Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Kuppi kahvia täytyy saada. Kaunista vaaleanpunaista tummalla sinisellä taivaalla. Rauhallinen tunnelma.
Eivät ne surut suremalla lopu, on tanssi ja laulu tärkeämpää.
(Sig)
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole täällä, joten miksi kirjottelen?
Mikään ei ole kuten ennen. Et sinäkään, koska olet poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tummanruskeat, pitkät hiukset. Hurmaava hymy.
Muita tunnisteita?
Musta paita
Vierailija kirjoitti:
On todella noloa, että kaivatun seurassa oon käyttäytynyt huonommin kuin aikoihin kenenkään kanssa. Ja tämä on toistuvaa. Ainakin oon varmaan tehnyt vaikutuksen, vaikken positiivista. Joskus vielä nauran tälle.
Niin olet enkä siksi aio laittaa enää viestiä. Olet ollut törkeä etkä selvästi aio muuttaa käytöstäsi tai pyytää anteeksi.
Mitä jos on löytänyt rakkauden, mutta se ei rakastakkaan takaisin😔 sitten sitä on yksin lopun elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun pitäisi nyt kai tehdä surutyötä.
Eivät surut suremalla lopu vaan väistyvät ajanmyötä ja silloin, kun elämään löytyy iloa ja rakkautta.
Kyllä se suru loppuu suremalla ja häviää hiljalleen kun ilo ja rakkaus saapuvat. Käytännössä näin, ei niitä ainakaan kannata yrittää väkisin istuttaa pöytään.
Ei väkisillä, muttei suruun jääminen myöskään ole ratkaisu. Suru kestää aikansa, mutta liikaa suruun keskittyminen lamaannuttaa. Ei maailma ympärillä pysähdy ja ilo ja rakkauskin löytyvät aktiivisuuden kautta, eivät paikalleen jäämällä.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua missään?
Ketä etsit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua missään?
Ketä etsit?
Meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Laita viestiä
Laitan kun kerrot vaan kelle 🥰
Jos laittaisin viestiä sulle, laittaisin punaisen sydämen. Haluaisin tietää reaktiosi.
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa mun oma
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Käräjäoikeus
Elämän realiteetit ja todellisuus ovat kyllä tiedossa.
Kyllä se suru loppuu suremalla ja häviää hiljalleen kun ilo ja rakkaus saapuvat. Käytännössä näin, ei niitä ainakaan kannata yrittää väkisin istuttaa pöytään.