Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
1501/25856 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavattiin viimeksi eräänä lauantaina. Jos olet kaivattuni ja tunnistat viikonpäivän, kerro päivän numero! Siis pelkän päivän, kuukautta tai vuotta ei tarvitse kertoa.

22

Vierailija
1502/25856 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lutkuttaisitko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/25856 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä osaa antaa päivämäärää, miten sen nyt sitten haluaa tulkita mistä alkaneeksi, mun puolelta vois olla vaikka ensitapaaminen jo.

Mun ei. En edes pitänyt hänestä silloin.

Nyt pidän.

- sivusta.

Vierailija
1504/25856 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelko on aiheellinen

Mikä pelko?

Elämänpelko tms.

Elämä pelottaa jos ympärillä ei ole ympärillä ihmisiä keihin luottaa ja tukeutua, jos kaadut se on siinä, ketään ei ota koppia tai nosta ylös. Potkaisevat ja nauravat: mitä sä luulit, luuseri? Virheisiin ole varaa.

Vierailija
1505/25856 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelko on aiheellinen

Mikä pelko?

Elämänpelko tms.

Elämä pelottaa jos ympärillä ei ole ympärillä ihmisiä keihin luottaa ja tukeutua, jos kaadut se on siinä, ketään ei ota koppia tai nosta ylös. Potkaisevat ja nauravat: mitä sä luulit, luuseri? Virheisiin ole varaa.

Täytyy luottaa itseen ja omaan pärjäämiseen, ei muihin.

Vierailija
1506/25856 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin lakanoihin pyörimään sun kans.

Vierailija
1507/25856 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee väärin tahallasi. Ne ovat tietoisia virheitä ja kertovat sinusta ihmisenä. Kun et tee muutoksia, tulet voimaan hyvin huonosti. En ota ystäväksi enää ikinä ketään joka ampuu toisia ja nauraa päälle. Ja nauraa vielä sille, että en lähde mukaan niihin asioihin. Tästä julmasta syystä olen mieluiten yksinäni. Pyydän, että ette ole ilkeitä toinen toisillenne. Kuka oikeasti edes pystyy elämään itsensä kanssa sopusoinnussa, jos tietää aiheuttavansa vahinkoa tahallisesti.

Vierailija
1508/25856 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G: rakkautenne alkamisen päivämäärä? Vuotta ja kuukautta ei tarvitse kertoa.

Ei yhtä päivää voi sanoa. Pikemminkin juuri vuoden ja kuukauden.

Vierailija
1509/25856 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tee väärin tahallasi. Ne ovat tietoisia virheitä ja kertovat sinusta ihmisenä. Kun et tee muutoksia, tulet voimaan hyvin huonosti. En ota ystäväksi enää ikinä ketään joka ampuu toisia ja nauraa päälle. Ja nauraa vielä sille, että en lähde mukaan niihin asioihin. Tästä julmasta syystä olen mieluiten yksinäni. Pyydän, että ette ole ilkeitä toinen toisillenne. Kuka oikeasti edes pystyy elämään itsensä kanssa sopusoinnussa, jos tietää aiheuttavansa vahinkoa tahallisesti.

Auts 😔

Vierailija
1510/25856 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa, että tämä meni näin. Molemmat sanoivat pahasti ja omasta puolestani voin sanoa, että omat kommentit johtuivat vain loukkaantumisesta ja turhautumisesta, en tarkoittanut niitä. En usko, että säkään olet aidosti pahantahtoinen vaikka jossain vaiheessa aloin susta niin ajattelemaan. En ota enää yhteyttä, koska en tiedä oletko aidosti kiinnostunut ja viestittelystä jäi niin ristiriitainen olo. Mitään selvää merkkiä yhteyden toivomiseen ei ole ollut. Mä en ole myöskään koskaan käynyt treffeillä, ehkä siinä mielessä pystyt ymmärtämään miksi mun puoleltani olisi vaikeaa olla se aloitteellinen osapuoli. Ja löytyisikö edes aitoa kiinnostusta sopia ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Jos näin haluaisit, mulle olisi tärkeää kuulla, ettet säkään aidosti tarkoittanut mitä sanoit. Muuten olisi vaikeaakin nähdä kun asiaa joutuisi edelleen päässään vatvomaan. n->m

Kenelle tämä?

