Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Elokuun viimeinen lauantai, Venetsialaiset, kesän ja koko tämän meidän epäonnistuneen tarinan loppu. Sitä päivää odotan enemmän kuin mitään muuta. Sen jälkeen hyvästi.
Uuden vuoden lupaus, ehtii 31.12.23 antamaan uuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus kaipaan fyysistä kosketusta niin paljon, että sattuu. Itken usein iltaisin. Äänettömästi
Niin minäkin.
Ja minä.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin vilkuttaa sulle tänään, kun tajusin, että olet siinä kadun toisella puolen.
Epävarmuusstressi. Uutta nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Elokuun viimeinen lauantai, Venetsialaiset, kesän ja koko tämän meidän epäonnistuneen tarinan loppu. Sitä päivää odotan enemmän kuin mitään muuta. Sen jälkeen hyvästi.
Kenelle tämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäätelöauton ääni
Kuuluu meille molemmille yhtä aikaa
Paranoia
Totuus
Olipa yllätys että satuinkin samaan aikaan sinne missä tänään nähtiin ja et usko kuinka iloiseksi tulin näkemisestäsi.
Se oli tämänhetkisessä ikävässä fiiliksessäni todella tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Tutuista kavereista neljä löysi aikoinaan aviopuolisonsa Venetsialaisista. Olin paikalla ja näin kaiken ensihetkistä alkaen. Muistan, kun kaveri katsoi sitä tyttöä epävarmana ja kysyi minultakin, että tuolla se on, vitsit, uskaltaiskohan sitä mennä kysyyn tanssiin. Ja me siinä ympärillä melkein pakotettiin hänet, että mene mene, go for it, anna palaa Frank. Ja niin hän sitten meni. Seurasin katseella, että miten siinä käy. Kaveri tarttui tyttöä hihasta ja kumartui puhumaan. Ja siihen ne jäivät puhumaan ja ovat siitä asti olleet yhdessä. Nyt on neljä lasta. Sitä ei voi käsittää, millainen etuoikeus ihmiselle on, että asiat sujuvat tuolla tavalla. Sen tiedostaa äärimmäisen hyvin, kun itse on lyönyt vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen vain päätä seinään parin etsimisen suhteen.
Mitähän puuhailet lomallasi? Vai oletko lomalla?
Vierailija kirjoitti:
Nukkuisin mielellään kaivatun jaloissa (myös)
Koira. Jokin pieni rotu tai sitten hemmoteltu kakara isommassa koossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan tiikeli🐯
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Pitkiä helliä halauksia ja paljon suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Aikamoinen ikävä 💕
Kiitos. Hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Pitkän pitkiä lämpöistä halauksia ja suukkoja
sulle. 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Samanmoinen ikävä. 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan tiikeli🐯
Leijona sanoisin. Tai antilooppi. Joku sellanen safarieläin, mitä noita nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Pyytäisit vaan kylään, en välitä tipan tippaa ulkoisista puitteista jos se jännittää..
On totta, että ulkoisilla olosuhteilla ei ole merkitystä, jos toinen on se oikea. Sitä voi elää onnellisena vaikka roskapöntössä, jos elämässä on rakkautta. Jos taas ei ole, hienoinkaan kartano ei tee onnelliseksi.
Oma nykyinen kämppä on kuitenkin sellainen murju, että eipä sinne tee mieli naisia kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän puuhailet lomallasi? Vai oletko lomalla?
Lomalla olen, nyt pois kotoa.
Unelmieni naiselle.