Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotirouvapaketti - hot or not?

Vierailija
31.12.2022 |

Kuinka moni mies täällä haluaisi vaimokseen kotirouvan? Edellyttäen, että talous sen kestää eli siihen on varaa.

Itselläni on sellainen epäilys, että kotirouvajärjestely toimii vain pitkissä parisuhteissa, kun on yhteisiä lapsia, vaikka aloitus ei koske kotiäitejä (se on eri asia). Kun eletään toisen kustannuksella, pitää olla aika paljon luottoa puolin ja toisin.

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vmp näitä paska-aloituksia. Ei ole hottia piikoa ruokapalkalla, vaan sairasta.

Vierailija
82/99 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä muuten johtuu naisten inho kotirouvia kohtaan tällä palstalla?

Aina kun aiheesta keskustellaan tällä naisvaltaisella palstalla, siihen tulee ties millaisia halventavia kommentteja kuten tässäkin kommentit 1 ja 2. Ei muiden naisten lyttääminen ainakaan feminististä ole, ja naisten lyttäämistä ja halventamistahan tällä palstalla riittää.

Kotirouvuuteen liittyy riskejä, joiden en toivoisi realisoituvan yhdenkään naisen kohdalla.

Riippuu siitä, miten asiansa järjestää.

Minä jäin kotiäidistä kotirouvaksi yhteisellä päätöksellä. Olemme tehneet asianajajan kanssa paperit siitä, että missään tapauksessa en jäisi tyhjän päälle vaan elintasoni säilyisi samana. Itsestään selvää on, että mieheni on vuosien varrella maksanut minulle eläkkeen, joka on varsin hyvä.

Minusta on ollut hienoa olla kotirouva, koska se on mahdollistanut sen, että olen voinut tehdä sitä, mitä olen milloinkin halunnut. Olen myös voinut matkustaa mieheni työmatkoilla mukana ympäri maailmaa, koska itse en ole ollut riippuvainen lomista tms. Voin viettää kakkosasunnollamme etelässä aikaa aina halutessani.

Rakastan ruoanlaittoa, mutta en esim. siivousta tai ikkunanpesua, joten ne olen ulkoistanut. Käyn kaupassa arkena hiljaiseen aikaan, joten meidän ei tarvitse viettää ns. laatuaikaa ostoshelveteissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun aiheesta keskustellaan tällä naisvaltaisella palstalla, siihen tulee ties millaisia halventavia kommentteja kuten tässäkin kommentit 1 ja 2. Ei muiden naisten lyttääminen ainakaan feminististä ole, ja naisten lyttäämistä ja halventamistahan tällä palstalla riittää.

Kotirouvuuteen liittyy riskejä, joiden en toivoisi realisoituvan yhdenkään naisen kohdalla.

Riippuu siitä, miten asiansa järjestää.

Minä jäin kotiäidistä kotirouvaksi yhteisellä päätöksellä. Olemme tehneet asianajajan kanssa paperit siitä, että missään tapauksessa en jäisi tyhjän päälle vaan elintasoni säilyisi samana. Itsestään selvää on, että mieheni on vuosien varrella maksanut minulle eläkkeen, joka on varsin hyvä.

Minusta on ollut hienoa olla kotirouva, koska se on mahdollistanut sen, että olen voinut tehdä sitä, mitä olen milloinkin halunnut. Olen myös voinut matkustaa mieheni työmatkoilla mukana ympäri maailmaa, koska itse en ole ollut riippuvainen lomista tms. Voin viettää kakkosasunnollamme etelässä aikaa aina halutessani.

Rakastan ruoanlaittoa, mutta en esim. siivousta tai ikkunanpesua, joten ne olen ulkoistanut. Käyn kaupassa arkena hiljaiseen aikaan, joten meidän ei tarvitse viettää ns. laatuaikaa ostoshelveteissä.

Meillä samantyyppinen ratkaisu eli jäin pois töistä mieheni työn takia. Näin voin olla hänen mukanaan työmatkoilla ja voimme viettää paljon aikaa yhdessä. Oma työni on jatkunut harrastuksena, joten en ole täysin kotirouva.

Vierailija
84/99 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkevä nainen ei järjestä elämäänsä ja toimeentuloaan miehen varaan.

Jaa jaa. Kotiäiti tai kotirouvahan ei voi olla järkevä tietenkään. Kuklä se kertoo aika paljon miehen järjestä, jos ryhtyy yhteiseen sopimukseen, joka on järjetön.

Vierailija
85/99 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kotona 10 vuotta, hyvin menee liitossa ja lasten kanssa. Mikä se sun kysymys olikaan?

Vierailija
86/99 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kotona 10 vuotta, hyvin menee liitossa ja lasten kanssa. Mikä se sun kysymys olikaan?

Oletko mies? Kysymys oli miehelle.

Vierailija
87/99 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkevä nainen ei järjestä elämäänsä ja toimeentuloaan miehen varaan.

Jaa jaa. Kotiäiti tai kotirouvahan ei voi olla järkevä tietenkään. Kuklä se kertoo aika paljon miehen järjestä, jos ryhtyy yhteiseen sopimukseen, joka on järjetön.

Rakkaudesta tehdään joskus typeryyksiä. Kun ei ole avioehtoa, mutta omaisuutta on, niin silloinhan liitto on varattomalle naiselle aika hyvä diili. Jos naisella on omaa varallisuutta, diili ei ole niin hyvä, jos eläkeasioita ei ole ajateltu. Eli tilanteita on kovin monenlaisia kuten on myös avioliiton osapuolia. Rahanahne tai pihi on kuitenkin sitä riippumatta suhteen sopimuksista.

Itselleni raha ei ole koskaan ollut kovin tärkeää. Varmaan johtuu siitä, etten ole elänyt vähävaraisessa kodissa eikä ole ollut isompia rahahuolia ikinä. Elän myös melko vaatimattomasti, vaikka sekin on tietysti suhteellista. Mutta en ostele luksustuotteita tai muuten tuhlaile ylimääräiseen ja vihaan shoppailua. Laadukas ruoka ja juoma sekä matkustelu on ainoa mihin tuhlaamme. Mutta matkustelusta ja laadukkaista juomista voisin luopua tarvittaessa kokonaan. Kasvikset ja juurekset sekä puuro eivät kovin kalliita ole.

Kaikkea tulee mietittyä, kun on tuo sota. Sukuni menetti kaiken aikoinaan sodan seurauksena ja myös minun omaisuuteni on kiinteää. Vakuutukset eivät korvaa kaikkea tai välttämättä mitään, jos kyse on sodasta tai luonnonkatastrofista.

Vierailija
88/99 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmilla sellaiset tulot vaimon kanssa, että voisi kumpi vain jäädä kotiin. Itseasiassa olen ollutkin kolme vuotta koti-isänä ja hän saman ajan kotiäitinä.

Kyllä itse olen sitä mieltä, että hyvä olisi olla oma elämä ja omaisuus, itsenäinen sekä pystyä pärjätä omillaankin.

En halua siis kotirouvaa, vaikka tähän olisi mahdollisuus. Olen myös nähnyt ikäviä tarinoita, kun on erottu ja kotirouva muuttaa merenrantatalosta kaupungin vuokraluukkuun ja on sitten ihan rikki tästä.

Vierailija
89/99 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on molemmilla sellaiset tulot vaimon kanssa, että voisi kumpi vain jäädä kotiin. Itseasiassa olen ollutkin kolme vuotta koti-isänä ja hän saman ajan kotiäitinä.

Kyllä itse olen sitä mieltä, että hyvä olisi olla oma elämä ja omaisuus, itsenäinen sekä pystyä pärjätä omillaankin.

En halua siis kotirouvaa, vaikka tähän olisi mahdollisuus. Olen myös nähnyt ikäviä tarinoita, kun on erottu ja kotirouva muuttaa merenrantatalosta kaupungin vuokraluukkuun ja on sitten ihan rikki tästä.

Kiitos fiksusta vastauksesta. Kyllähän oma omaisuus on tärkeä asia, koska se pitkälti varmistaa oman elämänkin hyvinvointivaltiosta huolimatta. 

Vierailija
90/99 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotirouvakin voi olla treenattu. Sillä nelikymppiselläkin voi olla rakennekynnet, ripsien pidennykset, kultaiset kutrit ja varpaissa geelilakkaa. Ei se että niin moni luovuttaa elämälle, leikkaa polkkatukan, lopettaa meikkaamisen ja alkaa kulkemaan ballerinoissa - tarkoita että kaikki kuitenkin niin tekevät. Nimimerkillä pelikuva kertoo.

- Kotirouva -82

Vierailija
91/99 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat tulot on sitä luokkaa että pystyis olemaan useampikin kotirouva. Meillä ei ainakaan toiminut. Mm ei seksiä, jatkuva kitinä lasten hoidoista vaikka olivat päiväkodissa. Valitusta siivouksista ja pyykeistä. Puhalsin pelin poikki ja lopetin yhteisen tilin nyt saa rouva käydä töissä ja hankkia omat rahansa jotka on aina loppu. Nätit siivoojat hoitava pyykit ja toimet kaksi kertaa viikossa.

Vierailija
92/99 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat tulot on sitä luokkaa että pystyis olemaan useampikin kotirouva. Meillä ei ainakaan toiminut. Mm ei seksiä, jatkuva kitinä lasten hoidoista vaikka olivat päiväkodissa. Valitusta siivouksista ja pyykeistä. Puhalsin pelin poikki ja lopetin yhteisen tilin nyt saa rouva käydä töissä ja hankkia omat rahansa jotka on aina loppu. Nätit siivoojat hoitava pyykit ja toimet kaksi kertaa viikossa.

Onko vaimo nyt tyytyväisempi? Entä sinä?

Kotirouvana ei kaikille sovi, joten silloin se ei tietenkään kannata. Esimerkiksi yksikään läheisimmistä ystävistäni ei olisi voinut ajatellakaan samanlaista ratkaisua. Heitä ahdisti jo äitiyslomallakin olla vain kotona. Työura on heillä tärkeä ja merkittävä, mistä kokevat suurta nautintoa. Samoin on kyllä omallakin kohdalla, mutta työni on aivan erilaista ja tavoitteet myös.

Vierailija
93/99 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin alkaa kotirouvaksi, mutta miehen pitäisi sitten maksaa minulle hyvää eläkettä rahastoon, että vanhana en ole tyhjänpäällä. Tietysti myös käyttörahaa täytyisi saada.

Vierailija
94/99 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotirouvat ovat hotteja milffejä.

Vierailija
95/99 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on ehkä 30 miestä, joilla olisi varaa kotirouvaan, typerä keskustelu. Lukekaa sen Koiviston akan itkua, millaista on kun mies yllättäen jättää eikä mitään omaa elämää ole tullut rakennettua.

Vierailija
96/99 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on ehkä 30 miestä, joilla olisi varaa kotirouvaan, typerä keskustelu. Lukekaa sen Koiviston akan itkua, millaista on kun mies yllättäen jättää eikä mitään omaa elämää ole tullut rakennettua.

Pane tuohon vähintään kolme nollaa lisää.

Vierailija
97/99 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan.Nuohan hakee:

Farmer's Only,FarmersD,single farmers dating,westernmatch.com

Appikaupasta cowboy dating

Googleta nimi ja kuvat. Nähkää Skypessä.

Suositan ennen liittymistä pohtimaan entisiä suhteita. Muistelemaan exien profiileja samaten käytöstä deittailun aikana. Kirjaa paperille muistiin. Tämän jälkeen siirry kirjaamaan tulevan partnerin ihanne piirteitä. Käy jokaisen Skype kohtaamisen päätteeksi läpi listaa maistellaksesi äskeistä seuralaista. Blokkaa välittömästi huonolta tuntuvat.

Toiveena isännillä olisi rouva kokelaan osalta kotitaloustaitojen ohella puun,-nahan ja hopea-astioiden kiillotustaito. Profiilikuvaan mekko kakun kera. Treffeille trenssitakki päälle.Tuo mukanasi itsetehty lahja. Puolofee kakku edesauttaa flirttailussa.

Vierailija
98/99 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli haluaa miehestä vain rahaa ja ylläpitoa muttei koe tähän mitään fyysistä vetoa? Eikö tälle toiminnalle ole raamatullinen nimikin?

Sulla menee nyt prostituoidut ja kotirouvat sekaisin.

Vierailija
99/99 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo saa olla töissä tai kotona silloin kun on se oikea. En mä muidenkaan ihmisten elämään puutu, miksi vaimoa ohjailisin. Kun homma toimii, sama se nyt on mitä tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän