Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Sanon tänä yönä Jumalalle että antaa sut toiselle
Jumala se on tosiaan kova poika kuuntelemaan toiveita. Vai meinaatko, että Jumalan kohdalla toimisi käänteinen psykologia. Toivot hänen antavan kaivatun toiselle, niin saat hänet lopulta itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tummahiuksiselta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekalle suukkoja 😘😘
Keneltä..? 🤔😘
Mistäpäpäin? 🤔
Keskeltä Suomea.
Mitä haluat?
Saisinpa kuulla sun äänen parin kuukauden jälkeen, lempeäkasvoinen mies Helsingin ytimessä.
Nappaan tummahiuksiselta tulleen viestin.
Vierailija kirjoitti:
Taas apatiavaihe menossa kaipauksen suhteen. Toivo ja usko lähteneet baariin, jättäneet sen yhden ikävöimään ja mitä siitä sitten tulee.
Pasi.
Vierailija kirjoitti:
Musta on hauskaa, että meillä on jotensakin sama pukeutumistyyli. Värimaailmakin.
Ollaan samiksii :)
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa kuulla sun äänen parin kuukauden jälkeen, lempeäkasvoinen mies Helsingin ytimessä.
Missähän Helsingin ydin on, koska mä olen stadin napa.
Mikki, tiesithän että Bulgariassa voi käväistä sukusoluhoidoissa? Meinaa ethän sä tarvi mua tai serkkuni ehdottamaa naista. Sunhan lähellä on joku joka saa munan seisomaan ja voisi varmasti avittaa. Sille sun kinderyllätys Eduardolle tiedoksi etten syty rikosrekisterin kantajista enkä 10cm.
Niin ja Tommi. M muistaa sen illan kun oven taakse tuli alkuillasta x henkilö kopistelemaan. Kuulemma ilta jatkui siitä hiukan myöhemmin yöllä. Olkaa huoleti meillä kaikilla tulee olemaan ikävää. Kiinnitetään turvavyöt ;)
Vierailija kirjoitti:
Mikki, tiesithän että Bulgariassa voi käväistä sukusoluhoidoissa? Meinaa ethän sä tarvi mua tai serkkuni ehdottamaa naista. Sunhan lähellä on joku joka saa munan seisomaan ja voisi varmasti avittaa. Sille sun kinderyllätys Eduardolle tiedoksi etten syty rikosrekisterin kantajista enkä 10cm.
Niin ja Tommi. M muistaa sen illan kun oven taakse tuli alkuillasta x henkilö kopistelemaan. Kuulemma ilta jatkui siitä hiukan myöhemmin yöllä. Olkaa huoleti meillä kaikilla tulee olemaan ikävää. Kiinnitetään turvavyöt ;)
Ja illan tarinatuokio päätyy tähän.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä rakkaani
Tällainen viesti ei mene perille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi menestynytkin olla tyylitön.
Sinun mielestäsi tyylitön ei välttämättä ole sitä muille
Itse en ainakaan jakelisi tälle miehelle yhtään mitään tyylipisteitä, vaikka olisi kuinka ihana, miellyttävä, positiivinen, avarakatseinen, luotettava, avulias, ystävällinen jne. luonne.
Tai tämä tapaus.
Okei, kiva juttu. Ketään ei kiinnosta sun mielipide.
Sinun mielipiteesi ei ole yhtään sen arvokkaampi, joten turhaan vaivaudut kirjoittamaan noita vähätteleviä kommentteja – oi, niin mukava tatuoitu ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä rakkaani
Hyvää yötä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja illan tarinatuokio päätyy tähän.
Joo. Mikki, Tommi ja Eduardo jatkavat seikkailujaan livenä.
Vierailija kirjoitti:
Musta on hauskaa, että meillä on jotensakin sama pukeutumistyyli. Värimaailmakin.
Huppari ja sukkikset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi menestynytkin olla tyylitön.
Sinun mielestäsi tyylitön ei välttämättä ole sitä muille
Itse en ainakaan jakelisi tälle miehelle yhtään mitään tyylipisteitä, vaikka olisi kuinka ihana, miellyttävä, positiivinen, avarakatseinen, luotettava, avulias, ystävällinen jne. luonne.
Tai tämä tapaus.
Okei, kiva juttu. Ketään ei kiinnosta sun mielipide.
Sinun mielipiteesi ei ole yhtään sen arvokkaampi, joten turhaan vaivaudut kirjoittamaan noita vähätteleviä kommentteja – oi, niin mukava tatuoitu ihminen.
Mulla ei ole yhtäkään tatskaa, eikä siinä ollut mielipidettä.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan T****sta.
Teemusta, Taunosta, Tuomosta, Tarmosta, Tarjasta, Tiitusta, Tiinasta
Jestas sentään, mitkä rinnat..
Ei ole koskaan tullut mieleen, että voisin ohjailla Jumalaa. Olen jotenkin ajatellut sen niin päin, että Jumala kaikessa viisaudessaan ohjailee minua.