Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
13401/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista, ettei koeta juttuja yhdessä. Halusit kuitenkin jakaa muiston kanssani. Olisin halunnut koskea sua. Rakastetaan toisiamme. Ja koska oon nähnyt enneunia, joissa ollaan yhdessä, en pysty luovuttamaan. Mun pitäisi olla se mies, joka tyydyttää sun tarpeesi.

Mitä sä voit tehdä, että tulisit siksi mieheksi?

Vierailija
13402/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unien miettiminen ja niille merkityksen antaminen voi syöstä ihmisen jopa vuosikausien kaipausjumitukseen ja -kurimukseen.

Kannattaa olla tarkkana tuollaisten näennäisesti pieniltä vaikuttavien asioiden ruokkimisen kanssa! Fokus vain siinä, mitä oikeasti tapahtuu. Haluaako se toinen olla kanssasi eli hakeutuuko lähellesi, alkaako tulemaan niitä yhteisiä muistoja jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13403/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää pitää pää kylmänä ja muistaa, että ennen syyskuun puolta väliä ei kannata tehdä mitään päätöksiä rakkauselämän suhteen, koska kaikki ennen sitä aloitetut suhteet tulevat menemään päin prinkkalaa. Veenuksen peruuttelu on tuonut paljon taakse jätettyjä ihmisiä takaisin elämääni ja kyllähän se vanha suolakin janottaa, mutta ei ole mitään syytä olettaa, että homma pelittäisi paremmin nyt kuin silloinkaan.

Ja sut se on kuitenkin vienyt jonnekin tietymättömiin. Mä niin kovasti toivoin, että sä olisit se mun Ihminen mutta kovin huonoltahan tämä vaikuttaa. Et voisi selkeämmäksi tehdä sitä, ettei sulla ole mitään intressiä viettää aikaa kanssani missään muodossa.

Vierailija
13404/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti emme siia enää viesti. 💛🌞

Ymmärsit vihdoin itsekin? Kaikki on ollut ohi jo viime syksystä asti. Jatka vain täällä yksinäistä vuoropuheluasi. Minulla on ollut uusi ihastus pitkään.

Heh no miksi sitten tänne kirjoittelet?

Kirjoitan uudelle ihastukselle ketjussa, en enää sille kulahtaneelle auringolle.

Sä oot huvittava.

Vierailija
13405/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä naisille tekee hyvää palauttaa maanpinnalle. Tänäänkin 3 kaunotarta oli samaa mieltä sedän kanssa naisen paikasta.

Vierailija
13406/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

11.7

Vierailija
13407/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa vähän huolestuttaa

Mikä?

Ystävän asiat

Mikä niissä huolestuttaa?

Epäjohdonmukaisuus

Tarkenna vielä

Näistä puhutaan tosielämässä

Kerroit tänne muuten vaan?

Vierailija
13408/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäjohdonmukaisuudellansakaan.

Vierailija
13409/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana L, oot ajatuksissani 😍

J

Mikä musta niin ihanan tekee?

-L

Suloinen kokonaisuus.

Tumma tukka, ruskeat silmät?

Vierailija
13410/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäjohdonmukaisuudellansakaan.

Niin mitä sillä ei?

Vierailija
13411/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unien miettiminen ja niille merkityksen antaminen voi syöstä ihmisen jopa vuosikausien kaipausjumitukseen ja -kurimukseen.

Kannattaa olla tarkkana tuollaisten näennäisesti pieniltä vaikuttavien asioiden ruokkimisen kanssa! Fokus vain siinä, mitä oikeasti tapahtuu. Haluaako se toinen olla kanssasi eli hakeutuuko lähellesi, alkaako tulemaan niitä yhteisiä muistoja jne.

Niin, mut uni sai ymmärtämään, että olen ihastunut häneen. Irlissä olin torjunut tunteen, koska se on järjetön. Ihan kuin tunteet kysyisi järjen perään. Jumissa oon kuitenkin.

Vierailija
13412/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10.9.

Vierailija
13413/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, mitä tänne kirjoitan, kun sinä et kuitenkaan lue saati vastaa.

Tuon perusteella kukaan ei voi tietää sinun kirjoittavan juuri hänelle. Liitä mukaan pieni tunniste, jonka hän ymmärtää.

Vierailija
13414/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa vähän huolestuttaa

Mikä?

Ystävän asiat

Mikä niissä huolestuttaa?

Epäjohdonmukaisuus

Tarkenna vielä

Näistä puhutaan tosielämässä

Kerroit tänne muuten vaan?

Sun pitäisi harkita pestistäsi luopumista, kun omat intressit noin menee ihon alle...

Vierailija
13415/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eskalaatio. Roseanne Barrkin ymmärtää, että rakkauteen kuuluu oleellisena osana eskalaatio (niin kuin kaikkiin addiktioihin).

Paskaa. Besserwissereiden hommia. Rakkaus ei ole addiktio eikä eskalaatio ole pakollista kun pitää asiat hoidossa ja kunnossa vaikka soittamalla suutansa ja aistimaan asioita. Kysymys on osana älykkäiden ihmisten perfektionistista elämänhallintaa sekä -tapaa. Ja joo, nyt ei löydy huumorintajua tähän. Ohis.

Vierailija
13416/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eskalaatio. Roseanne Barrkin ymmärtää, että rakkauteen kuuluu oleellisena osana eskalaatio (niin kuin kaikkiin addiktioihin).

Paskaa. Besserwissereiden hommia. Rakkaus ei ole addiktio eikä eskalaatio ole pakollista kun pitää asiat hoidossa ja kunnossa vaikka soittamalla suutansa ja aistimaan asioita. Kysymys on osana älykkäiden ihmisten perfektionistista elämänhallintaa sekä -tapaa. Ja joo, nyt ei löydy huumorintajua tähän. Ohis.

Rakkaus ei ole. Rakastuminen on. Siis kemiallisesti vastaa kokaiinipöllyä.

Vierailija
13417/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana L, oot ajatuksissani 😍

J

Mikä musta niin ihanan tekee?

-L

Suloinen kokonaisuus.

Tumma tukka, ruskeat silmät?

Vaaleat hiukset, silmien väristä en tiedä.

Vierailija
13418/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus ei ole. Rakastuminen on. Siis kemiallisesti vastaa kokaiinipöllyä.

Ei ole. Se on ihmisen oma tunne ja addiktio. Rakkaus on puhdasta. Tosin eihän siinä mitään pahaa ole että on addiktoitunut hyviin asioihin. En koe rakkauden olevan kokaiinipöllyä, sinulle se tietenkin saa olla sitä. Ohis.

Vierailija
13419/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tästä vielä jotain tulee, pikkuhiljaa :) mukavaa viikonloppua ihanalle <3 sua on kiva katsella. Maanantaina kai taas!

Festina lente, se on hyvä elämänohje. Vaan kuka sun ihana on (moni meistä haluaisi olla)?

Vierailija
13420/25856 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niillä unilla ole muuta merkitystä kuin että seuraavana päivänä hymyilyttää.

Ketju on lukittu.