Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän perheestä ketään ei ole kutsuttu minnekään huomenna

Vierailija
30.12.2022 |

Ollaan yhtä epäsuosittuja vissiin kaikki, teinitkin 😮

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitä pakko tosiaan mennä jonnekin? Mun lapsuudenkodissa uudet vuodet vietettiin keskenään, teininä aloin sit liikkua kavereiden kanssa ulkona ja täysi-ikäisenä menin baariin. Nyt me vanhemmat ollaan nuorimmaisen kanssa kolmestaan, vanhempi lapsista on ulkona kavereitten kanssa tässä meidän asuinalueella. Ihan normaalia minusta. Itse en jaksaisi kutsua ketään kotiin joulunpyhien jälkeen. Ja samasta syystä en jaksaisi lähteä jos kutsutaan. Kotosalla parempi :) oman väen kesken.

Vierailija
22/41 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä laaja tuttavapiiri mutta silti kaikki viettävät uuden vuoden omien perheidensä kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette itse kutsu ketään? Ainiin, se maksaa ja siitä on vaivaa, kivempi päästä valmiiseen ilmaiseen pöytään syömään ja juomaan.

Vierailija
24/41 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi mennä yhtään mihinkään?

Itse ajattelin mennä nukkumaan heti kun lapsille on ammuttu raketit eli viimeistään olen sängyssä klo 22.

Vierailija
25/41 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän on kutsuttu muutamaan paikkaan. Yritetään päästä niistä toiseen. Ollaan toipumassa flunssasta. Ihanaa olla pidetty! 😊 Mitä jos te olisitte niitä kutsujia? Kutsukaa muutamia tuttavia tai perheenjäseniä.

Toiseen muutamasta? 

Vierailija
26/41 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen helpottunut, kun uudenvuoden juhlat peruuntui koronatapauksen takia. Ihanaa olla vaan kotona ilman häiriöitä!

Vierailija
27/41 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, meidän nuoret aikuisemme kutsuivat itse itsensä meille ja lisäksi vielä kaveripariskunnankin.

Mitä syötte huomenna?

Jotain ruokaa.

Vierailija
28/41 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei myöskään niitä kilttejä poikia kutsuttu koskaan juhlimaan uutta vuotta. 😔

Puhu vaan omasta puolestasi. Meidän aamusta iltaan tietokoneella istuva nörttipoikamme on kutsuttu kaveribileisiin uutena vuotena. Hän onkin oikeasti kiltti.

Vierailija
29/41 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä te olette kutsuneet omiin uuden vuoden juhliinne?

Vierailija
30/41 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ahdistaa, niin miksi ette kutsu tuttavia teille?

Meille tuli kutsu, minä vaan en jaksa lähteä. Yritän houkutella, josko tuo mies lähtisi ja saisin viettää yksinäni rauhallisen illan.[/quote

Minun mieheni ei lähtisi ilman minua mihinkään. Meillä on aina rauhallista niin miksi sulla tarvisee houkutella se mies muualle. Mikä ihmeen häirikkö se sun äijäsi on. 

Vierailija
31/41 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole meitäkään kutsuttu. Olen miehen kanssa kotona.

Vierailija
32/41 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei teillä keskenään ole mitään elämää? Ette siis perheenä viitsi lähteä minnekkään?

Varmaan mennään juu, ainakin ilotulitusta katsomaan. Mutta ei tässä nyt ihmeempiä enää ehdi järjestämään.

Ap

Miksei ehtis? Ja mitä pitäisi järjestää jos aikaa olisi enemmän?

Vierailija
33/41 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei teillä keskenään ole mitään elämää? Ette siis perheenä viitsi lähteä minnekkään?

Varmaan mennään juu, ainakin ilotulitusta katsomaan. Mutta ei tässä nyt ihmeempiä enää ehdi järjestämään.

Ap

No oltais voitu mennä vaikka syömään jonnekin mutta pöytävarausta ei enää saa minnekään. Ja ei nyt näin lyhyellä varoitusajalla oikein viitsi kutsua meillekään ketään (kaikki asuu suht kaukana meistä).

Ap

Vierailija
34/41 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinien kanssa harvemmin enää vierailut ovat suosittuja, kun teinit on mielummin omien kavereidensa kanssa tai rauhassa kotona. Näin ainakin meillä. Ehkä sitten joskus vietetään juhlia aikuisten kesken kun teinitkään eivät ole enää kotona.

