkeen kiinnitin siihen myös huomiota, että eipä kaverin tarvitse kiskoa housuja ylös kuten minun.
Tauolla mainitsin duunikaverille että on se piru kun ei millään housut meinaa pysyä ylhäällä, en kehdannut suoraan kysyä sen henkseleistä. Kaveria niin nauratti ja se veti hupparia ylöspäin, räpsäytti henkseleitään ja sanoi, että ei muuten housut tipu kun on henkselit ja suosittelee minullekin ja sanoi et olisit sä nyt niistä henkseleitä muutenkin voinut kysyä kun huomasit ne kuitenkin mulla päällä.Mä sitten perjantaina töistä kotiin ajellessa kävin prismassa ruokaostoksilla ja vaaateosaston ohi kävellessä huomasin, että siellähän niitä henkseleitä roikkuu myytävänä. Vaikka ajatus henkseleistä vähän nolottikin niin kyllä mä ne sitten sieltä ostin ja kotiin päästyäni vedin farkuista pois vyön ja tilalle henkselit. Siinä mä sitten kotona kokeilin kyykistellä ja kumarrella ja kyllä ne farkut vaan pysyivät päällä ihan eri tavalla kuin ilman henkseleitä.
Tuli sitä sitten käytyä kavereiden kanssa vielä viikonloppunakin ulkoilemassa, henkselit päällä puseron alla piilossa, mutta ei siinä kauan mennyt kun mun kaverit spottas ne henkselit ja pientä piruiluakin tuli aiheessa ja melkoisesti nolotti - mutta on ne henkselit niin mukavat, että olen sen jälkeen niitä pitänyt kyllä sekä vapaalla että töissä ja ei muuten housut putoa eikä kukaan kaveri niihin enää kiinnitä mitään huomiota vaan ne kuuluvat mun normaaliin pukeutumiseen. Kesäkuumalla henkselit on mulla ihan t-paidan päällä näkyvillä.
Voin sanoa samaa kuin mitä duunikaveri mulle sanoi, suosittelen kokeilemaan!
Tollasta se on, kun on perseetön puikula.
Onko palstalla joku henkselihullu, vai miksi ketjussa on niin monta samalla tyylillä kirjoitettua vakuuttelua siitä, miten kaikki käyttää henkseleitä?
Kun ei nimittäin käytä.
No ei nyt kaikki käytä mut kyllä munkin kaveripiirissä on useita jotka käyttää aina tai satunnaisesti henkseleitä. Ei se niin kovin harvinaista ole, monilla ne on vaan piilossa puseron alla niin ei näy. Niin ja itsellänikin on nyt tätä kirjoittaessani henkselit päällä.
Nuorella naisella henkselit näyttää hyvältä 👍
Mä käytän kyllä aina henkseleitä farkkujen kanssa, mutta useinmiten myös leveää farkkuvyötä vaikka se nyt onkin vähän etiketin vastaista.Yleensä mulla henkselit jäävät puseron alle niin ei sitä etikettirikkomusta yleensä kukaan edes huomaa.
Henkselit pitävät farkut ylhäällä (ja tekevätkin sen hyvin) ja löysällä oleva vyö tukevoittaa housujen kaulusta ja pitää ne ryhdikkäämpinä. Ilman vyötä vähän väljät farkut laskostuvat ikävästi niiltä kohdilta missä henkseleiden klipsit ovat kiinnitettyinä. Kumarrellessa leveä vyö myös yleensä piilottaa henkseleiden klipsit näkyvistä.
Ei mua ainakaan henselit mitenkään nolota enää nykyään kun olen niin monta vuotta niitä jo käyttänyt ja kyllä kakki mun kaveritkin on mun henkselit huomanneet eli ei niitä nyt enää edes yritä mitenkään piilotella. Ihan alussa vähän ujostutti ottaa puseroa pois pukuhuoneessa kavereiden nähden, mutta ei niitä mun henkseleitä silloinkaan kukaan mitenkään noteerannut.
Miksikäs ei, mutta onhan ne henkselit vähän alakulttuurijuttu. Erityisesti skinit käyttää niitä farkkujen kanssa.
Myydäänkö niitä edes naistenosatolla?
Ei ole noloa. Se on nykyään ihan siistiä. Meidän teini halusi papan henkselit.
Itse ostin noihin talvipyöräilyhousuihin.
Mun lasketteluhousuissa on.
Ne on nykyään muotia farkuissakin.
Siitä vaan, rohkeasti.
Nolompaa olis kulkea housut puolitangossa. Tai no, nuoriso.
Älä laita. Notkuttelet vaan polvia ja annat valua polvitaipeeseen- Tai ainakin rekkamiehen hymyyn saakka. Ja sanot rennosti, että joummääään! Sehän vois olla yks vaihtoehto.
Henkselit vai puolitankoon? Siinäpä nolous-kysymys.🤔🤔🤔
Noloa on pukea kengät ilman sukkia. Ei henkselit.
No ilman muuta henkselit, roikkuvat farkut ei näytä eikä tunnu hyviltä ja näin pakkassääillähän siinä paleltuu paikatkin. Kyllä mä käytän henkseleitä aina ja lähes kaikki mun kaveritkin niitä näyttää käyttävän enemmän tai vähemmän säännöllisesti.
Minäkin käytän henkseleitä. Raskauksista jäi vatsaan etureppu, joka ei lähde laihduttamalla (kiitos jo etukäteen tosi avuliaista vinkeistä siihen suuntaan). Housuista menee muuten koko 40, mutta etureppu mahtuu kokonaisuudessaan vain koon 46 housuihin. Ne ovat sitten muuten löysät purjeet. Vyötä pitäisi silti käyttää koska kyykistyessä housut valuvat alas, ja silloin vatsaa puristaa ahdistavasti.
Henkselien kanssa voin pitää muuten sopivan kokoisia housuja ja jättää vaikka ylimmän napin auki. Kukaan ei sitä pitkän paidan alta näe ja koko päivän mukava olo eikä housut valu.
Joo, en käytä töissä tuollaista kokonaisuutta, mutta arkielämässä loistava ratkaisu.
En ole vielä koskaan kuullut että joku olisi kuollut siihen kun näkee jonkun käyttävän henkseleitä
Mä sain eilen joululahjaksi henkselit ja pitihän ne nyt sitten ihan jo pelkästään kohteliaisuussyistä vetää samantien päälle. Nää on kyllä niin hyvät että taidanpa hylätä koko vyön ja ruveta käyttää pelkästään henkseleitä.
Nuorella ja hoikalla naisella henkselit on aika seksikkäät 😍
https://i.pinimg.com/236x/9b/c8/72/9bc872e7d274be6c45584def6d6a39de.jpg
M36