Olisko noloa laittaa henkselit eli olkaimet housuihin? Toki puseron alle
kun ei meinaa pysyä housut ylhäällä, vyö ei käy.
Kommentit (76)
Onhan se toki ja toki ja toki sekä toki.
Ei, se on sexy.
Laita mieluumin paidan päälle.
Vierailija kirjoitti:
On noloa, jos on pömppömaha
Ja muutenkin on.
Henkselit pitää housut ylhäällä kyllä paljon paremmin kuin vyö ja on myös mukavammat. Jos henkseleiden käyttö nyt kuitenkin nolottaa niin puseron alla ne ovat aika hyvin piilossa, mutta kannattaa kuitenkin huomata, että kyllä ne joku voi kuitenkin nähdä varsinkin silloin kun nousee ylös istualtaan tai kumartuu vaikka sitomaan kengännauhoja. Sillon kun pusero yleensä takaa vetäytyy ylöspäin ja paljastaa housujen kauluksen missä henkselit ovat kiinni. Mun frendit ainakin huomas mun käyttävän henkseleitä ihan heti vaikka olin ne piilottanut puseron alle.
Mitä noloa nyt henkseleissä olisi?
Henkseleitä käyttää tosi monet, mutta aika usein puseron alla piilossa. Olin just viikonloppuna kotibileissä missä meitä oli 10 alle kolmekymppistä kundia ja kun mentiiin saunomaan niin seitsemällä meistä (minä mukaanlukien) oli farkut ripustettu pukuhuoneesssa naulaaan henkseleistä.
Niitä henkseleitä oli niin huomiotaherättävän monella, että siitä sitten syntyi keskusteluakin ja ne kolme joilla ei ollut housusissa henkseleitä sanoivat, että kyllä heilläkin kotona henkselit löytyy, muttei tullut nyt laitettua vaan päälle.
Ei todellakaan ole noloa. Mun kaveripiirissä lähes joka jätkä käyttää henkseleitä farkkujen pitämiseksi ylhäällä. Itselle ei tulisi enää mieleenkään vaihtaa takasin vyöhän kun henkselit on paljon paremmat.
Näin kesäkuumalla on parempi laittaa henkselit ihan vaan reilusti näkyville paidan päälle. Viileämmässä kelissä ne tietty voi laittaa myös puseron tai takin alle, mutta eivät ne sielläkään täysin piilossa ole.
Kun itse vaihdoin henkseleihin ja ne vähän itseäkin aluksi nolottivat niin yritin niitä piilotella puseron alla. Kaikki kaverit huomas mun henkselit kuitenkin melkein heti kun kyllä ne kumarrellessa tai tuolilta noustessa kuitenkin näkyvät ja nolompaa niitä henkseleitä on selitellä kun ne eivät ole näkyvillä.
Mä tajusin tarvitsevani henkselit kun olin kaverin kanssa vaellusreissulla muutama vuosi sitten. Kaverilla oli henkselit pitämässä farkkuja ylhäällä ja mä niitä koko alkureissun kiskoin ylös kyllästymiseen saakka. Onneksi reissun varrelta löytyi marketti mistä sain itsellekin ostettua henkselit. Sen jälkeen mulla on farkuissa ollut aina henkselit kun tykästyin niiden mukavuuteen niin paljon.
Muistan kun ala-asteen koulun pihalla oli leuanvetotanko missä minä ja muut koulun kundit veti välitunnilla leukoja. Siinä tangossa roikkuessa kyllä henkselit paljastuivat jos sellaisia käytti puseron alla - ja kyllähän lähes kaikilla kundeilla olikin henkselit pitämässä farkkuja ylhäällä. Oman luokan kundeista nyt muutenkin tiesi keillä on henkselit kun liikuntatunneilla pukuhuoneissa farkut roikkui koukusta henkseleiden varassa. Ei siihen aikaan tullut mieleenkään että henkseleiden pitäminen voisi olla jotenkin noloa kun itsellä ja kaikilla kavereillakin oli henkselit ja kyllähän ne henkselit kanssa näkyvät jokapäiväiväisissä touhuissa kumarrellessa ja pyörän satulassa ja istuessa pulpetissa eikä niihin kukaan kiinnittänyt mitään huomiota.
Itse käytän edelleen farkkujen kanssa aina henkseleitä ja monet frendit kanssa käyttää. Meillä oli myös hiljattain luokkakokous näin vuosien jälkeen ja käytiin porukalla muistelemassa vanhan koulun pihalla, missä leuanvetotankokin oli edelleen paikallaan. Sitähän piti siinä kanssa kokeilla ja edelleen se paljasti henkseleiden käyttäjät kuten ennenkin. Ainakin viidellä entisellä koulukaverilla mun lisäkseni henkselit näkyivät tangossa roikkuessa - eli ei se henkseleiden kätytämien näytä nykyäänkään olevan kovin harvinaista. Monet pitävät niitä vaan piilossa puseron alla niin eivät näy niinkään katukuvassa.
Henkselit on niin mukavat vyöhön verrattuna että ehdottomasti suositelen hankkimaan henkselit ja käyttämään niitä! Turha niitä on nolostella, en muista että kukaan olisi mulle sanonut mitään negatiivista jos on huomannut mulla henkselit päällä.
Ralph Fiennesillä näyttää aina puvuntakin alla olevan henkselit. Nittä kun pääsis paukuttelemaan! Ei ole noloa.
Henkselit on tekemässä comebackia, joten olet todella trenditietoinen, jos pidät niitä. Kohta niitä on kaikilla!
Nolointa tuossa on laittaa paidan alle. Täys goofy tyyppi.
vyö ei käy??????.. mut housujen nostelu käy
Oletteko kaikki omenalihavia, vai miksi ne housut ei pysy vyötäröllä ilman apuvälineitä?
Henkselit on tyylikkäät, siis paidan päällä.
Mä oon ainakin ihan normaalivartaloinen, mutta tykkään käyttää henkseleitä. Vyö kiristää ikävästi ja henkseleillä farkut pysyy vaan paremmin päällä.
Vierailija kirjoitti:
Nolointa tuossa on laittaa paidan alle. Täys goofy tyyppi.
Tai takin päälle.
Itse käytän aina henkseleitä varsinkin farkkujen kanssa, kun ne ovat niin painavaa kangasta, että tahtovat aina valua vaikka kuinka vyöllä kiristäisi. Olen myös huomannut monella frendilläni henkselit. Itse en koe mitään noloa henkseleiden pitämisessä, mutta mikäli se sinua nolostuttaa niin eipä niitä juuri kukaan huomaa puseron alta.