Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainut kellä on tälläinen intiimiongelma?

Vierailija
30.12.2022 |

Elikkäs mulla on sisemmässä häpyhuulessa pitkulainen uloke. Ei kovin iso, mutta kyllä sen näkee ja tuntee. Lisäksi se on hieman kasvanut. Nyt huomasin, että siihen lähelle ilmeisesti tulossa toinenkin. Tai ainakin näkyy semmoinen pieni näppy noin sentin päässä. Ja sen huomasin kun pesin alapäätä. Eli sen myös tuntee.

Tuo isompi näppy on ollut siinä jo ainakin pari vuotta. Ei ole kipeä, eikä siinä varmaankaan ole mitään mätää sisällä tms. Vaikuttas olevan ihan samaa matskua ja väriä kuin tuo häpyhuuli mistä kasvaa. Kokoluokka voisi olla noin puoli senttiä kun sitä vähän venyttää. On siis vähän lytyssä.

En pysty enää harrastamaan seksiä, koska asia hävettää. Voisiko joku kertoa mikä voisi olla. Minulla ei ole sukupuolitauteja. Papakokeet puhtaat ja kierto säännöllinen.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyllä suonikohju. Ja ei haise alapää. Voitteko vastata asiallisesti.

Ap

Fiksuinta, mitä voit tehdä, niin varaat ajan gynekologille, kysyt mikäsiellä on ja miksi ja voiko tai pitääkö sille tehdä mitään.

Mitä tulee siihen ,että siinä jotain häpeät, se on 110%:sesti turhaa. Kumppanilla ei ole muu mielessä ,kuin se että saa työntää pippelinsä sinuun ja nauttia , ihan niinkuin itsekin nautit.

Oliko kyllin selvästi sanottu?

Olen mies eikä minulla ole koskaan ollut mielessä pelkkä oma himoni kun olen halunnut naisen kanssa seksiä. Saati sitten pelkkä oma nautintoni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla