Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Ihanaiselle hyvää huomenta ja mitä parhainta viikonloppua.
Katseilla voi myös piristää päivää, esim. molemminpuoliset piiiiitkät katseet tai ohimennen iskee silmää.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken tämän jälkeen ymmärrän rakkautta paremmin. Se vain on. Itse voi vaatia kaikenlaista, odottaa ja pettyä, kiukustua ja ajautua apatiaan. Rakkaus on ja pysyy. Kerran herättyään.
Mun kokemus on erilainen. Rakkaus katoaa, jos sitä ei hoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiken tämän jälkeen ymmärrän rakkautta paremmin. Se vain on. Itse voi vaatia kaikenlaista, odottaa ja pettyä, kiukustua ja ajautua apatiaan. Rakkaus on ja pysyy. Kerran herättyään.
Rakkautta ja suhteita on erilaisia. Voi rakastaa vaikka ei koskaan saisi omaksikaan. Olen kokenut molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkässä suhteessa käynyt näin, mutta välittäminen jäi pysyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Katsotte kerran silmiin ja roikutte loppuelämänne täällä itkien ja valittaen odottamassa unelmienne rakkautta. Heikkoa porukkaa. Huomenta.
Hän on tehnyt minut heikoksi. En ole kieltänyt sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta ja suhteita on erilaisia. Voi rakastaa vaikka ei koskaan saisi omaksikaan. Olen kokenut molemmat.
Ystävääkin voi rakastaa, eikä kyse ole romanttisesta rakkaudesta. Lähimmäisenrakkaus on välittämistä muita ihmisiä kohtaan.
Sivusta eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kertomaton ja täyttymätön rakkaus jää olemaan.
Taas mielessä se suudelma sun kanssa nainen.
Toi ei ollut mulle mutta toi mieleen ihan muun kuin kasvojen alueen suutelun 👹
Hymyilen aina kun muistan ne suutelut.
Vierailija kirjoitti:
Katsotte kerran silmiin ja roikutte loppuelämänne täällä itkien ja valittaen odottamassa unelmienne rakkautta. Heikkoa porukkaa. Huomenta.
Siis kuinka monella täällä tuollainen tilanne? En ole huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Hymyilen aina kun muistan ne suutelut.
Se oli ihanaa, haluan uudestaan
Miksi minun piti kuvitella että tykkäisit minusta? Eihän mulla ole ikinä ollut, eikä taida tulla olemaankaan vastakaikua.
Hiljaisuutesi tappaa minua hitaasti, hyvin hitaasti.
En ole laskenut kuinka monesti ollaan suudeltu(unessa).
Huomenta Narniaan. Aamulla näyttää kaikki taas paljon valoisammalta jopa täällä kaivon pohjallakin.
Maailma on kaunis ja ihmiset ystävällisiä. Aurinkokin paistaa ja kutsuu lauantaiseikkailuihin. Kivaa päivää kaikille <3
Aamuhalaus sinulle💕. Tunnetko sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on tehnyt minut heikoksi. En ole kieltänyt sitä.
Hän on vaikutin ja ilmeisen hyvä sellainen. Miltäs se kuulostaa? Ymmärrän käyttää tuotakin oikeassa kohdassa. Itkeä pillittäminen jokaisesta asiasta on heikkoa todella, koita vahvistua.