PÄIVÄN säästövinkki: eroa tänään kirkosta , voit säästää 10 vuodessa
3500 euroa, kuten minä, kun erosin 10 vuotta sitten.
En tue kirkon johdon luksuselämää.
Kommentit (55)
Lopeta samalla hesari, niin voit säästää 10 vuodessa 5000 euroa. Kymppitonnin voisi käyttää vaikka luxusmatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu...
Mikä ei onnistu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu...
Mikä ei onnistu?
Vanhemmat ei suostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu...
Mikä ei onnistu?
Koska erosin jo vuosia sitten 😂
Tälläistä ketjuista lähtee tutkintapyyntö poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu...
Mikä ei onnistu?
Koska erosin jo vuosia sitten 😂
Niin minäkin. Suosittelen samaa kaikille.
Kirkko irti valtiosta!
Vierailija kirjoitti:
Tälläistä ketjuista lähtee tutkintapyyntö poliisille.
Mitäs tutkittavaa tällaisessakaan ketjussa muka olisi??!!
Aattelin että on parempi turvata loppuelämän vakaus, sitten viimemetreillä voi jättääkin laivan, ettei tarvitse jälkeenjääneiden kokea häpeää.
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun yle verosta päästäisiin
Täysin samaa mieltä! Aivan turhaa rahan tuhlausta veronmaksajilta, ei tolla firmalla ole mitään tekemistä yhteiskunnan hyvinvoinnin kannalta, tai edes sen toiminnalla. Pelkkää vasemmistolaista p*skaa.
Netflixin voi vaihtaa plex serveriin, netin voi jakaa kännykästä, syömisen voi rajoittaa joka toiseen päivään, punttisalin sijaan voi tehdä kehopainoharjoituksia kotona, telkkarin voi vaihtaa pienempään koska halvempi ja pienempi sähkönkulutus jne jne.
Vierailija kirjoitti:
Netflixin voi vaihtaa plex serveriin, netin voi jakaa kännykästä, syömisen voi rajoittaa joka toiseen päivään, punttisalin sijaan voi tehdä kehopainoharjoituksia kotona, telkkarin voi vaihtaa pienempään koska halvempi ja pienempi sähkönkulutus jne jne.
Ja erota kirkosta!
Ihana idea. Edelleen kaikki seurakunnan tarjoamat palvelut maksutta käytössä, mutta veroja ei tarvitse maksaa. Lapsen saa päiväkerhoon, aikuisille on pariterapiaa, on erilaisia tapahtumia ja löytyy apua niin mielenterveysongelmiin kuin ruokalaskun maksamiseen diakoniatyön kautta. Kirkkosalinkin saa käyttöönsä tasa-arvon nimissä.
Miksi maksaa, kun voi ottaa edut maksutta?
Minä olen maailman valo
-Jeesus Kristus
Sillä niin paljon Jumala rakasti maailmaa, että antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään joka Häneen uskoo hukkuisi, vaan saisi iankaikkisen elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu...
Mikä ei onnistu?
En voi erota sellaisesta mihin en kuulu
Miten niin 3500 kymmenessä vuodessa. Tuonhan säästää jo 3 vuodessa, ainakin minun tuloillani.
Ei onnistu...