~*~*~ Ensikot tiistaina 14.11.2006 ~*~*~
Kommentit (11)
Niin, taas mä oon täällä alottelemassa pinoa keskellä yötä. En viittiny ruveta vastailemaan maanantain pinoon enää vaan alottelin sitten uuden.. Taas kun yön vietän töissä ahertamassa.
[color=blue]Juli:[/color] Tervetuloa taas mukaan aktiiviseen piinailuun ja palstailuun :)
[color=blue]Dizku83:[/color] Tervetuloa mukaan ensikoiden porukkaan :) Kävisikkö laittamassa vielä oman esittelyn tuonne meidän esittelypinoon. Päivittelen sen sitten sinne, linkki olis tässä: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8832106&p=2&tmode=1&smode…
[color=blue]Repuli:[/color] Johan oli hävytön täti ku noin yllättäen hyökkäs ja vielä yöllä. Toivottavasti työpäivä meni hyvin. Huomasin, että tulit mukaan samoihin aikoihin ku mä palasin tänne. Näihän se on, että suositellaan odottamaan kuukautiset tai kahdet keskenmenon jälkeen. Eiköhän sen elimistön oo hyvä antaa hiukan palautua ennen uutta raskautta.
[color=blue]Lisbet:[/color]Käyhän meitä välillä moikkailemassa, ja neuvolan jälkeen saadaan varmaan lisätä jo sun la tuonne esittelypinoon, kunhan se muistat ilmottaa.
[color=blue]Dajm:[/color] Pahoittelut negasta ja tuhruttelusta.
[color=blue]Emka:[/color] Ok, mä päivitän sut plussanneeks ku seuraavan kerran esittelypinon päivitän. Ilmottele la sitten myöhemmin niin lisätään se sitten sinne.
[color=blue]hannah:[/color] Kai sä pian päästät meidän piinasta ja testailet :)
[color=blue]HMH:[/color]Eikö sitä oo mukavaa saada vähän lisää jännitystä tähän yrittämiseen? :)
[color=blue]Niina:[/color] Mulla ainakin tuli pillereiden lopetuksen jälkeen näitä iho-ongelmia eli näppyjä selkään sekä naamaan.
[color=blue]Maitikka:[/color] Toivottavasti täti kuitenkin tajus pysyä poissa, eikä sinne ilmaantuis
[color=blue]Greetas:[/color]Suuren suuret onnittelut plussan johdosta :) Saakos sut heti päivittää plussanneeks vaiko ilmottelekko sitten kun päivittelen?
[color=blue]Live:[/color] Toivon mukaan se täti jäiskin sinne nurkan taakse :)
[color=blue]Nuutti:[/color]Pian pääset piinaileen :) Olitkin kerenny käydä kirjottelemassa jo enne kuin sitä itse kerkes mitään kirjottamaan. Toi työpari on nostattanu mun perseen muutamaan kertaan tästä penkistä ylös ja ollaan oltu liikkeellä niin tämänkin viestin kirjottaminen on tehty pätkissä.
Hiukan otti tänään pattiin ku tuli lasku tuosta sairaalakäynnistä. Sekin vielä että raskaus keskeytyy niin siitä hyvästä pitää pulittaa kohtalaisen suuri summa. Mutta eihän tuo sairaalassa käyminen ja makaaminen mitään halpaa touhua oo.. No ei auta muutaku maksaa kiltisti se lasku. Eikai tänne sitten mitään ihmeempää..
Jatketaan työntekoa tähän aikaan ku muut vielä nukkuu..
Hauskaa tiistaipäivää enskoille
-Sara-Maria-
Tulin jättämään aamun ensimmäisen viestin ;) Toivottavasti yökyöpelit saavat nyt nukuttua! Ihan tuskalta tämä herääminen kyllä taas tuntui... No, mutta kuitenkin - hereillä ollaan!
Nuutti, ehkäpä saat yllättyä loppuviikosta *bd* :)
Sara-Maria, inhottava juttu toi sairaalalasku. Ne tosiaan yllättää, kun niin harvoin joutuu muista tuollaisista jutuista maksamaan niin isosti. Kerran se vain kirpaisee! Toivottavasti teille tulee seuraavaksi lasku synnyttämisestä :)
Vilkutuksia muullekin porukalle tähän päivään!
).( Huh kp 27/27-33... Nyt rupes jännittämään :) Vaikka pinna on kyllä kireellä ja masua juilii, että varustautunut olen.
Olen täällä myös aikaisin, kun testasin juuri uudestaan ja negahan siitä tuli :( Nyt sais menkat alkaa, että voin aloittaa clomit.
Onnea Greetas!!!
Livelle peukkuja nyt ja Nuutille loppuviikkoon bdbdbdbd
Sara-Maria, tuntuu varmaan tosiaan epäreilulta, ettää keskenmenosta joutuu vielä maksamaan, ymmärrän hyvin :(
Nyt masentaa, koska meille uhkaa tulla kahden kuukauden yritystauko jos mun menkat ei ala tänään. Mun mies lähtee matkoille parin viikon päästä, ja jos aloitan clomit mun kierto vois lyhentyä niin paljon, että saatais yksi piinakierto vielä tähän vuoteen. Mutta jos menkat ei nyt ala, ei me millään ehditä ovikseen ennen kuin mies lähtee...
Paljon onnea Greetas!!! Ihana juttu!!!
Maitikalle pahoittelut negasta!
Ja Sara-Maria, tuntuu varmasti vähän kohtuuttomalta vielä joutua maksamaan siitä kurjasta kokemuksesta. Mutta kuten sanottu, toivottavasti seuraavan kerran " saa" maksaa sitten synnytyskäynnistä. Sen maksaa varmaan paljon positiivisemmin mielin.
Livellä on jännät paikat, toivottavasti tuntemukset on sitä toista eikä menkkoja..!
Tervetuloa Dizku mukaan, uusia tässä ollaan itsekkin. Tää on varsin koukuttavaa puuhaa tää palstailu..
Aion tässä vetäistä mukavan pikku lenkin ja sitten töihin. Pihalla toivottavasti piristyy, kun meinaa olla hiukan tylsää. Aurinkoista tiistaita kaikille! -F-
KUN OLI TIPPUNUT TOISELLE PUOLELLE!!
:) L. (rv 5+2)
Heips!
Paljon, paljon kiitoksia teille, jotka olette onnitelleet!! :) Ihanaa, että niin moni on lukenut uutiset.
Joku kyseli, että monesko kierto oli...hmm...en oikein pysty laskemaan kun noita kuukautisia ei ole tullut luomusti, joten tämä on ensimmäinen clomifeeni kierto ja näköjään heti tepsi.
SaraMaria: Ilmoittelen sitten, kun saat laittaa minut plussanneeksi. Katsellaan nyt ensin rauhassa, pysyykö asukki matkassa.
Edelleen siis oireettomana mennään. Pissattaa ja turvottaa, nipistelee alavatsasta...siinäpä ne. Toivotaan, että tämä ei ole mikään tuulimuna tms. Peukkuja siis jokainen pitelemään.
Jeps. Kirjoittelen huomenna lisää, nyt on työhommia LIIAN paljon.
*greetas*
Toivottavasti asukilla on paljon tarrasukkia matkassa ja että kaikki menee hyvin.
Daijmille pahoittelut negasta. Ja Hannah oot tosiaan teräs hermoinen.
Mulla ei ollu kun päivän myöhässä ja jo testailin ja negahan se tuli ja tänään tätikin kurvas paikalle. Mut kiitos kaikille tervetulo toivotuksista ja yritän kovasti aina välillä käydä kahtelee mitä teille kuuluu. Oon vähän huono kirjoittelemaan:)
T:Dizku83 kp1/28-40
Greetas: Onnea kovasti ja paljon! Tarrasukat vaaville matkaan. Hienoa kuulla sinun onnistuneen ensimmäisellä clomikierrolla, kaikkien kipujen jälkeen!*bdbdbd*
Sara: Vaatii varmasti aikaa ja pohdintapuhelemista miehen kanssa, että pääsee johonkin ratkaisuun yrityksen jatkamisesta. Ei se keskenmeno ole varmasti miehellekään helppo juttu ajatella. Kuulostaa järkevältä yksi välikierto, että kroppa ehtii palautua. Jaksuja päiviisi!
Juli: You are back! Jee, johan sua kaivattiinkin remmiin! Toiset, kuten minä, ne ei katoa täältä mihinkään!;) Mutta toivossa on hyvä elää! +++++ tuulia sinulle!
Dizku: teretulemast joukkoon mukavaan! Hyvinhän sinä olet paikkasi löytänyt ja kommentoinut meitä muita! Harmitus, että täti löysi teillekin! Uuteen kiertoon paljon plussatuulia!
Nuutti: Kiva päästä yhdessä piinailemaan! Repesin, että oikein kaksin käsin olit vetänyt bilejuomaa! ;) ;) Nou ressi!
Aquaa jo hymyilyttää! Hienoa!
Hannah: *bdbdbdbd* x) jännää!
Vilkutuksia kaikille tasapuolisesti!
nellamaija kp 24 (noin)/28-34
[color=red]Haa! Äläs [b]Juli[/b] luulekaan että sun kirjottelut menee ihan ohi! Täällä Titi on kyttäilemässä! Enkä mä nyt oo täältäkään puolelta varsinaisesti pois lähtenyt, kyllä mä sillon tällön kirjottelen tännekin kun vaan aika antaa periksi. Kivaa muuten kun [b]Juli[/b] pääset taas piinailemaan! Aah, huomenna on vapaapäivä koulusta... Tosin kokeeseen pitää lukee... Blaah. No kuiteskin, en minäkään itseäni varsinaisesti lapsettomaksi lue, vaikka lapsettomuus puolella palstailenkin, mutta kun kaikki tutut vanhat enska-kamut on siellä... Ja kovasti odottelen tutkimuksiin pääsyä (tai mielummin tärppiä!) mutta vielä ei ole aikaa eikä energiaa mennä ruikuttamaan tutkimusten aloittamista ja lääkärikin sanoi että ei tässä vaiheessa vielä rueta tutkimaan (taustaa tietämättömille: takana 7kk yritystä ja 2 keskenmenoa tuona aikana). Jokos minä olen onnitellut [b]Lisbetiä[/b]? Jos en niin PALJON ONNEA JA VAUVALIIMAA MATKAAN! ONNITTELUT MYÖSKIN [b]Greetakselle[/b]! Sori en jaksa nyt kommentoida enempää... Kamala väsy... Ilmeisestti mun kiertokin alkaa olla lopuillaan kun mahassa juilii siihen malliin että täti tekis tuloaan. En siis ole laskenut keskenmenon jälkeen kiertopäiviä enkä laske vieläkään. Jos ei vielä viikon päästä tätiä näy niin täytynee sitten laskea ne koopeet! Mutta jotenkin nyt tuntuu siltä että eiköhän se siellä hyökkäykseen varustaudu juilinnasta päätellen. Ja kaupassa tuli varmaan jo alitajuinen ennakkovaroitus ostaa siteitä, vaikka ei kauppalistassa lukenutkaan. Kun ei kotona olisi muuten siteitä ollut varalla. Hitto mä oon kyllä kätevä... Ensin en laske koopeitä ja sitten en varaa kotiin siteitä... Hohhoijaa. Äly hoi järki älä jätä. No onhan tää toisaalta aika riskialtista peliä olla laskematta koopeitä, jos täti tekeekin hyökkäyksensä väärässä paikassa väärään aikaan eikä ole osannut varautua etukäteen... :@
T:Titi-uu[/color]
ONNEA GREETAS!! Paljon erkeepperiä vauvan matkaan ja ihanaa odotusta! Ja olinkohan EMKAA muistanu onnitella? No varmuudeks samat toivotukset sinnekin!
JULI oli palaillut tunnusväreineen, kiva! Tervetuloa takas kuumeilemaan ja jännäämään!
DISZKU (meniköhän oikein nyt kuitenkaaan...?), tervetuloa mukaan! Ja uutta puhtia uuteen kiertoon!
DAJMILLE pahoittelut tädistä! Mut hei, piinaillaan sitten samoihin aikoihin! Peukutukset meille :)
NELLAMAIJA, my friend! Siellä pinisviikko menossa, nyt peukut pystyssä täällä kotikatsomossa tärpin puolesta *bdbdbd*
Myös LIVELLÄ ja NUUTTILLA piinis menossa/tulossa, hui! Peukutukset!
Ja HANNAH " the piinailija" vauhdissa edelleen! Ei voi kun ihailla sun kärsivällisyyttä :)
).( alkukierron tylsyys, onneks täti pakkaillut jo laukkunsa ja tekee lähtöä. Tässä kierrossa taidetaan jättää tikutukset väliin ja mennä rennosti. Jotenkin alkaa olla sellaset fiilikset, ettei tästä ilman lääkärin apua välttämättä selvitä ja kumma kyllä, se jotenkin rauhoittaa. Löysin rantein siis koitetaan mennä eteenpäin.
Muksaa viikkoa, enska-toverit!
Sara-marialta kylla onnistuu yokyopeily. Ma istun viela toissa viimesta tuntia maanatain puolella, onneks kohta klo on 17.00 ja ma paasen kotiin oman kullan kainaloon.
Greetakselle paljosti onnea...mahtavia uutisia...antaa toivoa tuo oireettomuus:) Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan.
Dajmille pahoittelut! No nyt paaset ainakin uuteen kiertoon, toivottavasti kaikki pillereiden rippeet poistuu tadin mukana.
Juli oli tullut takaisin...jippiii....kiva kun paaset taas kuumeilemaan.
Kaikille muillekin bdbdbdbdb ja lussatuulia
ON: kpt on jotain parinkympin paremmalla puolella, loppuviikosta saa taas piinailla, vaikka oon ihan varma ettei meilla kuitenkaan tarpannyt.
Pienta juilintaa on ollut oikealla alavatsassa, mutta ei kai se sen kummempaa ole kuin yleensakaan.
se on termis taas!
Hauskaa tiistaita kaikille!