Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
14281/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon onnellinen yksin. En mä muuhunkaan pysty. Semmoinen on mun elämä. Oon sen hyväksynyt.

Mä olen onnellinen myös, enkä edelleenkään etsi parisuhdetta. Ja tilanteeni hyväksynyt.

Vierailija
14282/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pitäisi oikeasti tutustua . Ystävinä.  Haluan tutustua sinuun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14283/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä rakkaalle iltavuoroon!

Vierailija
14284/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😭

Vierailija
14285/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kuljet ihan selkeästi omia polkujasi. Niin minäkin. Meillä on potentiaalia yhteistyöhön. 

Unohdetaan, että himoitsen sinua hulluna. Keskitytään olennaiseen. 

Vierailija
14286/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksiavioinen suhde 40v saman kanssa on joskus ihmisiltä paljo vaadittu.

Vierailija
14287/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähdäänkö partamies illalla? 🤗

Etkö saanut eilen/viime yönä katseltua tarpeeksi?

Vierailija
14288/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit mun luottopakki...

Vierailija
14289/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläköhän mammat muistaa, miksi alunperinkään nainen luotiin.

Koska maan päällä pitää olla älyllistäkin elämää?

Arvasin, että jo unohtui. Nainen luotiin miehestä, miestä varten.

Miehen tehtävä on huolehtia naisesta ja perheestä. Suojella, puolustaa, hankkia ruoka. Mies luotin perhettä varten

Puhut vähän mutta totta.

Oikeasti noin se menee. Tai en tiedä miten menee nykyisissä perheissä, mutta noin pitäisi olla. Nainen hoitaa kodin, laittaa ruuan . Hoitaa lapset. Mies huolehtii kaikesta muusta. Pitää huolta että perhe on turvassa.  Leikkaa ruohikon, tasaa pensasaidat ja huolehtii auton huollot. 

Jaa miksihän tästä poistettiin vastaus..

Eli missä ihmeen nykyisissä perheissä? Olen ihan aikuinen ihminen, eikä isovanhemmillanikaan mennyt noin. Luojan kiitos en syntynyt tuollaisiin piireihin, ilmeisesti tuollaisia piirejä on kuitenkin palstan mukaan ihan oikeasti olemassa?

Huvittava myös tuo perhe turvassa kohta, ihan kuin oltaisiin jossain savannilla :D

Ja tähän lisään vielä tuohon alkoholikeskusteluun liittyen, että itselläni menisi mies samantien hylkyyn jos selviäisi sillä olevan tuollaisia asenteita.

Vierailija
14290/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni voisi kohottaa tasoaan olemalla täysin raitis. Kaljoittelu, viskittely tai viinittely ei kenenkään vetovoimaa lisää.

Varsinkaan jos kännipäissä henkilö puhuu tai kirjoittaa mitä sattuu, lupailee mitä lupailee. Ei voi luottaa. sivu

Ei se nyt v ttu sen alkoholin syytä ole. Humalassa tulee ulos kaikkea mitä muuten ei. Trust me. Kokemuksella. 👍

Ottajallahan se vastuu on. Miten pystyy luottamaan, jos henkilö lupaa kännissä asioita ja lupaukset ei pidäkään. Varsinkaan jos toinen osapuoli ei tiedä onko se toinen kännissä vai selvinpäin.

Vierailija
14291/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän pysyä tolkuissani, mutta vaikeaa, koska sinä oletl

Tiedän kyllä rajani, mutta sinä. Sinä.

Vierailija
14292/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen tehtävä on huolehtia naisesta ja perheestä. Suojella, puolustaa, hankkia ruoka. Mies luotin perhettä varten

Puhut vähän mutta totta.

Oikeasti noin se menee. Tai en tiedä miten menee nykyisissä perheissä, mutta noin pitäisi olla. Nainen hoitaa kodin, laittaa ruuan . Hoitaa lapset. Mies huolehtii kaikesta muusta. Pitää huolta että perhe on turvassa.  Leikkaa ruohikon, tasaa pensasaidat ja huolehtii auton huollot. 

Eli missä ihmeen nykyisissä perheissä? Olen ihan aikuinen ihminen, eikä isovanhemmillanikaan mennyt noin. Luojan kiitos en syntynyt tuollaisiin piireihin, ilmeisesti tuollaisia piirejä on kuitenkin palstan mukaan ihan oikeasti olemassa?

Huvittava myös tuo perhe turvassa kohta, ihan kuin oltaisiin jossain savannilla :D

Ja tähän lisään vielä tuohon alkoholikeskusteluun liittyen, että itselläni menisi mies samantien hylkyyn jos selviäisi sillä olevan tuollaisia asenteita.

Pahimpia on edelleen ne miehet, joiden mielestä nuo kaikki kuuluu naiselle.

Vierailija
14293/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän pitäisi oikeasti tutustua . Ystävinä.  Haluan tutustua sinuun. 

Samoin! Tutustutaan. Jutellaan.

Vierailija
14294/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just

Vierailija
14295/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamulle mukavaa lauantai-iltaa ja sille toiselle naiselle helliä haleja ja kuumia suudelmia. 😚💕

Vierailija
14296/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet siinä. Haaveissani ja lähellä. Pyydän , että olisit aina olemassa minulle vähän, vaikkei tästä mitään tuttavuutta kummempaa koskaan oikeassa elämässä tulisikaan. Tarvitsen sinua. 

Miehelle: en halua olla olemassa sinulle vain vähän, vaan paljon enemmän.

Tarvitsen sinua.

Vierailija
14297/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut vähän mutta totta.

Lisäys: siis tuollaisia asenteita, ettei tee kotona mitään. Mitkään tissuttelut ei ole niin oleellisia, harva kuitenkaan jatkuvasti juo kun taas kotona pitää jotain tehdä jatkuvasti.

Vierailija
14298/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni voisi kohottaa tasoaan olemalla täysin raitis. Kaljoittelu, viskittely tai viinittely ei kenenkään vetovoimaa lisää.

Varsinkaan jos kännipäissä henkilö puhuu tai kirjoittaa mitä sattuu, lupailee mitä lupailee. Ei voi luottaa. sivu

Ei se nyt v ttu sen alkoholin syytä ole. Humalassa tulee ulos kaikkea mitä muuten ei. Trust me. Kokemuksella. 👍

Ottajallahan se vastuu on. Miten pystyy luottamaan, jos henkilö lupaa kännissä asioita ja lupaukset ei pidäkään. Varsinkaan jos toinen osapuoli ei tiedä onko se toinen kännissä vai selvinpäin.

Kaukaa haettu. Kyllähän sitä kännin tunnistaa, eikä kukaan luota kännikalan tunteenpurkauksiin.

Vierailija
14299/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumman menettäisit mieluummin, kyvyn puhua vai kyvyn kirjoittaa?

Kykyä rakastaa ja tehdä työtä en halua menettää.

Vierailija
14300/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut vähän mutta totta.

Pahimpia on edelleen ne miehet, joiden mielestä nuo kaikki kuuluu naiselle.

En tunne sellaisia miehiä, mutta varmasti näin!

Ketju on lukittu.