Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Hyvää lauantaipäivää pikkuvaalealle 🤗
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Kaiken tämän jälkeen ymmärrän rakkautta paremmin. Se vain on. Itse voi vaatia kaikenlaista, odottaa ja pettyä, kiukustua ja ajautua apatiaan. Rakkaus on ja pysyy. Kerran herättyään.
Höpsis, kyllähän se päättyy monillakin. Monetkin umpirakastuneet parit saattavat myöhemmin erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiken tämän jälkeen ymmärrän rakkautta paremmin. Se vain on. Itse voi vaatia kaikenlaista, odottaa ja pettyä, kiukustua ja ajautua apatiaan. Rakkaus on ja pysyy. Kerran herättyään.
Mun kokemus on erilainen. Rakkaus katoaa, jos sitä ei hoida.
Ilmeisesti kertomaton ja täyttymätön rakkaus jää olemaan.
Narsistin rakkautta pitää hoitaa eli häntä tulee hemmotella ja hänen tulee saada koko ajan jotakin. Normaali rakkaus on tai ei ole eikä se määräydy minkään jatkuvan huomioimisen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsotte kerran silmiin ja roikutte loppuelämänne täällä itkien ja valittaen odottamassa unelmienne rakkautta. Heikkoa porukkaa. Huomenta.
Hän on tehnyt minut heikoksi. En ole kieltänyt sitä.
Hän on vaikutin ja ilmeisen hyvä sellainen. Miltäs se kuulostaa? Ymmärrän käyttää tuotakin oikeassa kohdassa. Itkeä pillittäminen jokaisesta asiasta on heikkoa todella, koita vahvistua.
En usko että täällä kukaan itkee joka asiasta.
Vierailija kirjoitti:
En ole laskenut kuinka monesti ollaan suudeltu(unessa).
Minun kohdallani taas nuo unet tuppaavat loppua kesken juuri ennen kun huulet kohtaavat.
Vierailija kirjoitti:
Tulin siihen päätelmään että mun täytyy unohtaa sut, kun kuulin sun puhuvan töissä muista miehistä. Ymmärsin että on ollut ihan täysin harhainen sen suhteen et meidän välillä ois jotain kemiaa. Hyvää yötä silti.
Tutustukaa ihmiseen. Tehkää sitten vasta päätökset. Minulla on miespuolisia ystäviä. Töissä 1. Vapaalla 3. Täysin platonisia.
Sivusta
Kateus ei lähde kulumallakaan. Siksi ei kannata antaa aihetta. Hyville tytöille terveisiä, maailma on julma mutta niin sinäkin pystyt rakas olemaan. Pyhä jysäys mä sitten rakastan mun omaa rauhaani!
Vierailija kirjoitti:
Katsotte kerran silmiin ja roikutte loppuelämänne täällä itkien ja valittaen odottamassa unelmienne rakkautta. Heikkoa porukkaa. Huomenta.
Huomenta. Katsoin silmiin joo, mut kiinnosti muuten. Tunsin tuttuutta. Kehossa meni syväl läpi tunne, mitä en ollut koskaan aiemmin kokenut. Ja hän herätti jotain mikä vaan on. Nyt ei olla nähty. Ei taida kiinnostaa...Avasin tässä hiljattain silmät ja huomasin, et moni on kiinnostunut, itseäni paljon nuoremmat. On nuorempi mies, joka katsoo silmiin ja tiedän et tykkää. Pidän itse hänestä. Olis ihanaa, kun tuntis "sitä jotain" ja ehdottaisin treffejä.
Rakastunut häneen, ketä tääl toistaiseksi kaipailen, enempi irl. Taitaa jäädä muistoksi,
opiksi ettei kova kolahdus tarkoita mitään enempää.
Oikeus & Kohtuus my Darling. 🛍💎
- Etsä muka tiedä kuka mä oon?
Kahviaika apinat. Palataan!
Vierailija kirjoitti:
Olen itse itselleni tärkeä enkä koe olevani huonon ja törkeän kohtelun arvoinen. Kiusaaja voi etsiä toisen kohteen tai kiusata itseään. Temppusi ei tehoa minuun. Ei muuta asiaa tälle palstalle.
Alanuolista näkee kuinka Suomessa ei saa ihminen itseään kunnioittaa. Pitäisi olla nöyrä ja antaa kiusata ja alentaa. No, kaikkihan eivät siihen suostu. On ihmisiä, jotka rakastavat ja kunnioittavat itseään, terveesti.
Vierailija kirjoitti:
Aamuhalaus sinulle💕. Tunnetko sen?
Tunnen, rakas 💝
Vierailija kirjoitti:
Katseilla voi myös piristää päivää, esim. molemminpuoliset piiiiitkät katseet tai ohimennen iskee silmää.
Joo onpa tosi kivaa ja piristävää 🖕
Aamukahvin aika ja päivän kirjana Ovidiuksen Rakastamisen taito.
Koko viikko näkemättä sinua ollenkaan... Huolissani olen. Monessakin mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katseilla voi myös piristää päivää, esim. molemminpuoliset piiiiitkät katseet tai ohimennen iskee silmää.
Joo onpa tosi kivaa ja piristävää 🖕
Mä olin niin tyhmä ja autisti, etten tiennyt, et joillekin tuollaiset pitkät tuijotukset on vain kevyttä piristystä. Mut kaikkea sitä oppii 👍
Sitä voi onneksi harjoitella.