Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Terkkuja hänelle, joka postasi päivä tai pari sitten kappaleen B.T. EXPRESS - Do It (Till You're Satisfied) (Remix) (The Schwinn Mix) (1974). Sulla on hyvä musamaku! Oon kuunnellut tuon jo monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vanhemmaks tulee, sitä mukavuudenhaluisempi on. Eli kaikki ylimääräinen sähläys pois rakastelusta kaivatun kanssa.
Mukavuudenhaluinen? Siis tylsä ja kuiva?
Kokemuksesta voin sanoa ettei ainakaan teltta ole kovin kiihottava ympäristö. Sivu
Sulla on vaan ollut kehno rakastaja.
Vain kerran mutta se ei ollut teltassa. Dumppasin.
Vierailija kirjoitti:
Sano mullekki jotain kehuja!
3/4, ei huono.
Vierailija kirjoitti:
Linkakkaa tänne jotain hyvää musaa!
Hei tää ei ollut se musavisa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3/4, ei huono.
Mitä muita kehuja??
Vierailija kirjoitti:
Niitä ihmisiä, jotka olettavat muiden tekevän kaiken puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Näin hassua unta. Olin kanssasi veljesi luona, tutustumassa heihin. Olit niin ylpeä minusta ja minua nolotti, koska todellisuudessa terveyteni on tällä hetkellä huono ja olo aivan uupunut ulkonäköä myöten. Mutta unimaailmassa sillä ei ole merkitystä, mikä oli mukavaa.
Vietä hyvä päivä A. Ajatus sinusta saa jatkamaan.
Hauskaa kyllä miten hyvästä unesta saa eri tavalla virtaa päivään. Mitäköhän se olisi irl kanssasi? Jalat ylttäisi maahan lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen melko varma että jollakin muullakin täällä on sama kaivattu kuin minulla.
Minä en ole siitä melko varma vaan täysin varma, että ainakin 1 - 2 äijänkutaletta kaipaa samaa naista kuin minä. En usko, että he olisivat oleellisesti paremmassa asemassa kuin itse olen, vaikka minut on blokattu. Voivat olla enemmän tekemisissä hänen kanssaan tai viestitellä niitä näitä, mutta friendzonella ovat kuitenkin. Ei kukaan täällä kaipaile, jos olisi läheiset välit irl.
Miten normaalikäytöksinen (?) ihminen saa aikaan tilanteen, että joutuu ihastuksensa blokkaamaksi? Sivusta
Ei normaalikäytöksinen saakaan.
Vähän näin tekisi itsenikin mieli ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole siitä melko varma vaan täysin varma, että ainakin 1 - 2 äijänkutaletta kaipaa samaa naista kuin minä. En usko, että he olisivat oleellisesti paremmassa asemassa kuin itse olen, vaikka minut on blokattu. Voivat olla enemmän tekemisissä hänen kanssaan tai viestitellä niitä näitä, mutta friendzonella ovat kuitenkin. Ei kukaan täällä kaipaile, jos olisi läheiset välit irl.
Miten normaalikäytöksinen (?) ihminen saa aikaan tilanteen, että joutuu ihastuksensa blokkaamaksi? Sivusta
Oletteko ajatelleet, että se blokkaaja ei olisi normikäytöksinen. Voi olla aivan kummin päin vaan, eikä kerro blokatusta välttämättä mitään.
Vierailija kirjoitti:
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Kesä painaa kaipaajia. 🥵
Kaipaajat painavat kesää, eivät kaivattua.
Vierailija kirjoitti:
Kesä painaa kaipaajia. 🥵
Miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko ajatelleet, että se blokkaaja ei olisi normikäytöksinen. Voi olla aivan kummin päin vaan, eikä kerro blokatusta välttämättä mitään.
No sitten tulee ajatus, että nää blokatut ressukat on ihan lääpällään johonkin epätasapainoiseen blokkailija-tinttarellaan, ei kyllä nouse pisteet yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Olen autuas.
Niin onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten minä en ole normaalikäytöksinen.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3/4, ei huono.
Mitä muita kehuja??
Vähän on huonot näytöt nyt.
Mitä muuta