Lähtikö tuon lähettänyt ap jo pois? Kenelle??

Vierailija
1511/25856 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin lakanoihin pyörimään sun kans.

Samma här

Vierailija
1512/25856 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa, että tämä meni näin. Molemmat sanoivat pahasti ja omasta puolestani voin sanoa, että omat kommentit johtuivat vain loukkaantumisesta ja turhautumisesta, en tarkoittanut niitä. En usko, että säkään olet aidosti pahantahtoinen vaikka jossain vaiheessa aloin susta niin ajattelemaan. En ota enää yhteyttä, koska en tiedä oletko aidosti kiinnostunut ja viestittelystä jäi niin ristiriitainen olo. Mitään selvää merkkiä yhteyden toivomiseen ei ole ollut. Mä en ole myöskään koskaan käynyt treffeillä, ehkä siinä mielessä pystyt ymmärtämään miksi mun puoleltani olisi vaikeaa olla se aloitteellinen osapuoli. Ja löytyisikö edes aitoa kiinnostusta sopia ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Jos näin haluaisit, mulle olisi tärkeää kuulla, ettet säkään aidosti tarkoittanut mitä sanoit. Muuten olisi vaikeaakin nähdä kun asiaa joutuisi edelleen päässään vatvomaan. n->m

Kenelle tämä?

Lähtikö tuon lähettänyt ap jo pois? Kenelle??

No ei ainakaan sulle. 🙄

Vierailija
1513/25856 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bokserikauppias kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P a n e t t a a.

Ajat mut näköjään tänäkin kesänä pitkin seiniä tekemättä yhtään mitään. Kuten aina.

T. A

Ansku? No, mennään pikaisille vessatiloihin ruokatunnin jälkeen??

Eli Anskun kaipaaja, Anskusi on samassa työpaikassa? Sivu

Anskuja ja heidän kaipaajiaan on useita.

Jep, se on jännä sattuma, että kun joku nimi "paljastuu", niin hänen kaipaajiaan on yhtäkkiä viisi ketjussa... Vai olisiko kumminkin trollit asialla.

Vierailija
1514/25856 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutan kohta helsinkiin jos ei tää lopu

Sä muutit Helsinkiin, vaik rakastin sua niin. Ja jätit järvet maat, mitä tilalle sä saat.

Vierailija
1515/25856 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G: rakkautenne alkamisen päivämäärä? Vuotta ja kuukautta ei tarvitse kertoa.

2015

Kohta kymmenen vuotta! Ja edelleen täällä kaipaamassa?! Sulla on liian uskollinen luonne....

Vierailija
1516/25856 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

G: mulle pvm. on 22.3.21, kun tavattiin. Seisoin alle metrin päässä hänestä, katsoin silmiin sinisiin, kun hän puhui ja ihastuin. Rakastuin muutama vko myöhemmin. Hänestä en tiedä.

Täällä kerta kaipailen...

Vierailija
1517/25856 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä!

Sä olit mulle "ihmetyyppi".

Olet edelleenkin, mut nyt hyvällä.

Vierailija
1518/25856 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti jokainen kärsijä saa palkaksi entistä enemmän hyvää oloa. 💖

Vierailija
1519/25856 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainattua painavaa sanaa:

"Jokaisessa sanassa asuu syksy, katson taivaalle ja taivas on tyhjä". Eksistentiaalista tuskaa kun epätoivoinen ihminen etsii syytä elää.

Vierailija
1520/25856 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainattua ja hyvin viisasta:

Joskus ihminen ei vaan enää jaksa. Ehkä jonain päivänä vielä ymmärrät, millaista se voi olla.

Ketju on lukittu.