Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Välillemme tuli ikirouta.
Se on ollut siinä aina. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa kun viisikymppiset naiset lähestyy ja kuvittelee näyttävänsä edelleen parikymppisiltä. Vink.
Ettet vain olisi kateellinen? Moni viiskybänen on aika vetävä nykyisin taas, ne on hoikempia ja kauniimpia kasvoiltaan kun nuoremmat. Sanoisivat varmasti että tuokin juippi kyttää, satasella saisi koko yön suihinottoinensa. Sellasta se elämä kuulkaapi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa kun viisikymppiset naiset lähestyy ja kuvittelee näyttävänsä edelleen parikymppisiltä. Vink.
Yhtä 😬 kuin kolmekymppiset miehet, jotka yrittää uida lähes viiskymppisten naisten liiveihin. Kaverit varmaan uhonneet, että vanhemmilta naisilta saa hyvät kyydit.
Tai varmaa p****a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä 😬 kuin kolmekymppiset miehet, jotka yrittää uida lähes viiskymppisten naisten liiveihin. Kaverit varmaan uhonneet, että vanhemmilta naisilta saa hyvät kyydit.
Sinä et saa keneltäkään minkäänlaisia kyytejä. Korkeintaan Mustalla Maijalla viedään.
Terveisiä rakkaalle myös huomiseen aamuvuoroon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni voisi kohottaa tasoaan olemalla täysin raitis. Kaljoittelu, viskittely tai viinittely ei kenenkään vetovoimaa lisää.
Varsinkaan jos kännipäissä henkilö puhuu tai kirjoittaa mitä sattuu, lupailee mitä lupailee. Ei voi luottaa. sivu
Ei se nyt v ttu sen alkoholin syytä ole. Humalassa tulee ulos kaikkea mitä muuten ei. Trust me. Kokemuksella. 👍
Ottajallahan se vastuu on. Miten pystyy luottamaan, jos henkilö lupaa kännissä asioita ja lupaukset ei pidäkään. Varsinkaan jos toinen osapuoli ei tiedä onko se toinen kännissä vai selvinpäin.
Etkö sinäkään nyt osannut lukea? Sellainen se ihminen oikeasti on. Käytöshäiriöt ja sisäinen paska näyttäytyy humalatilassa. Ymmärrätkö? Älä katsele sitten sellaista jos ei tee muutoksia. Helposti lupaa jotta saa taas pelata lisää. Ei se alkoholi tee niitä asioita mutta tulee sisin näkyväksi. Normaali ihminen on aito ja senkin huomaa humalassa, ero on selkeä. Trust me. Kokemuksella.
Mä sanoin joskus, et ihminen on itse asiassa aidoimmillaan humalassa, ja se mielipide ei oikein saanut hyvää vastaanottoa. Sivusta
Totuudesta ei pidetä ja kiitos tuesta, sitähän se juuri tarkoittaakin. Älkää valittako miehistä kun lupailevat humalassa, sama tietenkin naisista. Jokainen ottaa vastuun siitä ketä jaksaa hyysätä ja kenen lupauksia kuunnella. Todella hauskaa varmasti.
Sinä <3
Tiedät kyllä.
Hyvää yötä
Vierailija kirjoitti:
Välillemme tuli ikirouta.
🍆👄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai varmaa p****a.
Niitä on jokaisessa ikäluokassa. Kannattaa huolehtia omasta miehuudesta. 🤭
Terveisiä rakkaalle joka tulee töihin maanantaina!
Yli viiskyt kirjoitti:
Voi v###u minuun ottaa yhteyttä vain raharikkaat.
Katkase välit.
Jos jäät tässä pois kyydistä, nähdäänkö me vielä?
Pitää mennä omaan luolaan.
Voisin oikeasti maksaa toisen ihmisen kosketuksesta. Luxusta olisi, muttei oikeaa ja aitoa
Ruma ja epäesteettinen ihminen ei omista kaikkia nallekarkkeja, joilla ihmissuhteet luodan
Vierailija kirjoitti:
Et!
Vierailija kirjoitti:
Pitää mennä omaan luolaan.
Voisin oikeasti maksaa toisen ihmisen kosketuksesta. Luxusta olisi, muttei oikeaa ja aitoa
Ruma ja epäesteettinen ihminen ei omista kaikkia nallekarkkeja, joilla ihmissuhteet luodan
Totta. Pahin on sekä ruma että kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai varmaa p****a.
Ei. Sitä saa siltä seinään nojailevalta irtoripsi-, push up -rintsikka- ja vesirajahameilmestykseltä. Mut nää haluaa keskustellakin.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin kyydissä jatketaan kotipysäkistä eteenpäin ellei kutsua esitetä. Vinkkinä tulevaisuuden varalta. Kotipysäkin maisemat ja tarjoama seura ei tosin juurikaan mieltä ylennä.
Vierailija kirjoitti:
En kuvittele näyttäväni enää 20v. En myöskään lähesty itseäni paljon nuorempia.
Pidän samanikäisistä tai vanhemmista.
Minulla ei juuri nyt. Viestitellään kun minulle sopii.