Meillä taidetaan viettää puolison kanssa kahdestaan, puoliso kun päivystää töissä uuden vuoden. Kaksi jo vähän yli-ikäistä teiniä on kaveriporukoissaan mökeillä ja yksi teini joko kaverien kanssa ulkona tai sitten tulevat meille ja me vanhemmat siirrymme pihamökkiin.

Vierailija
35/41 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen vaan miehen kanssa kahdestaan. Aikuiset lapset menevät kavereidensa kanssa jonnekin. Eikai heitä ole erityisesti kutsuttu, vaan ovat kavereineen yhdessä suunnitelleet, mitä tekevät.

Meitä kutsutaan joskus yhden kaveriperheen luokse, mutta nyt ei ole kutsuttu. Siellä on yleensä ihan kivaa, meidän lapsetkin on suostuneet mukaan nuorempina, kun siellä on nuorempien lasten lisäksi saman ikäisiä jälkeläisiä.

Ei olla kutsuttu ketään meille, koska en tietäisi ketä kutsua. Kaikilla, joita voisimme kutsua, on vielä alaikäisiä lapsia (teinejä), jotka tuskin meille haluaisivat tulla, kun omamme huitelevat muualla. Ehkä sitten muutaman vuoden päästä voisi kutsua. Tai sitten täytyy keksiä jotain muuta tekemistä tai olla kahdestaan miehen kanssa. Hän ei kaipaa juuri sosiaalisia kontakteja oman perheen lisäksi.

Vierailija
36/41 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No oltais voitu mennä vaikka syömään jonnekin mutta pöytävarausta ei enää saa minnekään. Ja ei nyt näin lyhyellä varoitusajalla oikein viitsi kutsua meillekään ketään (kaikki asuu suht kaukana meistä).

Ap

Mikset heränny siihen pöytävaraukseen aikasemmin! Odotit siis, että joku ois kutsunu: Hei me varattiin meille liian iso pöytä, tuutteko mukaan?

Olisitte siis menneet itse suht kauas muille, mutta heitä ei viitsi kutsua suht kauas teille?

Provohan tämä on. Ei kai noin onnettomia ihmisiä voi olla, että ei osaa itse järjestää perheelleen tekemistä, kun odottaa et muut sen tekee heidän puolestaan.?

Vierailija
37/41 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla kotona!!!

Vierailija
38/41 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Mikset heränny siihen pöytävaraukseen aikasemmin! Odotit siis, että joku ois kutsunu: Hei me varattiin meille liian iso pöytä, tuutteko mukaan?

Olisitte siis menneet itse suht kauas muille, mutta heitä ei viitsi kutsua suht kauas teille?

Provohan tämä on. Ei kai noin onnettomia ihmisiä voi olla, että ei osaa itse järjestää perheelleen tekemistä, kun odottaa et muut sen tekee heidän puolestaan.?

No äh, eihän tämä nyt niin iso asia ole, kunhan tylsyyttäni aloituksen tein.

Havahduin vaan vähän liian myöhään. Teineille usein tulee viime hetkellä kutsuja niin en ollut ajoissa varannut koko perheelle pöytää. En tietenkään ajatellut että joku muu meille varaisi 😅

Ja matkan mainitsin lähinnä siksi että kaikilla tutuilla ei ole autoa käytössä.

Ap

Vierailija
39/41 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut siinä käsityksessä, että suurin osa viettää uuden vuoden aaton kotona. Teineillä ja nuorilla aikuisilla toki voi olla menoja kotibileisiin tai baariin. Varmaan aika monella perheellisellä on aika tavallinen koti-ilta, korkeintaan jossain lähistöllä voidaan nähdä tuttavia jos ollaan raketteja katselemassa. Ehkä se on somen luomaa illuusiota, että _kaikki_ muut järjestävät jotain hienoja illallisia koko ystäväporukalle ja shamppanja pullot poksahtelee :)

Vierailija
40/41 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ahdistaa, niin miksi ette kutsu tuttavia teille?

Meille tuli kutsu, minä vaan en jaksa lähteä. Yritän houkutella, josko tuo mies lähtisi ja saisin viettää yksinäni rauhallisen illan.[/quote

Minun mieheni ei lähtisi ilman minua mihinkään. Meillä on aina rauhallista niin miksi sulla tarvisee houkutella se mies muualle. Mikä ihmeen häirikkö se sun äijäsi on. 

Opettele ensin lainaamaan viestejä ja tule sitten vasta v*ttuilemaan ihmisille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi