Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Ollaan molemmat nyt paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos on löytänyt rakkauden, mutta se ei rakastakkaan takaisin😔 sitten sitä on yksin lopun elämän.
Kuinka syvälliseksi rakkaus on kehittynyt, jos kyseessä ovat olleet yksipuoliset tunteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun pitäisi nyt kai tehdä surutyötä.
Eivät surut suremalla lopu vaan väistyvät ajanmyötä ja silloin, kun elämään löytyy iloa ja rakkautta.
Kyllä se suru loppuu suremalla ja häviää hiljalleen kun ilo ja rakkaus saapuvat. Käytännössä näin, ei niitä ainakaan kannata yrittää väkisin istuttaa pöytään.
Ei väkisillä, muttei suruun jääminen myöskään ole ratkaisu. Suru kestää aikansa, mutta liikaa suruun keskittyminen lamaannuttaa. Ei maailma ympärillä pysähdy ja ilo ja rakkauskin löytyvät aktiivisuuden kautta, eivät paikalleen jäämällä.
Joo kyllä, mutta ei väkisin. Ei aina osaa ajatella samalla tavalla, kun kaikki ei ole sellaisia suruun kiinni jääviä. Muistakaa nyt hyvänen aika, että on muunkinlaisia ihmisiä. Normaalisti sitä vain elää päivä kerrallaan valittamatta. Moni vaan hakee huomiota ja jää ruikuttamaan, kun ei kestä yhtään mitään muuta kuin niitä hyviä tunteita.
Meikä on ulkona ja mietin miten saadaan tää tilanne paremmaksi, aika raskasta on näin rehellisesti sanoen
Vierailija kirjoitti:
Jos laittaisin viestiä sulle, laittaisin punaisen sydämen. Haluaisin tietää reaktiosi.
Ilahtuisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käräjäoikeus
Elämän realiteetit ja todellisuus ovat kyllä tiedossa.
Mitä tarkoitat? Kerro ihmeessä lisää.
Mikähän siinä on kun on niin usein tällä alueella noita vaaleanpunaisia auringonlaskuja
Vierailija kirjoitti:
Kappas, isukki ajo prätkällä ohi, pieni maailma.
Pappa leuhkimassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käräjäoikeus
Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on kun on niin usein tällä alueella noita vaaleanpunaisia auringonlaskuja
Missäs päin Suomea?
Vierailija kirjoitti:
Laita viestiä
Miksi aina mun pitää?
Vieläkö uskot, että meistä tulee me?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käräjäoikeus
Ei kiitos.
Ei nyt yllättänyt. Ei varmaan kannata puuttua aina kaikkeen vaikka kuinka persereikä kutisee. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs päin Suomea?
Etelä
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö uskot, että meistä tulee me?
Kyllä
Nähtiin viimeksi jotai 90-100 pv välillä, olet söpö
Vierailija kirjoitti:
Oli hienon näköistä kun koirulin kanssa käveltiin. Yritin ottaa kuvaa mutta ei näyttänyt niin hienolta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä vissiin ei saa rakastaa ketään muuta kuin jotain T:tä 😵.
Saa toki, mutta miksi pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs päin Suomea?
Etelä
Varmasti näkyy kyllä siellä sun täällä puolella karttaa. Kaunista kyllä tietenkin.
Ei meille tule koskaan tilaisuutta. Ja jos olisimmekin kahden joskus hetken pienen, niin et ole mitenkään ilmaissut että olisit kiinnostunut. Näitä hetkiä ei ole ollut kuin muutamia. Kiinnostunut mies olisi jo tehnyt jotain niinä hetkinä.