PÄIVÄN säästövinkki: eroa tänään kirkosta , voit säästää 10 vuodessa
3500 euroa, kuten minä, kun erosin 10 vuotta sitten.
En tue kirkon johdon luksuselämää.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläistä ketjuista lähtee tutkintapyyntö poliisille.
Mitäs tutkittavaa tällaisessakaan ketjussa muka olisi??!!
Uskonnottomuuden pakkosyöttöä, ihan samoin kuin uskonnonkin.
Paitsi, että tätä ketjua sinun ei ollut pakko avata. Avasit sitten kuitenkin, koska haluat kontrolloida kaikkien sanomisia.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Kirkosta eronneet pitäisi haudata aidan taakse, hautapaikka kyllä kelpaa loisijoille ilmaiseksi.
Valtio kylläkin maksaa kirkolle siitä, että se hoitaa hautaamispalvelut. Eli ei mene sinun veroistasi minun hautauskulut. Ole ihan huoletta.
Vierailija kirjoitti:
Kirkosta eronneet pitäisi haudata aidan taakse, hautapaikka kyllä kelpaa loisijoille ilmaiseksi.[/quoteAinakin Helsini -Vantaa Honkanummen hautausmaa on iso alue: Uskonottomille. Erikseen iso alue islam uskonto. Kuin nin sanotuille kristiytyille.Useampi muistolehto. Suku haudassamme on sekä kirkoon kuuluneita ja kuulumattomia. Haudan Hoitomaksut ja kesäkukat Hinnat pilvissä.Sama hinta kuuluuko kirkoon vai ei.
Erosin samana päivänä kun täytin 18. N34
Taivaan portilla Pietari sitten huomaa "hei sullahan on jäsenmaksu maksamatta", kuinkas suu sitten pannaan? Mahtaa hiukan harmittaa.
No onhan sulla ne säästyneet rahat...
Vierailija kirjoitti:
Taivaan portilla Pietari sitten huomaa "hei sullahan on jäsenmaksu maksamatta", kuinkas suu sitten pannaan? Mahtaa hiukan harmittaa.
"Taivaan portilla"?
Huh huh. Otahan tämän päivän lääkkeesi, niin harhat ehkä hälvenevät.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f2699af5-1fd9-4eb3-b3eb-d3039c6ee757
2000-luvun alussa kirkkoon kuului 85 % suomalaisista, v. 2020 enää 69 prosenttia.
Päivi Räsäsen homopuheista Ajankohtaisessa kakkosessa on näköjään jo 12 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Igor ryzzärotta ilmiannettu
Oletko ihan selvin päin, kun sotket ryzzäjuttuja kirkosta eroamiseen??!!
Niin mitä ne ryssäbotit haluavat? Ja millä tavoin he puhuvat? Aloitus täyttää kaikki kriteerit, rakas Igor.
Jaa että on "ryzzäjuttu" sanoa se tosiasia ääneen, että kirkolle tuntuu hölmöltä maksaa rahaa?
Kyllä, Igor.
Ja se on eri juttu se tosiasi, koska sinun maassasi se todellakin voi tuntua hölmöltä.
Suomi on sitten aivan eri juttu, mutta ethän sinä voi tätä ymmärtää, etkä halua, etkä edes saa miettiä muulla tavalla kuin sinulle maksetaan.
Tästä igor-spämmäämisestä on tainnut tulla sinulle todella tärkeä asia? Ota kuitenkin huomioon, että se häiritsee muita keskustelijoita todella paljon. Ymmärrämme, että haet tällä huomiota ja että se saa sinut tuntemaan itsesi tärkeäksi ja älykkääksi, mutta muille se näyttäytyy vain typeryytenä. Osallistu keskusteluun ja puhu sen aiheesta ja jätä nuo igorjutut vähemmälle, kiitos. Eri.
da da igor vitty syomi
Vierailija kirjoitti:
Minä olen maailman valo
-Jeesus Kristus
Enkä vaadi teitä ylläpitämään hulppeita kirkkoja ja keräämään veroja! Minun puoleeni saa kääntyä maksutta.
Vierailija kirjoitti:
Kuvainnollisesti pappi toimii Pietarina.
Olen todella kiitollinen kirkon diakoniatyöstä, se on usein köyhän viimeinen henkireikä.
Nim. Iloinen kirkollisveron maksaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen maailman valo
-Jeesus KristusEnkä vaadi teitä ylläpitämään hulppeita kirkkoja ja keräämään veroja! Minun puoleeni saa kääntyä maksutta.
Kymmenykset pitää maksaa valtiolle.
Tienaan vuodessa minimityökyvyttömyyseläkettä 10 400€ Vuodessa. Veroprosentti 0%. Kyllä kuulun mielelläni myös kirkkoon. :)
Jos lisää päästöjä mahtuisi ilmakehään.