Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten valitsen oikean luomiväripaletin itselleni?

Vierailija
30.12.2022 |

https://www.google.com/search?q=essence+luomiv%C3%A4ripaletti&tbm=isch&…

Essencellä lämmin ja kylmä nide, ruusu ja ruskea yllä olevissa paleteissa. Miten valitsen itselleni parhaimman sävy-yhdistelmän?

Iho vaalea ja herkästi tunkkainen, vivahtaa keltaiseen mutta ei rusketu kovin herkästi. Harmaa, sininen ja luonnonvalkoinen ei sovi minulle ollenkaan vaatteissa tai meikissä.

Silmät vahvan vihreä ja hiukset ruskeat. Mikään "likainen" ei sovi. Luumu, liila, lämmin ruskea, joulupunainen sopii.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nude siis.

Vierailija
2/12 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanoisin, että sulle sopii se ruskea, lämpimään vivahtava paletti.

Vierailija
4/12 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeassa sävyt aika tummia, ihoni on hyvin vaalea -sopiiko silti? Mitenhän ruusu, onko tunkkainen? Ihohuokoset näkyy ja silmänalusissa tummuutta, mutta silmät vahvan väriset ja kulmat ruskeat.

Vierailija
5/12 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsemalla sellainen joka ei allergisoi tai varise silmiin.

Vierailija
6/12 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruskeassa sävyt aika tummia, ihoni on hyvin vaalea -sopiiko silti? Mitenhän ruusu, onko tunkkainen? Ihohuokoset näkyy ja silmänalusissa tummuutta, mutta silmät vahvan väriset ja kulmat ruskeat.

Kyllä varmaankin nuo kaikki muut käy paitsi tuo viileänsävyinen Cool.

Vierailija
7/12 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan? Rose kiinnostaa, vaan korostaako punasävyt tunkkaisuutta/silmänalusia,huokosia?

Vierailija
8/12 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy värianalyysissä. Sen jälkeen värien valinta (meikit, vaatteet, asusteet, jne..) hoituu kuin itsestään.

Vierailija
10/12 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/12 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vain haaveilen paletista, mihin voisi itse valita värit. Nykyisin jää aina kaikkein tummimmat käyttämättä. Paletit olisivat muuten käteviä.

Vierailija
12/12 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestisi perusteella älä osta sitä cool-palettia. Mutta kuten joku jo aiemmin sanoikin, käy värianalyysissa. Itse kävin jo 16-vuotiaana ja vaateostokset ja meikkiostokset on paljon helpompi tehdä kun ei näitä tarvitse juuri miettiä. Olen itse pehmeä kesä ja just kaikki tuollaiset utuiset luumut sun muut on parhaita värejäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän