Olenko ainut kellä on tälläinen intiimiongelma?
Elikkäs mulla on sisemmässä häpyhuulessa pitkulainen uloke. Ei kovin iso, mutta kyllä sen näkee ja tuntee. Lisäksi se on hieman kasvanut. Nyt huomasin, että siihen lähelle ilmeisesti tulossa toinenkin. Tai ainakin näkyy semmoinen pieni näppy noin sentin päässä. Ja sen huomasin kun pesin alapäätä. Eli sen myös tuntee.
Tuo isompi näppy on ollut siinä jo ainakin pari vuotta. Ei ole kipeä, eikä siinä varmaankaan ole mitään mätää sisällä tms. Vaikuttas olevan ihan samaa matskua ja väriä kuin tuo häpyhuuli mistä kasvaa. Kokoluokka voisi olla noin puoli senttiä kun sitä vähän venyttää. On siis vähän lytyssä.
En pysty enää harrastamaan seksiä, koska asia hävettää. Voisiko joku kertoa mikä voisi olla. Minulla ei ole sukupuolitauteja. Papakokeet puhtaat ja kierto säännöllinen.
Kommentit (41)
Näettekö te emättimen "sisälle", kun kurkkaatte jalat harallaan sinne? Mitä näkyy?
Mietin onko mulla joku laskeuma...
Vierailija kirjoitti:
Terälehtiä on monenlaisia, kuten kukkiakin.
Kauniisti sanottu, ja todennäköisintä. Ei oikein kukaan osaa omien terälehtiensä kauneutta arvostaa. Ja nupusta vasta auenneet terälehdet ovat toisenlaisia kuin täyteen kukkaan puhjenneen ruusun.
Vierailija kirjoitti:
Näettekö te emättimen "sisälle", kun kurkkaatte jalat harallaan sinne? Mitä näkyy?
En todellakaan näe,etkä näe sinäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyllä suonikohju. Ja ei haise alapää. Voitteko vastata asiallisesti.
Ap
Alapääjutut ei kuulu tänne.
Onko tämä siis Aihe Vapaa pois lukien alapääjutut?
Muuta Putlerimaahan, jos sananvapautta haluat rajoittaa!
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Todennäköisesti et vain itse haista enää alapääsi hajua kun olet tottunut siihen, muut kyllä varmasti haistavat. Yleensä tuollaiset syyläiset alapäät haisee.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä yleensä näy sisälle. Lääkäri käyttää erityistä välinettä katsomiseen, spekulum.
Hurjan näköinen teräsvehje, kunnes osaa sen käytön, eli se laitetaan suljettuna sisään, painetaan kahvasta jolloin se leviää ja sisään näkee hyvin. Se vedetään ulos avoimena, jottei se nipistä niitä röpelöitä kipeästi. Muovisen semmoisen voi hankkia kohtuuhinnalla kotikäyttöönkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Todennäköisesti et vain itse haista enää alapääsi hajua kun olet tottunut siihen, muut kyllä varmasti haistavat. Yleensä tuollaiset syyläiset alapäät haisee.
Tuommoista kun lukee niin kyllä kärsin myötähäpeää, ja mies olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan näe,etkä näe sinäkään.
Asiallisempi vastaus on että emättimen sisään ei kyllä näy, jollei sitä aukaista - gynekologisessa tutkimuksessa käytetään spekulumia. Häpyhuulia raottaessa voi emättimen suu näkyä vaihtelevassa määrin ja on kovin yksilöllistä miltä se näyttää. Kiihottumisen yhteydessä (ja etenkin yhdynnän jälkeen) voi näyttää kovin toiselta kuin neutraalissa tilanteessa. Ulkonäkö muuttuu myös iän myötä, ja miten on rasvakudosta, sekä tietty voi synnyttäessä tapahtua muutoksia.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin näen. Edellyttäen, että vaimo antaa kurkata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Muovisen semmoisen voi hankkia kohtuuhinnalla kotikäyttöönkin."
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä yleensä koskaan näy sisälle, joten epänäköistä. Onko anatominen terminologia varmasti hallussa?
Sinänsä ihan asiallista jos katsotaan toistensa paikat ihan harrastuksenkin vuoksi, ja opetellaan anatomiaa ihan konkreettisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Muovisen semmoisen voi hankkia kohtuuhinnalla kotikäyttöönkin."
😂
https://www.amazon.com/plastic-speculum/s?k=plastic+speculum
Jopa on hauskaa - etenkin teinille...
Mieti kun joku mies aikoo nuolla sinun pillua ja näkee sen kauhistuksen.
Ilman kuvaa on vaikea arvoida tilannetta
Vierailija kirjoitti:
Ap
Fiksuinta, mitä voit tehdä, niin varaat ajan gynekologille, kysyt mikäsiellä on ja miksi ja voiko tai pitääkö sille tehdä mitään.
Mitä tulee siihen ,että siinä jotain häpeät, se on 110%:sesti turhaa. Kumppanilla ei ole muu mielessä ,kuin se että saa työntää pippelinsä sinuun ja nauttia , ihan niinkuin itsekin nautit.
Oliko kyllin selvästi sanottu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä yleensä koskaan näy sisälle, joten epänäköistä. Onko anatominen terminologia varmasti hallussa?
Sinänsä ihan asiallista jos katsotaan toistensa paikat ihan harrastuksenkin vuoksi, ja opetellaan anatomiaa ihan konkreettisesti.
Kaksi kättä, joissa sormet. Tämäkö oli uutta anatomian alalla sinulle? Huumori tuntuu ainakin olevan vierasta.
Vierailija kirjoitti:
Miks pitää nuolla, kyllä ne parhaat kiksit tullee ihan muulla tavoin, tiedoksi vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä ihan asiallista jos katsotaan toistensa paikat ihan harrastuksenkin vuoksi, ja opetellaan anatomiaa ihan konkreettisesti.Kaksi kättä, joissa sormet. Tämäkö oli uutta anatomian alalla sinulle? Huumori tuntuu ainakin olevan vierasta.
Joo, ei tämä ole oikein huumorikeskustelu. Tässä kysyttiin kumminkin mitä näkyy jalat harallaan. Näetkö tosiaan vaimosi kohdunnipukan kun hän on jalat harallaan? Jos näet niin pitäisi kyllä olla sinunkin naurusi vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks pitää nuolla, kyllä ne parhaat kiksit tullee ihan muulla tavoin, tiedoksi vaan.
Yksilöllistä....
Kyllä se voi joku verisuonen mutka olla, vaikkei olisikaan suonikohju.
-eri